Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-12, 12:06   #13601
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Huff så leit, selv er jeg "bare" sykemeldt 50% og har vært det ca 10 uker pga av utbrenthet. Vanskelig å si nei når alle andre har det travelt og ting står på. Kjenner fremdels jeg sliter med dårlig samvittighet for jeg sykemeldt (og får jo også kommentarer på jobb som ikke gjør det bedre)

Det er no dritt når det blir slik, vi kvinner er verdensmestere i dårlig samvittighet!

Vi mååå bli flinkere til å ta vare på og prioritere oss selv

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-12, 12:11   #13602
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Høh --- står arbeidsgiver og holder deg i hånden når du er syk? Stiller arbeidsgiver opp og vasker golv, lager mat eller passer barn? Hvis ikke... så synes jeg det holder at man er 100% til stede når man er på jobb.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 10-04-12, 12:47   #13603
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ei visdomstann som ikke samarbeider (tannlegetime i dag), og lurer på hva annet enn suppe, yoghurt og smoothie som egner seg som såkalt "myk mat"?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-04-12, 13:15   #13604
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har ei visdomstann som ikke samarbeider (tannlegetime i dag), og lurer på hva annet enn suppe, yoghurt og smoothie som egner seg som såkalt "myk mat"?

Grønnsaksmos? Barnemat.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 10-04-12, 13:30   #13605
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har ei visdomstann som ikke samarbeider (tannlegetime i dag), og lurer på hva annet enn suppe, yoghurt og smoothie som egner seg som såkalt "myk mat"?

Husk at suppen ikke må være for varm!
Fiskeboller, kjøttboller, ............alt som ikke må tygges i hjel som ikke har skarpe kanter eller mye salt/sterkt krydder.
Og nesten all mat kan kjøres i stavmikser og bli myk, most mat!

IS!!! Masse is!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-04-12, 13:54   #13606
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hoummos, djevelegg ...

God bedring med tanna!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 10-04-12, 14:10   #13607
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk folkens! og is ja... endelig en GOD unnskyldning for å spise is

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-04-12, 18:23   #13608
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan glutenmel brukes som vanlig hvetemel?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 10-04-12, 19:18   #13609
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har ei visdomstann som ikke samarbeider (tannlegetime i dag), og lurer på hva annet enn suppe, yoghurt og smoothie som egner seg som såkalt "myk mat"?

Jeg trakk visdomstann i fjor, og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke tenke på. Bare ikke tygge med den siden den var trukket på så lenge jeg kjente smerter. Det gjorde jeg i omtrent halvannen time.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-12, 19:28   #13610
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Kan glutenmel brukes som vanlig hvetemel?

Glutenmel er bola hvetemel... Det inneholder mer av bakeegneskapene - og mer av intoleransestoffene om man er så "heldig" å måtte bry seg om det.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 10-04-12, 19:31   #13611
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Såå.. det går an?:P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 10-04-12, 19:33   #13612
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg trakk visdomstann i fjor, og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke tenke på. Bare ikke tygge med den siden den var trukket på så lenge jeg kjente smerter. Det gjorde jeg i omtrent halvannen time.



jeg har levd med vond visdomstann siden påskeaften, det funker ikke å tygge noe som er hardere enn en tomatbit det hjelper jo også om man klarer å faktisk dytte den der maten inn i munnen da, jeg klarer nesten ikke gape heldigvis skal f*enskapet ut på torsdag. og så får jeg beroligende på forhånd siden sånn stresser meg en del

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-04-12, 19:33   #13613
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Såå.. det går an?:P

Spørs hva. Skal du bake boller med kun gluten får du nok sprettballer.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 10-04-12, 19:48   #13614
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, nei det skal jeg nok ikke. :P
Men da kan jeg bruke det i litt bakst i det minste, hehe.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 10-04-12, 19:59   #13615
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.



jeg har levd med vond visdomstann siden påskeaften, det funker ikke å tygge noe som er hardere enn en tomatbit det hjelper jo også om man klarer å faktisk dytte den der maten inn i munnen da, jeg klarer nesten ikke gape heldigvis skal f*enskapet ut på torsdag. og så får jeg beroligende på forhånd siden sånn stresser meg en del

Faktisk er en vond tann mye verre enn såret etter en trukket tann! Da er jo den verste auauen borte!
Når det er sagt, en trukket visdomstann som alt har gitt problemer, vil som regel gi en del smerter de første 2-3 dagene! Vil anbefale deg å ikke være gjerrig med smertestillende i hvert fall 2 dager. Kanskje ta så ofte som hver 4. time om du føler det minste behov! Det er verre å få vekk smertene om de først får skikkelig tak!

Å trekke tenner er ikke behagelig, men går som regel utrolig bra! Husk at det kun er skrekkhistoriene du får høre! Vi andre husker knapt at vi har trukket 3-4 stykker!
Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-04-12, 20:06   #13616
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen sjampotips for ekstremt tørt og skadet hår? Hårstrående knekker bare jeg ser på dem, omtrent.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 10-04-12, 20:11   #13617
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Faktisk er en vond tann mye verre enn såret etter en trukket tann! Da er jo den verste auauen borte!
Når det er sagt, en trukket visdomstann som alt har gitt problemer, vil som regel gi en del smerter de første 2-3 dagene! Vil anbefale deg å ikke være gjerrig med smertestillende i hvert fall 2 dager. Kanskje ta så ofte som hver 4. time om du føler det minste behov! Det er verre å få vekk smertene om de først får skikkelig tak!

Å trekke tenner er ikke behagelig, men går som regel utrolig bra! Husk at det kun er skrekkhistoriene du får høre! Vi andre husker knapt at vi har trukket 3-4 stykker!
Lykke til!

Jeg tygde glupsk som jeg var hardt på en kottis og fikk veldig vondt i jekselen. Jeg trodde det var bare nervene som fikk seg en kilevink og gikk derfor i ca 10 dager med vond tann og bare ventet på at det skulle gå over. Til slutt fikk jeg somlet meg til tannlegen og fikk tatt røntgen av tanna. Det viste seg at den var blitt kløyvd rett i to langs nerven fra topp til tå. Det var fineste jekselen min uten hull, men tanna kunne ikke berges. Den ble trukket der og dag. Ikke ei visdomstann riktig, men det gjorde godt å bli kvitt den likavel.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 10-04-12, 20:16   #13618
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Faktisk er en vond tann mye verre enn såret etter en trukket tann! Da er jo den verste auauen borte!
Når det er sagt, en trukket visdomstann som alt har gitt problemer, vil som regel gi en del smerter de første 2-3 dagene! Vil anbefale deg å ikke være gjerrig med smertestillende i hvert fall 2 dager. Kanskje ta så ofte som hver 4. time om du føler det minste behov! Det er verre å få vekk smertene om de først får skikkelig tak!

Å trekke tenner er ikke behagelig, men går som regel utrolig bra! Husk at det kun er skrekkhistoriene du får høre! Vi andre husker knapt at vi har trukket 3-4 stykker!
Lykke til!

Takk! Ja, jeg er bare glad for å bli kvitt den. Når det er sagt. Jeg har fått paralgin forte, og de tar ikke smertene! Blir bare susete i hodet What to do? Denne pakken er beregna på å vare til lenge etter trekkinga. Kan jeg be tannlegen om annet? 800 mg ibux hjalp heller ikke, testa jeg i helga..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-04-12, 20:16   #13619
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noen sjampotips for ekstremt tørt og skadet hår? Hårstrående knekker bare jeg ser på dem, omtrent.

Jeg har ikke brukt det lenge nok ennå, men trur på dette:

Redken shampoo og balsam til under halv pris av hjemme.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 10-04-12, 20:28   #13620
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Takk! Ja, jeg er bare glad for å bli kvitt den. Når det er sagt. Jeg har fått paralgin forte, og de tar ikke smertene! Blir bare susete i hodet What to do? Denne pakken er beregna på å vare til lenge etter trekkinga. Kan jeg be tannlegen om annet? 800 mg ibux hjalp heller ikke, testa jeg i helga..

Har du prøvd å kombinere en paralgin med 400mg ibux? Flott å kombinere. Sammen er de mer virksomme enn man skulle tro!
Tror ikke du kan regne med å bli smertefri før et par dager etter at tanna er ute, men så godt som mulig bør gå an. Pøs på til natta så du får sove litt i hvert fall!

Og du, be om Pinex forte neste gang. Paralgin inneholder et fargestoff mange reagerer på. Og pass på å drikke mye. Man blir svært hard i magen av Pinex/paralgin forte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-04-12, 20:37   #13621
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noen sjampotips for ekstremt tørt og skadet hår? Hårstrående knekker bare jeg ser på dem, omtrent.

Prøv en eggekur, pisk 2 egg, masser det inn i hår og hodebunn, la det virke i 15min, vask håret som vanlig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 10-04-12, 20:37   #13622
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Med en del (nødvendig) erfaring med smertestillinde kan jeg støtte Kitt her altså.

Jeg ville droppet forte'n og tatt 1 g paracet sammen med 600 mg ibux 3 ganger om dagen (det er ca maksdosen iflg pakken) og se om det kan hjelpe bedre. Jeg har aldri hatt smertelindring av forte, blir som du sier bare susete

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 10-04-12, 20:38   #13623
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har du prøvd å kombinere en paralgin med 400mg ibux? Flott å kombinere. Sammen er de mer virksomme enn man skulle tro!
Tror ikke du kan regne med å bli smertefri før et par dager etter at tanna er ute, men så godt som mulig bør gå an. Pøs på til natta så du får sove litt i hvert fall!

Og du, be om Pinex forte neste gang. Paralgin inneholder et fargestoff mange reagerer på. Og pass på å drikke mye. Man blir svært hard i magen av Pinex/paralgin forte!

Notert! Skal drikke masse (og jeg som syntes det rosa var så fint )
Nei, har ikke forsøkt det, da jeg har rett og slett ikke turt. Skal prøve litt seinere!

Takk, Kitt (du burde få jobb som internettsykepleier du gjør jo strengt tatt den jobben allerede, men synes du burde få betalt også )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-04-12, 20:38   #13624
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Med en del (nødvendig) erfaring med smertestillinde kan jeg støtte Kitt her altså.

Jeg ville droppet forte'n og tatt 1 g paracet sammen med 600 mg ibux 3 ganger om dagen (det er ca maksdosen iflg pakken) og se om det kan hjelpe bedre. Jeg har aldri hatt smertelindring av forte, blir som du sier bare susete

Alright, prøver det om ikke kitts råd fungerer!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-04-12, 21:02   #13625
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg har ikke brukt det lenge nok ennå, men trur på dette:

Redken shampoo og balsam til under halv pris av hjemme.

Takk, Dilly.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no