Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodietten sin første dag

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-08, 08:51   #1
Malcam
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 49
Innlegg: 3
Malcam er på en erverdig vei
Smile

Eurodietten sin første dag

Hei hei, idag har eg begynt på eurodiett og er veldi spent på korleis ditta vil gå. Hadde vore kjekt hvis eg kom i kontakt med fleire "nybegynnare" å vi kunne dele erfaringer å gi kvarandre tips.
Mitt mål er å få en bedre helse; få ned kolestrolen ( va ikkje høgt men har begynt å stige), bli bedre iforhold til mine migrene plager og gå ned ca 15 kg og bli kvitt litt skummelt magefett.

Til frokost idag tok eg en varmkakao, hm lukta og såg ut som vanli kakao, meeen litt grøvre i smak å tjukkare i konsistens, helt ok og hvis dette er en av dei tinga som kan gi meg litt "søtt" so oki det får gå. Eg er en person som elsker søtt til kaffin

Treng hjelp til å lage en sånn vekt skala eller ka det heiter

Håper vi snakkes snart

Malcam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo- lindberg, herbalife Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 13:18   #2
ijad
Juniormedlem
 
ijad sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 27
ijad er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

Hei Malcam

Jeg begynte på ED på torsdag og synes det går overraskende bra. Har smakt en del av maten og det er absolutt ikke det værste jeg har smakt. Leste en del på forumet før jeg bestillte varer så "safet" da jeg bestillte. Favoritten til nå er Brownie, sjokoladekjeks og pannekaker.
Har veiedag torsdag jeg, har du noen spesiell veiedag? Artig at vi er flere som begynner samtidig

__________________


ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 10:27   #3
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Eurodietten sin første dag

Jeg starter neste uke!

Kommer til å ha veiedag onsdag eller torsdag, og kommer antakelig til å varierer litt fra uke til uke... Bestilte produktene i går, så er spent på om jeg liker de - er egentlig ganske kresen av meg, og kan egentlig ikke fordra suppe Så har bestilt ganske lite suppe, egentlig.. Hehe..

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 22:30   #4
ijad
Juniormedlem
 
ijad sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 27
ijad er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

Hei Kikja!

Vi får backe opp hverandre da vettu Det går strålende med meg, har ikke vært sulten en dag. Har gått ned litt hver dag siden jeg begynte torsdag. Det meste er kanskje vann, men håper det går like fort når fettet skal til gangs.

Maten er faktisk så ille synes jeg da!

Lykke til.

__________________


ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:35   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurodietten sin første dag

Heier på dere jeg, og sparer på motivasjon! Skal til hovedstaden noen dager, på coldplaykonsert (!!!!!) men når jeg kommer tilbake blir det pulverhelvete for alle pengene! Tirsdag blir min start! Det er bare ei uke til!
Stå på

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 11:12   #6
Malcam
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 49
Innlegg: 3
Malcam er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

Hei hei,

nu har eg holdt på i 6 daga å ned ca. 2.2 kg, å har målt litt rundt magen sjølv men kan jo ikkje stemme at man minket fra 105 til 98 på 6 daga, skal få sambo til å dobbelt sjekke etterpå
syns ikkje suppene er so hiimla go, men tvinger dei ned, omelletten er ok, men har funne ut at dei smaker fyyyy hvis man svir dei litt for lenge i panna
utfordringene denne første veka va bil tur t/r til bergen dvs 12 timar i bil uten min vanlige karbo kos, litt humør svingninger var der ja. Soo hotell frukosten eg åt min cornflakes og to egg. woow, stoort. Dette SKAL eg få til..
Eg har måle og veie dag søndagane.

Stao pao vidare

Malcam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo- lindberg, herbalife Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 10:33   #7
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Eurodietten sin første dag

Da var jeg igang, og har spist mine første to ED-måltider... Sjokofrokosten er jeg skeptisk til - likte ikke de "korna" som var i den.. Men ellers var smaken OK.. Så har jeg nå nettopp fortært en pakke med skinkeomelett - hadde det ikke vært for at jeg saltet den for mye tror jeg den hadde vært OK.. Men i morra skal jeg kjøpe salat ved siden av... Fikk uansett ikke gjort det i dag, siden kantina på jobben ikke åpner før 11... Men er nå hvertfall i gang - og kjenner allerede at det skjer ting i magen min, så dette blir spennende

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 07:56   #8
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

har gått på eurodiett for en to mnd siden,, men datt litt av lasset.. har gått opp 6(!) kg... men, nå skal de av pluss 6 til... dette må bare gå... vet jeg må være standhaftig i 3dager, mn så går det bedre...

lykke til til meg. og alle dere andre.. krysser fingre og tær

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:09   #9
Tomine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 35
Tomine er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

Opprinnelig lagt inn av kilo, her.

har gått på eurodiett for en to mnd siden,, men datt litt av lasset.. har gått opp 6(!) kg... men, nå skal de av pluss 6 til... dette må bare gå... vet jeg må være standhaftig i 3dager, mn så går det bedre...

lykke til til meg. og alle dere andre.. krysser fingre og tær

Lykke til - det klarer du fint

Tomine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:10   #10
Thereseh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 12
Thereseh er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

Hei hei.
Jeg også begynte på eurodietten igår... Jeg også er en liten sjokolademoms, så jeg har spist sjokoladecerealen.... den var ganske grei... best om man rister den i boksen som følger med. det hadde vært greit å følge hverandre i veien mot et bedre liv, da jeg kan se for meg at det kan være tøft mot helgen og når jeg nærmer meg midten av fase 1.... jeg skal gå 21 dager på fase 1, hvor lenge skal du gå??

Thereseh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 17:18   #11
ladybug85
Juniormedlem
 
ladybug85 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 20
ladybug85 er på en erverdig vei

Sv: Eurodietten sin første dag

Hei
Nå var jeg og i gang.. Kjenner mange som har gått på ED og gått ned mange kg..
Har fjerna alt nei mat og div bort fra huset....
Håper dette fungerer så bra som alle skriver.

ladybug85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 18:22   #12
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Eurodietten sin første dag

det fungerer ja ,,, ikke i tvil om det,,
jeg har min andre runde på ED nå , gikk ned 22 kilo for tre år siden på et snaut halvår,,9 kilo den første mnd
så la jeg jo på meg det sisste året da ,,

nå er jeg i gang igjen snart ferdig med 3 uka ,,og det går bra
skal veie meg på lørdag igjen og håper at vekta er ytterlig redusert
dumt og veie seg hver dag ,, for vekta kan gå opp og ned ,,grunnet at du kan få vann i kroppen ,, og det er deprimerende

lykke til dette klarer du

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodietten igjen nunno Eurodiett 102 11-04-16 20:38
Allevo kontra Eurodietten? Titti Eurodiett 12 07-07-09 09:24
Ketolyse vs eurodietten?? Monen Lavkarbo generelt 2 27-09-06 18:54
hvordan kan man begynne på Eurodietten? Chumpsy Eurodiett 1 21-04-06 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no