Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Handling i Sverige - tips

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-11-05, 08:18   #51
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Handling i Sverige - tips

Veit ikke om det er nevnt, men man får 2 kg kyllingfilet til 130,- på Kiwi. Og den er like god som Prior sin.

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-05, 11:49   #52
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Handling i Sverige - tips

jeg skal til sverige neste uke

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 10:29   #53
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Handling i Sverige - tips

Skal kjøre til sverige i neste uke. Hamstre litt B-vitaminer og slikt. Tips til andre kosttilskudd som er bra i Sverige og billigere enn i Norge?

Jeg bor jo langt her oppe i gokk, hvor det tar 4 timer å komme seg til grensen, så det er ikke bare en svipptur som det er for dere der nede

Ikke er det spesielt billig i Sverige heller lengre til at det lønner seg å kjøre bare for å handle, så det blir jo mest for turens del og svenske produkter vi ikke har i Norge.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 17:54   #54
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Handling i Sverige - tips

…oppdaget at Fiberhusk er mye billigere i Sverige, her hjemme har jeg betalt 49 NOK for100 gram i Sverige fikk jeg tak i en 300 grams pose for 49 SEK.
Jeg har nemlig fått smaken på Linfrø og fiberhusk kjeks, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26154&highlight=fiberhusk
Har ikke fått de til å bli kjeks ennå, men funnet ut at de er kjekke å lesse masse pålegg på.
I tillegg så kjøper jeg ofte med sukkerfri Jell-o gele på Maxi mat.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 18:46   #55
mimmi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 41
mimmi29 er på en erverdig vei

Sv: Handling i Sverige - tips

Prøver å ta oppigjen denne tråden jeg da jeg skal til sverige i morra..

Kan man spise lindt på ketolyse???
Å er det noe man absolutt burde kjøpe med seg hjem? Som man finner billigere i sverige og kanskje ikke finner i heletatt i norge?

mimmi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo skal jeg prøve meg på Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 19:21   #56
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Handling i Sverige - tips

Ville nok heller tatt en titt i denne tråden!
Litt nyere dato kan du si!

I utgangspunktet kan man ikke spise sjokolade på ketolyse. Annet enn sukkerfri, da, som kan gi magesmerter og veldig behov for hyppige turer til rommet med hjerte på døren.
Det er da sunnere og bedre og i stede for bare spise noen få ruter mørkmørk sjokolade om man vil ha noe annet enn fett og proteiner!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 20:50   #57
mimmi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 41
mimmi29 er på en erverdig vei

Sv: Handling i Sverige - tips

Har du noen bra anbefalinger på god sukkerfri sjokolade som man kan kjøpe i sverige da?? Å takk for link den var litt nyere ja :P

mimmi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo skal jeg prøve meg på Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 21:38   #58
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Handling i Sverige - tips

Kjøper ikke sukkerfri sjokolade i Sverige egentlig. Holder med den jeg finner på Rema!
Blir så utrolig dårlig i magen, så det er sjelden jeg kjøper noe i det hele tatt. Foretrekker noen få biter mørk sjokolade!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
sverige


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Trenger noen tips! Madonna Lavkarbo generelt 3 28-04-04 22:53
Kan noen gi meg tips Belle Kosttilskudd 1 04-03-04 11:31
Noen tips om Atkins-isen? Får det ikke til! donjuanwannabe Kake/dessert og snacks 4 27-02-04 14:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no