Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Pizzabunn

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-08, 15:31   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Pizzabunn

Jeg savner en ordentlig god pizzabunn. Har lagd den bak på bakemixen mange ganger, men klarer ikke få den sprø, vil gjerne holde pizastykket i handa når jeg spiser det.
Har prøvd Iset sin, men synes heller ikke den falt i smak. Synes det blir for eggete og tørr og heller ikke sprø. Skjønner jeg er veldig kresen når det gjelder bunn Liker mye fyll og synes da mange bunner blir veldig tynne.

Men jeg vil gjerne høre om andre har eksperementert seg fra til en god bunn Kom med den.....

(ps, jeg har søkt på pizzabunn, men fant ikke anet enn journalene til folk , en feil kanskje?)

__________________
Mamma til verdens hærligste William


Sist redigert av Lindabtn : 21-01-08 kl 15:49.
Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 18:25   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn

Hehe, ser ikke ut til at det blir noe pizza på meg

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:01   #3
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Du er ikke den eneste som savner en skikkelig pizza. Jeg har forsøkt ulike pizzabunner, og ingen faller i smak Jeg liker tykk pizzabunn med maaaasse fyll Men det blir kanskje vanskelig på ketolyse. Men skulle så gjerne ønske at det fantes en pizzabunn som ikke smaker gråpapir

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:16   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Jeg vet om noe som fungerer veldig bra. Bruk puppodums (indiske flatbrød) til bunn. Dere må ha 2 stk pr pizza med ost i mellom. Pass på at fyll og saus også blir ordentlig dekket av ost før det går i ovnen.
Disse er garantert sprø og solide (kan holdes i hånden) og jeg synes de er veldig gode på smak. Passe tykke synes jeg bunnene blir også, men kanskje litt tynne for dem som ønsker deep-pan bunner.
Hvis jeg skal komme med noe negativt, så må det være at de er ganske små og runde og derfor bare passer til porsjonspizzaer.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:27   #5
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Er det de små runde greiene fra Santa Maria? Er de sånne som man kan spise på ketolyse??

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:37   #6
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn

Hmmm.... kan man kjøpe det i vanlige butikker eller får man tak i det i innvandrerbutikker??
Flatbrød høres veldig tynt ut, men liker tynne bunne ala italian style, tynnere også.
Og de kan vi på ketlyse ha??

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:55   #7
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

De jeg har studert inneholder 2 karbohydrater pr stk, og er ikke så tynne som de høres ut. Ligner veldig på pastaplater før de blir brukt. Tykkelsen og konsistensen blir veldig bra med ost mellom 2 stykker.
Kan kjøpes i noen dagligvarekjeder, som for eksempel Meny, men på innvandrerbutikker også så klart. Karbeinnhold kan sikkert variere en del siden det finnes forskjellige størrelser.
Blir veldig mektige hvis man har godt med fett fyll på, så man kan godt bli mett av den første, og da er karbeinnholdet OK også for de på Ketolyse.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:55   #8
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Santa Maria har sånne ferdige, men vet ikke hvordan karbohydratinnholdet er i de. Har sendt en mail til Santa Maria for å høre med dem. Og Santa Maria har de jo på de fleste dagligvarebutikkene

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:59   #9
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Har jeg ikke sett. Sikker på at ikke det er wraps eller noe annet?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:00   #10
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Ser slik ut



Er det slike du mener? Nå ble jeg litt usikker.....

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:54   #11
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn

Men nalana, hvordan tilbereder du de?
legger du de litt i vann først eller??
hvis de ser ut som på pakka er de jo så ruglete. de er sikkert helt geniale å bruke til supernachos, det skal jeg sannelig prøve, om det er sånn nachos konsistens...

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:02   #12
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Åååååå......nachos Kanskje de kan brukes til det ja..

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:59   #13
bocca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11
bocca er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn

http://www.santamariafoodservice.se/...c=5&s=5&id=506
PAPADUMS

Et tynnbrød med sprø konsistens som serveres som tilbehør eller snacks til all indisk mat. Bakt på linsemel med chilikrydder som gir en rund og fin smakskarakter. Art nr Størrelse Antall forpk Forpakning Antal/pall Antall/Lag 3594110 g6x10Pappkart.10818 Næringsinnhold pr 100 g: Energi: 1450 kJ/340 kcal Protein: 21 g Karbohydrater: 57 g Fett: 2,5 g

bocca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 00:35   #14
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ser slik ut



Er det slike du mener? Nå ble jeg litt usikker.....

Det er slike jeg mener ja, men slik ser de bare ut hvis man steker dem i ojle. Da blåser de seg opp og blir slik som på bildet. Jeg bruker dem til nachos også, og da legger jeg dem over kjøttet/kjøttdeigen og dekker godt med ost. Ingen forbehandling, bare knekkes. Jeg ville funnet et annet merke enn santa maria, for de har mange karber ser det ut som i innlegget over her.

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Men nalana, hvordan tilbereder du de?
legger du de litt i vann først eller??
hvis de ser ut som på pakka er de jo så ruglete. de er sikkert helt geniale å bruke til supernachos, det skal jeg sannelig prøve, om det er sånn nachos konsistens...

Ingen tilberedning hvis de skal brukes til pizzabunn eller nachos.
Hvis man steker dem i olje blir de passelige til taco-skåler synes jeg, men det blir som oftest nachos jeg lager, for det er mye enklere og samme smak hvis man ønsker.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:46   #15
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn

Det var mye karbs i dem da
Men siden en bare veier 6 gram blir det jo ikke så mye, MEN, en holder jo ikke
Skal sannelig prøve å lage pizza av dem. Supert forslag Nalana

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 19:42   #16
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Jeg ville funnet et annet merke enn santa maria, for de har mange karber ser det ut som i innlegget over her.

Finns det noen andre merker da? Har egentlig aldri sett etter. Det vil jo bli ganske masse karber pr. stk....

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 12:10   #17
Ludviginne
Juniormedlem
 
Ludviginne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 46
Ludviginne er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn

Jeg bruker oppskriften til bolle/rundstykker, har i en form (f.eks stor lasagneform), steker den litt, så den blir fast. SÅ pøser jeg på med fyll. Greit når det er i form, da kan en fylle på litt Blir kjempegodt synes jeg, liker tykk bunn da... (Når jeg lager en porsjon av den oppskriften, fyller jeg en bra stor lasagneform, samt at jeg får noen muffins i tillegg. )

__________________
Ludviginne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 18:26   #18
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Finns det noen andre merker da? Har egentlig aldri sett etter. Det vil jo bli ganske masse karber pr. stk....

Santa Maria sine ja, men som sagt, det varierer. Jeg bruker for tiden Pataks sine, de er litt større og jeg tror de inneholder 2 karber pr stk. Det ble undersøkt og diskutert her inne for noen år siden. Skal se om jeg finner det igjen. Ellers så er det bare å sjekke de forskjellige merkene, siden det varierer ganske mye. Skal si i fra hvis jeg kommer over andre merker som er mer karbevennlige.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....aks#post187383

Det var visst Sharwood sine som ble undersøkt den gangen. Så da kan jeg egentlig ikke gå god for Pataks sine, annet enn at jeg bruker dem ganske mye og det går bra.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 25-01-08 kl 18:32.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 19:30   #19
Demithor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 37
Innlegg: 25
Demithor er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Jeg vet om noe som fungerer veldig bra. Bruk puppodums (indiske flatbrød) til bunn. Dere må ha 2 stk pr pizza med ost i mellom. Pass på at fyll og saus også blir ordentlig dekket av ost før det går i ovnen.
Disse er garantert sprø og solide (kan holdes i hånden) og jeg synes de er veldig gode på smak. Passe tykke synes jeg bunnene blir også, men kanskje litt tynne for dem som ønsker deep-pan bunner.
Hvis jeg skal komme med noe negativt, så må det være at de er ganske små og runde og derfor bare passer til porsjonspizzaer.

Mmmm-mm! Har savnet skikkelig pizza, men dette var jo faktisk bedre! Ka hende det bare er selvbedrag, men jeg tror i alle fall det.

Demithor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 14:29   #20
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pizzabunn

Her er innholdet til Pataks variant (plain)

http://www.pataks.co.uk/products/ind...=5011308199131

Det er 60g karber per 100 g, 5g karber per stk. Santa Maria sine hadde vel omtrent det samme?

Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 15:37   #21
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Pizzabunn

brukte 2 stk i går i lasagne. genialt!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 16:10   #22
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Pizzabunn

Denne er den nærmeste jeg har kommet skikkelig pizzabunn. Den blir selvsagt ikke helt som hvetebunn, men den er kjapp og enkel og lage og god på smak. Og så er den ikke eggete i det hele tatt.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 16:16   #23
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Denne er den nærmeste jeg har kommet skikkelig pizzabunn. Den blir selvsagt ikke helt som hvetebunn, men den er kjapp og enkel og lage og god på smak. Og så er den ikke eggete i det hele tatt.

Jeg synes 6 karbo pr bit blir veldig mye.. og jeg innbiller meg at ikke bitene er så veldig store, når du deler pizza'n i 16 biter..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 16:26   #24
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn

Jeg bruker Ingis bollerundstykker jeg. Bytter splenda med salt:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14083

Med en bakeplate delt på 12 blir det med mitt pizzafyll ca 3,5 karber per bit.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 16:31   #25
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Jeg synes 6 karbo pr bit blir veldig mye.. og jeg innbiller meg at ikke bitene er så veldig store, når du deler pizza'n i 16 biter..

Det er en hel langpanne og bunnen er ganske tykk, så det blir reale biter, egentlig.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizzabunn Musti Bakst 32 12-04-12 14:48
Pizzabunn med havre, soyaflak og psylliumfrø mofe Annen mat 4 13-07-08 15:19
Pizzabunn? cilemora Dr Lindbergs 11 07-11-07 21:21
Pizzabunn Bee Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 08-05-07 13:55
Pizzabunn rsy Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 24-03-05 13:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no