Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Alkohol og ketose ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-12, 13:13   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Alkohol og ketose ...

Jeg er i ketose, og lurer på om det er noen som vet hvilken alkohol som er 100% trygt å drikke, uten å komme ut av ketosen?

Dersom dere tipser om vin, hvilket vinmerke?

Ps, jeg liker helst søte drikker, og de er vel alle fy-fy eller finnes det noen lovlige?

Setter pris på svar Planlegger bursdagsfest, og det hadde vært deilig med en lovlig time-out

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 13:37   #2
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Alkohol og Ketose...

Spør på polet du De er veldig flinke med å finne sukkermengden der.
Hvis ikke ta en titt på de du liker på vinmonopolet sine nettsider, og hvis sukkernivået er for høyt be de på polet finne lignende erstatninger men med mindre sukker.

Selv sverger jeg til Irish uten sukker, Captain Morgan med Pepsi Max eller rødvin når jeg skal drikke alkohol

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 14:26   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol og Ketose...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Spør på polet du De er veldig flinke med å finne sukkermengden der.
Hvis ikke ta en titt på de du liker på vinmonopolet sine nettsider, og hvis sukkernivået er for høyt be de på polet finne lignende erstatninger men med mindre sukker.

Selv sverger jeg til Irish uten sukker, Captain Morgan med Pepsi Max eller rødvin når jeg skal drikke alkohol

Captain Morgan med rødvin hørtes IKKE godt ut, men med pepsi max vet jeg at det er godt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 14:37   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Alkohol og Ketose...

Wæææ måtte jeg se om jeg er så fredagsurrete at jeg hadde skrevet Morgan med rødvin faktisk

Jeg er en livsnyter, så jeg unner meg et glass rødvin på fredagene. Da er det helg liksom. Om det bremser vektnedgangen min litt - vel so be it.... Jeg skal leve med dette kostholdet å tenker jeg

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 14:42   #5
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Alkohol og Ketose ...

De fleste italienske og franske rødviner er vel "innenfor"...?
kommer an på om du LIKER rødvin da, eller om du helst ikke vl at det skal smake rødvin, men saft.... all rusbrus, søte likører osv er fyfy såvidt jeg har skjønt, også en god del hvitvin og musserende vin siden de ofte er søtere.
Arrester meg om jeg har misforstått her

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 14:45   #6
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alkohol og Ketose ...

Her er en veldig grei oversikt som diabetesforbundet har laget om sukkerinnhold i forskjellige alkoholtyper

http://diabetes.no/filestore/-Diabet...tes_myestt.pdf

Ellers så er de veldig greie når du spør dem på polet

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 15:14   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol og Ketose...

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Wæææ måtte jeg se om jeg er så fredagsurrete at jeg hadde skrevet Morgan med rødvin faktisk


Ingen fare, jeg var bare jeg som leste det slik og måtte lese en gang til.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 15:25   #8
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Alkohol og Ketose ...

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Her er en veldig grei oversikt som diabetesforbundet har laget om sukkerinnhold i forskjellige alkoholtyper

http://diabetes.no/filestore/-Diabet...tes_myestt.pdf

Ellers så er de veldig greie når du spør dem på polet

Fikk ikke opp den linken jeg

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 15:41   #9
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alkohol og Ketose ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Fikk ikke opp den linken jeg

Prøver å laste den opp som vedlegg i pdf-format:

Karber-i-vin.pdf

Oversikten viser at det kan være stor forskjell på karber i feks forskjellige rødviner
Hvitvin kan ofte ha ganske mye karber, så her gjelder det å trå litt varsomt...

Funker det nå?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 15:50   #10
Tula
Medlem
 
Tula sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 62
Tula er på en erverdig vei

Sv: Alkohol og Ketose ...

Jeg liker også søte drikker, så lenge jeg ikke drikker øl.
I sommer fant jeg en fin drikk. 50% hvitvin av et merke som heter Villa Raiano Greco Di Tufo. Lite restsukker i den, men den er ikke sur eller tørr. og 50% Sprite Zero, eller Fanta Zero. Sprite falt best i smak hos meg. Og med en 2-3 frosne jordbær som isbiter ble denne fantastisk god! Den smakte skikkelig sommer. =)

__________________


Tula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - under 30 pr dag. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 16:04   #11
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Alkohol og Ketose ...

Ah....sommer er det daquri som gjelder. Og selvfølgelig med friske bær!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 16:42   #12
jansen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: ålesund
Alder: 38
Innlegg: 25
jansen er på en erverdig vei

Sv: Alkohol og Ketose ...

En australsk rødvin som heter Ken Creek drikker jeg for det meste, den har 0,6 karbohydrater per liter, den er veldig god

jansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og mosjon. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 16:48   #13
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys
Smile

Sv: Alkohol og Ketose ...

Opprinnelig lagt inn av jansen, her.

En australsk rødvin som heter Ken Creek drikker jeg for det meste, den har 0,6 karbohydrater per liter, den er veldig god

Da kan man jo trygt drikke 30l uten å bekymre seg ... om ketosen iallefall

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:55   #14
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Alkohol og Ketose ...

Jeg skal ut i kveld og var på polet og kjøpte Jackobs creek, den var det 1 g sukker pr liter, så tror den er trygg å drikke. Drikker jo ikke mer enn o,75 liter uansett.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:30   #15
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Alkohol og Ketose ...

Når det gjelder drinker, har jeg ofte laget pina colada med kokosmelk, rom og funlight tropical, det er knallgodt!

Eller så kan man lage en slags daiquiri med funlight jordbær/rabarbra, og en neve frosne jordbær som kjøres i blender.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 19:04   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol og Ketose ...

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Da kan man jo trygt drikke 30l uten å bekymre seg ... om ketosen iallefall

Ikke helt enig. Selv om det er få karber ER det alkohol som påvirker kroppen. Og selv om man ikke teller kcal så blir det endel kcal av vin. Og kroppen foretrekker foretrekker alkohol som drivstoff. Dvs at de ekstra kaloriene man får via vin legger seg på sidebeina.

Det har flere ganger vist seg at øl er best.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 19:51   #17
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Alkohol og ketose ...

Jeg har oppskriften for deg!!! Captain Morgan vannilje, med litt lime, peppermynteurt, isbreer og fyll opp med sprite zero eller farris.
Himmelskt!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 20:08   #18
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Alkohol og ketose ...

har Captain Morgan en vanilje verson?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:08   #19
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Alkohol og ketose ...

Tusen, tusen takk dere!!! Jeg liker ikke rødvin (desverre skjønner jeg nå, for her var det mange fine rødvin-tips...) Takker også for tips til å lage drink selv, men jeg tenkte mer på hva jeg kan kjøpe ute på byen... (Jeg var ikke så tydelig i innlegget... beklager).

Jeg ønsker å vite noe som er 100% trygt å bestille i baren, så jeg slipper å rope ut så alle hører.. " HAR DU NOE UTEN KARBO HER??? DU SKJØNNER, JEG DRIVER Å SLANKER MEG, SÅ JEG GÅR PÅ EN LAVKARBO-DIETT!!!!! Og allesammen snur seg... hehe....

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:09   #20
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Alkohol og ketose ...

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Jeg har oppskriften for deg!!! Captain Morgan vannilje, med litt lime, peppermynteurt, isbreer og fyll opp med sprite zero eller farris.
Himmelskt!!!!

Hva er captain morgan? hvor får man kjøpt det og peppermynteurt? Har ikke sett det i butikken... Takk for tipset!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:23   #21
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Alkohol og ketose ...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hva er captain morgan? hvor får man kjøpt det og peppermynteurt? Har ikke sett det i butikken... Takk for tipset!

captain morgan er en type rom som er ganske lett å like, gyllen på farge og med undertoner av vanilje og karamell.

ang. peppermynteurt, så er det vel snakk om mynte, har sjeldent sett folk bruke peppermynte i drinker, men de to er ganske like, bare at peppermynte smaker mer tannpasta/drops enn vanlig mynte.

liker du mojito så liker du nok denne drinken

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:26   #22
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Alkohol og ketose ...

jeg drikker som regel vodka med cola zero og en liten skvett fun light bringerbær
Uff sliter litt med den drikkinga.. Er jo ute så si hver helg jeg:S hørt det stopper forbrenningen.. ?
Er så kjedelig å sitte hjemme.. da jeg bor helt alene i helgene også. Så jeg er ikke tungbed når noen vil ha med meg ut..
MÅ vel skjerpe meg

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:26   #23
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Alkohol og ketose ...

Glemte å si - rom'en får du sevsagt på polet, og mynte finnes som potteurt i de fleste butikker. Er du i Oslo, så får man kjøpt bunter med mynte på innvandrerbutikker som smaker tusen ganger mer enn de spede, lyse sakene som man får kjøpt som "potteplanter". Ca alle grønnsaksbutikkene på Grønnland har det, men man gidder jo ikke dra dit med mindre man er i sentrum likevel

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:28   #24
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Alkohol og ketose ...

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

captain morgan er en type rom som er ganske lett å like, gyllen på farge og med undertoner av vanilje og karamell.

ang. peppermynteurt, så er det vel snakk om mynte, har sjeldent sett folk bruke peppermynte i drinker, men de to er ganske like, bare at peppermynte smaker mer tannpasta/drops enn vanlig mynte.

liker du mojito så liker du nok denne drinken

Jeg har ikke så mye peilig, som dere sikkert skjønner... Jeg drakk Hooch da jeg drakk for første gang, og det var en rusbrus. Så ble det Smirinof Ice, og av og til en cider. Har vent meg til å drikke litt hvitvin. Liker også tyrkisk pepper, men den er vel full av karbo.

Syns også strawberry daiquiri er godt da, men det skjønner jeg er of-limits!

Hva med å gjøre det enkelt? Rett og slett drikke tequila? Er den ok? (så får jeg drikke brus imellom, som drikke... )

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:29   #25
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Alkohol og ketose ...

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jeg drikker som regel vodka med cola zero og en liten skvett fun light bringerbær
Uff sliter litt med den drikkinga.. Er jo ute så si hver helg jeg:S hørt det stopper forbrenningen.. ?
Er så kjedelig å sitte hjemme.. da jeg bor helt alene i helgene også. Så jeg er ikke tungbed når noen vil ha med meg ut..
MÅ vel skjerpe meg


Ja, det stopper forbrenningen Eller, mer korrekt, man forbrenner alkoholen til man ikke har promille mer, og alt det andre man spiser i mellomtiden, blir lagret på kroppen. Setter en heldigvis ikke ut av ketose, da.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose alkohol


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alkohol, lavkarbo og ketose Aline Lavkarbo generelt 198 21-03-13 12:40
Ketose og alkohol? mizzim Spørsmål og svar 3 31-07-11 16:16
Alkohol og ketose? Leoline Spørsmål og svar 1 05-03-11 13:59
Alkohol og Ketose todda Generell diskusjon 1 07-01-11 12:44
Alkohol og ketose deeluxe Vedvarende vekttap 38 08-07-07 01:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no