Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo og sykdommer

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-09, 20:33   #1
Cayamor
Juniormedlem
 
Cayamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 40
Innlegg: 13
Cayamor er på en erverdig vei

Lavkarbo og sykdommer

Vet noen om man kan begynne på lavkarbo om man f.eks. har for høyt blodtrykk og går på tabletter for det?
Pappa gjør nemlig det, og han trenger desperat å gå ned, hvis dette funker for meg skal jeg pushe ham i riktig retning!

__________________


Cayamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert/Atkins Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 20:49   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og sykdommer

Høyt blodtrykk er en av de vanligste folkesykdommene man blir bedre av ved lavkarbo.

Skaldeman er et levende bevis på at det funker på høyt blodtrykk. Før han begynte med sin Skaldemandiett trodde legen hans at blodtrykkmåleren var ødelagt, for det var så vanvittig høyt (220/120). Nå er har han jo helt normalt blodtrykk.

Jeg søkte også på høyt blodtrykk på Talande Bevis.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no