Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-10, 20:24   #476
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Idag har jeg laga lavkarbo vaffler. Var så sugen på noe godt, så etter å ha scrollet side opp og side ned her fant jeg en oppskrift som jeg hadde alle ingrediensene.
De luktet akkurat som vaffler skal, så tenkte de kom til å smake sponplater, noe jeg synes soyabrødet gjør... Men vafflene var overraskende gode! Så da var dagen berga. Hurra

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 20:52   #477
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Hvem har lavkarbo? Det er igrunnen ganske rart siden det er blitt mer og er populært de siste årene..

Enig, syns også dette er rart.
Det burde vært mulig å få tak i lavkarbo over alt også. Slik som man får tak i sjokolade og junkfood overalt.

Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 13:45   #478
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Er det flere som er slappe? Jeg var veldig slapp helt i begynnelsen av uke 1, men så kom det seg. Nå er jeg like slapp igjen..
Svimmel og slapp. Orker ikke så mye, og trening annet enn det jeg går hver dag er det bare å glemme..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 16:16   #479
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Er det flere som er slappe? Jeg var veldig slapp helt i begynnelsen av uke 1, men så kom det seg. Nå er jeg like slapp igjen..
Svimmel og slapp. Orker ikke så mye, og trening annet enn det jeg går hver dag er det bare å glemme..

Jeg blir også slapp igjen innimellom. Vet ikke helt hva det kommer av. Passer på å ta magnesium for å se om det hjelper. Men det er ofte i forbindelse med at jeg blir veldig varm, lurer på om det er fordi kroppen legger inn et høyere gir i forbrenninga?? Er jo lov å håpe at det er derfor....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 19:07   #480
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei igjen alle sammen!

Jeg har vært veldig fraværende etter sist jeg skrev. HUsker ikke hvem som spurte, men de tok blodprøver nok til å fylle en 10 l følte jeg.. Og der ble det vist at flere verdier var for lave.. men har vært i møte med legen, og da testet han på nytt, og da var alt bra. Vi hadde en laaang prat om akkurat dette, og han syntes jeg så kjempe frisk ut! Tror faktisk også han ble litt sint måten legevakta oppførte seg.. Jeg har vært ut og inn av legekontoret siden november, og blant annet fordi jeg ikke klarte å holde på maten.. Men etter jeg begynte på ketolysekuren har jeg ikke kastet opp en gang! Dette var noe legen var superfornøyd med.. Det første han sa når jeg kom inn var: jøss, nå har du gått ned mye i vekt! hihi.. da ble jeg glad

Men nå er det ikke lenge til jeg har nådd målet mitt, og da er jeg litt usikker på hva jeg gjør.. Kroppen min reagerer kjempe dårlig med for mye karbohydrater, smerte, kvalme, utslett, vann i kroppen osv.. Så jeg tror det blir lavkarbo.. Hvertfall inntak av karbohydrater i kontrollerte former.
Gud, dette ble et laaangt innlegg.. Håper alt står bra til med dere!!
Klem

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 01:19   #481
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg er en liten snik, fordi jeg har snikveid meg. Og jeg håper ikke kroppen svinger alt for mye frem til mandag. Nå i kveld (kommet hjem fra kveldsvakt) viste vekten 99.9 kg. Jeg har altså begynt å suse nedover 2 sifret på vekten for første gang på 8 år.. GJETT OM JEG ER STOLT.

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 08:27   #482
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Jeg er en liten snik, fordi jeg har snikveid meg. Og jeg håper ikke kroppen svinger alt for mye frem til mandag. Nå i kveld (kommet hjem fra kveldsvakt) viste vekten 99.9 kg. Jeg har altså begynt å suse nedover 2 sifret på vekten for første gang på 8 år.. GJETT OM JEG ER STOLT.

GRATULERER EyeShock, det må være en fantastisk følelse, og de fleste her inne vet at det ligger mye jobb bak.. Lykke til videre på "nedturen"

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 08:29   #483
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

Hei igjen alle sammen!

Jeg har vært veldig fraværende etter sist jeg skrev. HUsker ikke hvem som spurte, men de tok blodprøver nok til å fylle en 10 l følte jeg.. Og der ble det vist at flere verdier var for lave.. men har vært i møte med legen, og da testet han på nytt, og da var alt bra. Vi hadde en laaang prat om akkurat dette, og han syntes jeg så kjempe frisk ut! Tror faktisk også han ble litt sint måten legevakta oppførte seg.. Jeg har vært ut og inn av legekontoret siden november, og blant annet fordi jeg ikke klarte å holde på maten.. Men etter jeg begynte på ketolysekuren har jeg ikke kastet opp en gang! Dette var noe legen var superfornøyd med.. Det første han sa når jeg kom inn var: jøss, nå har du gått ned mye i vekt! hihi.. da ble jeg glad

Men nå er det ikke lenge til jeg har nådd målet mitt, og da er jeg litt usikker på hva jeg gjør.. Kroppen min reagerer kjempe dårlig med for mye karbohydrater, smerte, kvalme, utslett, vann i kroppen osv.. Så jeg tror det blir lavkarbo.. Hvertfall inntak av karbohydrater i kontrollerte former.
Gud, dette ble et laaangt innlegg.. Håper alt står bra til med dere!!
Klem

Flott å høre at det går bra med deg. Når du skal over til annet kosthold, hvorfor ikke prøve å kutte brødet, det er jo værstingen. Så kan du jo spise litt karbo fra andre ting.. Lykke til..

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:19   #484
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Jeg er en liten snik, fordi jeg har snikveid meg. Og jeg håper ikke kroppen svinger alt for mye frem til mandag. Nå i kveld (kommet hjem fra kveldsvakt) viste vekten 99.9 kg. Jeg har altså begynt å suse nedover 2 sifret på vekten for første gang på 8 år.. GJETT OM JEG ER STOLT.

wow!! Bra jobba EyeShock!!!

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:39   #485
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Jeg er en liten snik, fordi jeg har snikveid meg. Og jeg håper ikke kroppen svinger alt for mye frem til mandag. Nå i kveld (kommet hjem fra kveldsvakt) viste vekten 99.9 kg. Jeg har altså begynt å suse nedover 2 sifret på vekten for første gang på 8 år.. GJETT OM JEG ER STOLT.

Så utrolig bra

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 22:11   #486
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Så kjempemoro, Eyeshock!!

Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 07:26   #487
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har falt ut av ketose jeg da..

Jeg har vært altfor sikker på at ingenting kan få meg ut og derfor veldig uforsiktig. Og det var jo smart!

Så nå er det naziregime på karbene gjennom helga, og så får jeg håpe at jeg snart er tilbake i ketose og at ukas resultater ikke blir helt ødelagt..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 07:37   #488
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Jeg har falt ut av ketose jeg da..

Jeg har vært altfor sikker på at ingenting kan få meg ut og derfor veldig uforsiktig. Og det var jo smart!

Så nå er det naziregime på karbene gjennom helga, og så får jeg håpe at jeg snart er tilbake i ketose og at ukas resultater ikke blir helt ødelagt..

Har vært litt overmodig noen ganger jeg også! Men se det positive i det, da får du testa limiten, så blir det lettere for ettertiden å vite hvor man skal stoppe....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:07   #489
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har skeiet ut for første gang på 6 uker på ketolyse - men vil påstå at jeg hadde god grunn!!! Ble overrasket med utdrikningslag i helga, og selv om jeg tok mange fornuftige valg ble det jo en goood del alkohol, og etterhvert noen ikke så fornuftige valg... Litt potet og brød ble det og en smak av en ostekake.. Har ikke sjekket med stix men regner sterkt med at jeg er ute av ketose.. Men, i morgen er en ny dag - og den gode nyheten er jo at jeg fikk prøvd brudekjolen som satt som et skudd pga en del kg ned - så nå fortsetter jeg med nytt mot i morgen!!!!!!!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:50   #490
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Er det flere som er slappe? Jeg var veldig slapp helt i begynnelsen av uke 1, men så kom det seg. Nå er jeg like slapp igjen..
Svimmel og slapp. Orker ikke så mye, og trening annet enn det jeg går hver dag er det bare å glemme..

Får du i deg nok fett? Jeg var slapp og uvel flere ganger de første ukene. Kom frem til at det var på de magreste dagene mine. Nå når jeg har blitt flink til å spise nok fett går ting strålende.

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Jeg er en liten snik, fordi jeg har snikveid meg. Og jeg håper ikke kroppen svinger alt for mye frem til mandag. Nå i kveld (kommet hjem fra kveldsvakt) viste vekten 99.9 kg. Jeg har altså begynt å suse nedover 2 sifret på vekten for første gang på 8 år.. GJETT OM JEG ER STOLT.

Grattis! Bra jobba!

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 11:30   #491
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Svadadama, her.

Får du i deg nok fett? Jeg var slapp og uvel flere ganger de første ukene. Kom frem til at det var på de magreste dagene mine. Nå når jeg har blitt flink til å spise nok fett går ting strålende.

Jeg prøver så godt jeg kan, men synes det er vanskelig. Jeg får smøre på med litt ekstra! FOrtsatt utrolig slapp forresten, og nå er jeg jo snart ferdig med uke 3.

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 11:34   #492
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hva spiser dere til mellommåltid? Jeg har fortsatt ikke kommet dit at sultfølelsen er borte, ihvertfall ikke mellom frokost og lunsj. Jeg spiser som regel omelett eller et par skiver ketolysebrød til frokost, og det varierer litt, men i 10/11-tida er jeg utrolig sulten! Tidligere spiste jeg jo da et eple, men det går jo ikke lenger..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 11:45   #493
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg er heller ikke over sultfølelsen, selvom den er mye mindre enn før. Jeg spiser som regel en feit og fin frokost, men blir ofte fort sulten igjen.
Da jeg ikke har gått ned et gram siden før påske, så har jeg bestemt meg for å gi litt beng i ketosen, men alikevel leve meget lavkarbo.
Jeg vil gjerne ned ca 5 kg til, men de sitter hardt og jeg blir helt stressa av å fokusere for mye på det, så nå roer jeg ned egget og tenker litt mindre på sideflesk, UT MED VEKTA og fokuserer på å trene og spise sunt. Hvis kroppen min vil være som den er, så får den jaggu lov til det, for jeg er jo ikke tjukk og jeg føler meg jo mye bedre enn før.
Og det kan jo hende det skjer noe på sikt...???

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 13:22   #494
Mariarn.
Juniormedlem
 
Mariarn. sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Karmøy
Innlegg: 31
Mariarn. er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei Alle Aprilstartere
Slenger meg på her eg og, begynte 26 April
Etter å ha veid meg i dag så har jeg gått ned -5.7 kg Hopper av glede!
Men så har eg mange kg å gå ned og da hehe.

Veldig spennende å følge alle dere her inne

__________________

Start : 26.04.2010, 14/6-Delmål1 -10,6kg,19/7 Delmål2 -15,7.
Håper på og klare delmål3 - 20,8 til JUL
Mariarn. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 17:36   #495
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ja, hva skal man si. Jeg har endelig passert hundre og litt til. Veier nå 98,4 kg. Tilsammen har jeg gått ned 11,6 kg på ketolyse (på 6 uker med ketolyse). Totalt har jeg gått ned 26,6 kg på et år. Og har enda 15 kg til målet mitt. Men nå ser jeg virkelig et lys i tunnelen her.

På 17. mai har jeg planlagt en karbosprekk, en oppkarbing, så jeg regner med at jeg ikke går så mye ned om 2 uker. Vi får se

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:03   #496
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Ja, hva skal man si. Jeg har endelig passert hundre og litt til. Veier nå 98,4 kg. Tilsammen har jeg gått ned 11,6 kg på ketolyse (på 6 uker med ketolyse). Totalt har jeg gått ned 26,6 kg på et år. Og har enda 15 kg til målet mitt. Men nå ser jeg virkelig et lys i tunnelen her.

På 17. mai har jeg planlagt en karbosprekk, en oppkarbing, så jeg regner med at jeg ikke går så mye ned om 2 uker. Vi får se

WOW! Så utrolig bra! Var nok kjempe deilig å komme under 100-tallet! Gratulerer

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 19:36   #497
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Hva spiser dere til mellommåltid? Jeg har fortsatt ikke kommet dit at sultfølelsen er borte, ihvertfall ikke mellom frokost og lunsj. Jeg spiser som regel omelett eller et par skiver ketolysebrød til frokost, og det varierer litt, men i 10/11-tida er jeg utrolig sulten! Tidligere spiste jeg jo da et eple, men det går jo ikke lenger..

Avacado! Genial frukt med masse fett og proteiner! Du kan gjøre mye med en avacado. Fyll den med ting som skinke og ost, spis den rå, lag guacamole (eller hvordan det skrives) og nyt med majones. Min favoritt er en halv acacado med litt reker og litt for mye majones!

En salat kan du også lage. Bruk bogskinke eller noe annet kjøtt for å få litt smak på det. HVis du er redd for å ikke ha nok fett så tilsett feta eller hell litt olivenolje over

Søk på forumet også etter mellommåltid. Fant en god del snacks der også! Lykke til!

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 20:17   #498
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Velkommen Mariarn! Kjempebra vekttap!!
Så bra det går med deg da, Eyeshock. Hva er oppskriften din på å gå ned over 11 kg på 6 uker da? Trener du mye ved siden av?

Jeg er ikke så sulten mellom måltidene jeg, så spiser ikke så ofte mellom-måltider. Men det hender jeg er litt sugen på noe på kveldene. Da har jeg kokt meg blomkål med masse meierismør og litt ost på eller spist litt ost sammen med skinke. Eller så er jeg utrolig glad i feta-ost, og spist litt av det sammen med agurk og tomat. Egentlig er jeg veldig glad i de fleste typer oster, og det passer veldig fint på denne kosten her.....

I dag spiste vi kyllingvinger til middag og jeg lagde gresk salat til med fetaost og tzatsiki av seterrømme. Mmmm, det var innmari godt og jeg spiste kanskje litt for mye. Håper ikke det gjør at vekta stopper opp......
Dessuten har jeg vært fryktelig sær da jeg var på et formiddagsbesøk hos en kollega. Det ble servert to kaker der, og jeg takket nei........men de så helt utrolig gode ut!!

Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 20:39   #499
Ebbalilla
Medlem
 
Ebbalilla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Innlandet
Alder: 39
Innlegg: 124
Ebbalilla er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Ja, hva skal man si. Jeg har endelig passert hundre og litt til. Veier nå 98,4 kg.

HURRA!
GRATULERER!!!

Dette har vi venta på noen uker

__________________



Start: 12.04.10 Min Journal
Ebbalilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:15   #500
kalla82
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 40
kalla82 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Var så fornøyd når jeg gikk ned 1,7 kilo den siste uka, men i morra er planlagt sprekk pga min sønns barnedåp. Så da er jeg veldig fornøyd om jeg bare ikke går opp ved neste veiing..men er forberedt på det også:-)

__________________


kalla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no