Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Diverse spørsmål

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 16:01   #1
Pinklady
Nytt Medlem
 
Pinklady sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 9
Pinklady er på en erverdig vei

Diverse spørsmål

Hei!
Jeg er ny på forumet. begynnte på kuren i februar. ned 5 kg på 6 uker men så hadde jeg en laaaang skei ut periode på 1,5 måned. hehe på`n igjenn!

et par spørsmål bare.. Er veldig gla i jordbær. hvordan er det å spise jordbær på ketolysekuren? og hva med vannmelon? Jeg vet at vi ikke skal spise frukt, men vannmelon er jo mest vann? eller?
Jeg drikker masse te. sikkert 5 kopper om dagen. Hvordan er det med sukketter? er det lov?

Klem PinkLady


Sist redigert av Pinklady : 26-05-08 kl 16:28.
Pinklady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 16:09   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: diverse spørsmål

vannmelon har 8,1 karber pr 100 gr, så er nok ikke bare vann
Og i og med at den har såpass høy egenvekt også, ville jeg nok holdt meg unna.
Jordbær har 6,6 karber. Går kanskje an å unne seg en gang i blandt, men det er vel annbefalt at karbohydratene i hovedsak skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda. Det er der du få all næringen fra

hvis du ikke har lest boka, råder jeg deg til å gjøre det. MYE nyttig og viktig informasjon

lykke til med en ny start

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 17:07   #3
Pinklady
Nytt Medlem
 
Pinklady sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 9
Pinklady er på en erverdig vei

Sv: Diverse spørsmål

åååå ja da er det ikke noe jeg burde fråtse i. hehe

hva med sukettene da? har de noen invirkning på ketosen?

__________________


Pinklady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 17:25   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Diverse spørsmål

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...79&postcount=7

i dette innlegget fra Nille, finner du gode svar. Husk å også lese de trådene hun linker til. innformativt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:23   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Diverse spørsmål

Hei
Det er mye bedre å bruke litt av dagens karbohydrater på noen jorbær med fløte enn å bruke dem på sukkerfri sjokolade
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 16:52   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Diverse spørsmål

Og enda bedre med bringebær, de har bare 3.2 gr kh

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 27-01-17 23:29
Diverse spørsmål (ketolyse) Tvillingmamma:) Ketolysekuren 6 05-04-08 11:21
Hej hej haaallååå (diverse spørsmål om ketolyse) upsidaysi Ketolysekuren 16 01-02-08 16:45
Diverse spørsmål ang eurodiett Ani Eurodiett 10 22-04-07 00:29
Div spørsmål om diverse.. chablis Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 17 19-07-05 21:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no