Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-16, 23:03   #1
1000
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2016
Innlegg: 11
1000 er på en erverdig vei

Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Jeg begynner i morgen, nemlig. Hentet startpakken i ettermiddag, men tenkte det var lite vits å begynne når halve dagen har gått, så i morgen blir dagen.

1000 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 19:45   #2
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Jeg begynner i løpet av en uke tenker jeg. Når jeg mottar produktene. Jeg har gått på eurodiet to ganger før. Håper dette er siste gangen

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 20:47   #3
1000
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2016
Innlegg: 11
1000 er på en erverdig vei

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Hvordan har det gått de to andre gangene?

__________________
1000 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 09:45   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Opprinnelig lagt inn av 1000, her.

Hvordan har det gått de to andre gangene?

Det går ganske fint å gå ned i vekt med ED. Problemet er at jeg går opp så fort jeg begynner med vanlig mat igjen. Jeg har nå fått beskjed om at kroppen min tåler så lite karbohydrater at jeg nok ikke kan regne med å komme til fase 4. På klinikken sier de at jeg muligens må beholde et produkt til dagen resten av livet, hvis jeg skal klare å beholde vekten nede når jeg er ferdig slanket.

Så da er det kanskje det jeg må gjøre.

Du kan lese hvordan det gikk forrige gang i journalen min om du vil. Det laget jeg tabell over vektnedgangen hver uke.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 12:02   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

På klinikken sier de at jeg muligens må beholde et produkt til dagen resten av livet, hvis jeg skal klare å beholde vekten nede når jeg er ferdig slanket.


Det var da en litt spesiell måte å selge inn produktene sine på. Det finnes mange ting som er enklere og bedre for kroppen en disse produktene, et egg f.eks eller kyllingfilet. Eller hva som helst av kjøtt og grønnsaker.... priduktene inneholder jo faktisk endel karbo i tillegg til andre ting som ren mat ikke gjør.
Jeg gikk på ED i fjor vår, og den tullet til min kropp fullstendig! For det første ble jeg dårlig av det, og fikk veldig vonst i leddene. Så selv klinikken mente det kanskje ikke var det beste for meg. Da jeg sluttet gikk jeg opp igjhen de kiloene jeg gikk ned (8) på ti dager, og de har sitter som spikret i ettertid. Jeg skulle hvertfall ønske jeg heller hadde valgt normal mat....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 16:14   #6
1000
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2016
Innlegg: 11
1000 er på en erverdig vei

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Det var da en litt spesiell måte å selge inn produktene sine på.

Ja, det er jeg jammen helt enig i. Det er jo ikke noe magisk i disse produktene som du ikke kan få til med vanlig mat, poenget er jo lavkalori.

Jeg sliter også veldig med ED, så jeg vurderer å hoppe av hele greia. Det vanskeligste for meg er at det er så usosialt og det finnes ingen ordentlig mat. Jeg orker nesten ingen av de produktene som ikke er kjeks eller barer, og jeg opplever det som totalt håpløst å skulle spise kjeks til frokost mens ungene må spise eggene sine. Jeg føler det ødelegger familien min nærmest...

__________________
1000 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 18:32   #7
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Det er nok forskjellige ting som er viktige for oss. Eurodiet har fungert godt for meg tidligere på den måten at jeg går greit ned i vekt. Problemet er overgangen til vanlig kosthold. Det vet jeg blir en stor utfordring.
Det er imidlertid veldig viktig for meg å gå ned i vekt fordi jeg har fått KOLS i tillegg til den astmaen jeg hadde fra før. Magen presser lungene sammen så det blir litt mindre lungekapasietet. Siden jeg bare har 50% lungekapasitet, er det viktig for meg å få så mye lungekapasietet som mulig. Lungespesialisten var tydelig på at jeg må ned i vekt. "Vanlig" lavkarbo har ikke vært nok for meg til å redusere vkten, sannsynligvis på grunn av insulinresistens. Jeg har nå fått Metformin så jeg håper det kan hjelpe meg. Det er vanskelig for meg å trene meg ned i vekt av flere grunner. Det ene er at pusten gjør at det stopper opp før jeg får noen særlig treningseffekt. Jeg har også kronisk migrene. Det gjør meg ganske inaktiv og det er også vanskelig å trene når jeg har vondt i hodet. Jeg er flink til å gå og sykle når jeg ikke har for vondt, men det blir ikke nok.

Jeg synes også at det vanskeligste med eurodiet har vært det sosiale. Måltider er ganske viktig sosialt både i familien, på jobb og med venner. Jeg syens likevel at de 3 første månedene (fase 1 + 2) gå utrotrolig fort. Fra fase 3 blir det mye lettere sosialt. Jeg har mottatt de første produktene og begynner idag. Siden jeg har gjort dette før, er jeg ganske godt vant til å modifisere smaken på produktene. Jeg gleder meg faktisk til å komme igang og håper jeg snart kan få puste litt friere.

__________________
Min Journal

Sist redigert av Pearl : 30-06-16 kl 11:41.
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 22:19   #8
incalito
Juniormedlem
 
incalito sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 12
incalito er på en erverdig vei

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Hei, jeg er på min 3. dag nå. Produktene er helt grei, og smakene er som jeg husker det fra sist gang. Gikk på eurodietten i 2009.
Sliter litt med slapphet i kroppen, men håper det går over etter noen dager.

incalito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 01:53   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Jeg er fremdeles på eurodiet og det går veldig bra. Er nå i fase 2- Jeg kan ikke huske at jeg ble spesielt slapp i starten. Håper det går fort over for deg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 14:48   #10
incalito
Juniormedlem
 
incalito sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 12
incalito er på en erverdig vei

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Huff, ja håper det....kan ikke huske det var slik sist, så kjemper for å ikke gi opp. SKAL klare det, bare må. Har for høyt kalsium i blodet og lavt D vitamin, så kan nok også være det som kødder. Må ta nye prøvet i august, for Kroppen skiller ut for mye av hormonet PTH.

incalito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-07-16, 22:58   #11
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Jeg hadde også forsvinnnde lite energi når jeg hadde veldig lavt nivå av d-vitamin.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 16:03   #12
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Jeg begynner i dag!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 01:18   #13
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen her som går på Eurodiet nå?

Lykke til

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodiet ... meller88 Eurodiett 3 13-06-17 09:31
Eurodiet Agnes Dr Lindbergs 2 08-02-11 11:47
Noen som har gått over fra Eurodiet til Atkins/Ketolyse/LCHF? Becky Lavkarbo generelt 0 24-01-11 01:17
Kan noen som har Eurodiet-produkter hjelpe meg? Fedonisten Eurodiett 10 27-01-10 14:12
Hormonforandringer ved Eurodiet Lotta67 Eurodiett 4 30-09-09 17:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no