Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Relamefri karbojunkie!

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-04, 22:07   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Thumbs up

Relamefri karbojunkie!

Hei alle sammen!

Nå har vi prøvd reklamebannere en stund, og jeg kan ikke si noe annet enn at det ikke fungerer! 177.000 bannervisninger har gitt 38kr i kassen...

Så alle bannere skal bort - er borte...

Link til omtalte og relevante bøker vil her fortsatt være, men det er jo en service til brukerne her!

Men selv om bannerne er borte, så betyr ikke det at det er blitt gratis å drive karbojunkie. Jeg har satt opp en donasjonsknapp øverst, skal flytte den etterhvert og jeg håper dere som finner nytte i dette nettstedet vil avse noen kroner der. Foreløpig kan dere støtte karbojunkie via VISA, mfl. Skal også få istand et kontonummer for de av dere som foretrekker å bruke nettbanken...

Personlig liker jeg best nettsteder uten reklame, så jeg håper det vil la seg gjøre å drive karbojunkie reklamefritt i framtiden...

Her vil komme litt ekstratjenester til medlemmer som bidrar, men det er litt fram i tid enda...

Litt av det som koster penger:

  • Web hotell
  • Programvaren - vBulletin
  • Planlagte utvidelser:
    • Journalsystem
    • Webmail
Jobber litt med å få sydd nettstedet sammen, integrert litt løsninger osv. Så dere har mye godt i vente!

Er kjempetakknemlig for alle som deltar og leser her!

Prosjekt karbojunkie har gått over all forventning takket være dere!

Spesiell takk til Maz og Skorpia, og dere andre som har meldt dere til tjeneste!

Ønsker dere alle en strålende dag videre!

Mvh,
Hans Petter

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbojunkie - Karbogram teller? HP Atkins kosthold 6 01-03-04 13:56
TEAM - Karbojunkie HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 20-02-04 15:13
Prosjekt Karbojunkie HP Informasjon 0 07-01-04 01:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no