Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

BA 3/2-2012; Ny Toro-sjef vil satse på lavkarbo

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-12, 19:23   #1
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

BA 3/2-2012; Ny Toro-sjef vil satse på lavkarbo


Ny Toro-sjef vil satse på lavkarbo

Slik skal han fete opp konsernet.
Tiden da Toro var ensbetydende med supper og gryteretter er over. Nå vil den nye sjefen i Rieber & Søn satse på lavkarbo-hurtigmat.
– Jeg blir trigget av slike utfordringer. Jeg får rett og slett et kick, sier den nye konsernsjefen i Rieber & Søn, Frank Mohn.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 20:02   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: BA 3/2-2012; Ny Toro-sjef vil satse på lavkarbo

Ikke dumt! Lavkarbovennlige supper og sauser hadde vært veldig greit å ha når man trenger et kjapt måltid og sliter litt med fantasien. Kommer nok til å bli en god kunde jeg, om de klarer å få til fornuftige produkter...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:18   #3
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: BA 3/2-2012; Ny Toro-sjef vil satse på lavkarbo

Liker! Ikke noe jeg kommer til å bruke til hverdags, men et fint alternativ! Jeg har fått smaken på å lage maten fra bunnen av, så jeg kommer nok til å fortsette med det. Men hvis det er snakk om sånne mikro-middager, så blir jeg glad, fordi da kan jeg be administrasjonen her om å ta inn det i "kantina" (et kjøleskap med en isboks vi betaler i) og så har jeg overtidsmat. Akkurat nå er det ingen alternativer for meg... Diverse pizzaer, fjordlands, yoghurter og sånt... Ikke akkurat lavkarbo. Det går an i nøden hvis man kaster risen/poteten. Jeg har et glass Cocosa stående som jeg tar i teen og så har jeg nøtter liggende. Tidligere hadde jeg alltid en Atkinsbar eller to liggende.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 18:33   #4
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: BA 3/2-2012; Ny Toro-sjef vil satse på lavkarbo

Om Toro kan lage noen kjappe løsninger kan mannen lage mat til meg igjen. LIKER! Han er egentlig kjempeflink til å lage mat, men nå er han så redd for å lage noe jeg ikke kan spise. Søtt, egentlig, særlig når han spør "kan du spise dette" fordi han har skjønt at riktig mat gir en riktig så blid kone!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Toro sliter ... Aline Nyheter / media 21 11-01-12 22:42
Hvilken diett skal jeg satse på etter endt xtravaganzakurs? chvangen Andre dietter 8 02-11-11 08:55
Toro pizzafyll Selma Ketolysekuren 7 30-11-07 10:53
Posesauser fra TORO *Tulla* Lavkarbo generelt 9 14-04-05 22:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no