Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet" blåfargen?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-06, 02:57   #1
Aadna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Innlegg: 62
Aadna er på en erverdig vei

Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet" blåfargen?

Heisann

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet blå fargen under øyne?

for eks fins det noen kremer eller dieter som minsker den stygge fargen?

http://www.home.no/aedn/tja.JPG


Sist redigert av Aadna : 14-08-06 kl 03:22.
Aadna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 06:09   #2
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Jeg tror ikke det finnes noen diett som kan hjelpe for det. Øyene dine så bra ut for meg. Ikke mer blåfarge omkring enn vanlig. Men foto klarer ikke å gjengi farger helt. Jeg ville gått til en kosmetolog og fått råd av henne. Det er flere type dekk kremer og pudder som kan skjule ringer under øynene. Fleks. røde områder i ansiktet kan dempes med grønt pudder.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 08:44   #3
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Drikker du nok vann? For lite væske kan gi poser / blålighet under øynene. Drikker du mye vann fordelt utover dagen kan det hjelpe stort!

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 13:41   #4
MegaWai
Nytt Medlem
 
MegaWai sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Alder: 40
Innlegg: 8
MegaWai er på en erverdig vei

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Synes øynene dine er pene jeg.. Eller.. Veit ikke om det venstre øyet, men det høyre øyet er ihvertfall pent..

__________________
Knowing is not enough, we must apply.
Willing is not enough, we must do.

-Bruce Lee

MegaWai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 14:02   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Pene øyne.
Å drikke nok, få nok søvn, og å spise sunn mat som man vet man tåler skal hjelpe på blåhet under øynene. Jeg blir hvertfall mer blå når jeg legger meg for sent (beste skjønnhetssøvnen er jo før 2400 vettu), og var veldig blå når jeg spiste mat jeg ikke tåler.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 14:29   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Syns ikke du hadde så mørke ringer under øynene jeg ! Nyyyyydelige øyne har du !! Åsså deeeee vippene da ! *sukk*

Men om man plages av mørke ringer under øynene kan det, i tillegg til for lite søvn, også skyldes vitamin/mineralmangel. Som regel jern, B-12 og andre B-vitaminer. Blir det for ille og mer søvn, regelmessige måltider, nok vann ikke hjelper, så ville jeg ha fått tatt noen blodprøver hos lege. det kan være at det rett og slett er jern mangel. Vår kjære Fedonisten vil sannsynligvis si at nyrer og lever trenger en rens og at man må drikke mer vann. (tror jeg).

Jeg var en del plaget før - da jeg av ulike grunner (bl.a. hetetokter) mistet nattesøvnen. Fikk abefalt en krem/stift på apoteket: Oligo 25 Yeux fra Vichy. Den dekker godt og ser helt naturlig ut.

I min ville ungdom kjøpte jeg en krem på parfymeriet, - husler den var gul eller orange, men ikke hva den het. Den dekket perfekt etter sene natterangler....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 16:46   #7
Aadna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Innlegg: 62
Aadna er på en erverdig vei

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Syns ikke du hadde så mørke ringer under øynene jeg ! Nyyyyydelige øyne har du !! Åsså deeeee vippene da ! *sukk*

Men om man plages av mørke ringer under øynene kan det, i tillegg til for lite søvn, også skyldes vitamin/mineralmangel. Som regel jern, B-12 og andre B-vitaminer. Blir det for ille og mer søvn, regelmessige måltider, nok vann ikke hjelper, så ville jeg ha fått tatt noen blodprøver hos lege. det kan være at det rett og slett er jern mangel. Vår kjære Fedonisten vil sannsynligvis si at nyrer og lever trenger en rens og at man må drikke mer vann. (tror jeg).

Jeg var en del plaget før - da jeg av ulike grunner (bl.a. hetetokter) mistet nattesøvnen. Fikk abefalt en krem/stift på apoteket: Oligo 25 Yeux fra Vichy. Den dekker godt og ser helt naturlig ut.

I min ville ungdom kjøpte jeg en krem på parfymeriet, - husler den var gul eller orange, men ikke hva den het. Den dekket perfekt etter sene natterangler....

hehe, koselig og høre
okeii, da skal jeg muligens teste 25 Yeux

Aadna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 20:48   #8
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?

Det finnes flere kremer på parfymeriet som hjelper deg til å få bedre blodsirkulasjon rundt øynene, og dermed mindre blåfarge. Jeg har alltid vært veldig skeptisk til slikt, men siden jeg er plaget av litt mørke ringer, kjøpte jeg en. Den har funket knallgodt!

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no