Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fløte, rømme o.l

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-06, 22:39   #1
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Fløte, rømme o.l

dere som har gått ned mange kilo. Har dere virkelig spist mye rømme og fløte. Jeg er veldig glad i løk og sopp surret med rømme. Bruker det masse til kjøtt. Er det helt greit å bruke dette en gang for dagen?

pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 27-06-06, 22:49   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fløte, rømme o.l

Mye og mye, det kommer både an på hvilken lavkarbofilosofi man følger (Atkins, Kwasniewski, Lindberg, Skaldeman osv) og sin egen tålegrense. Noen reagerer med å ikke gå ned i vekt, mens andre kan proppe i seg. Fett kjøtt er noe annet, det kan man spise MYE av (såfremt man ikke går på Lindberg da). Jeg tror dessuten flere reagerer på fløte enn rømme, men er ikke sikker. Jeg spiste iallefall MYE av begge deler (gikk en hel kartong av begge om dagen) og raste ned 15 kg på to måneder...
Men alle kan ikke spise så mye altså.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-06-06, 22:58   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg legger forsåvidt ingen begrensninger på hverken kaffe eller fløte, og selv om nedgangen har gått sakte (2kg/måned over et halvt år), så føler jeg ikke at rømmen og fløten har hatt noe med det å gjøre.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-06, 22:59   #4
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg mente selvfølgelig ingen begrensinger på hverken rømme eller fløte...

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 09:40   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg spiser mye rømme, men fløte stopper vektnedgangen min..

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 09:44   #6
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg står stille, men tror ikke rømme og fløte har noe å si for meg. HAr i perioder begrenset inntaket uten at noe store ting har skjedd. Så jeg fortsetter med mitt store inntak.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 09:54   #7
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg spiser sopp, litt paprika og purre stekt med rømme hver eneste dag og bruker også rømme som saus/dressing til fisk og har ikke noe problem med vektnedgangen.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 10:19   #8
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte, rømme o.l

Første sommeren på Atkins gikk jeg ned 14 kilo ved å drikke proteinpulver blandet med fløte, to måltid for dag.


Sist redigert av Kristian : 28-06-06 kl 12:58.
Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 10:40   #9
manikken
Medlem
 
manikken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: østlandet
Innlegg: 150
manikken er ny på veien

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Jeg spiser mye rømme, men fløte stopper vektnedgangen min..

Samme her. Etter at jeg kuttet ut fløten ser mitt langvarige platå ut til å løsne. Så Pernille, du får prøve deg fram

__________________

start: 28.nov 2008

manikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 17:34   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fløte, rømme o.l

Det er ikke for ingenting Atkins anbefaler forsiktighet når det gjelder inntak av fløte da. Over 30 års erfaring har gitt noen svar, for å si det sånn ! Det ER mange som tåler det bra. Andre er ikke like heldige ! VELDIG mange får problemer om de spiser for mye fløte !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-06-06, 16:54   #11
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Fløte, rømme o.l

Se der, enig med Nille igjen gitt. . . Så nok en gang: Her må man finne sin egen toleransegrense.

Sånn er det jo med en hel del matvarer!

Jeg kan ikke si jeg overdriver bruk av fløte/rømme, men jeg ligger ikke unna det heller. Jeg bruker det ikke hver dag, men kanskje et par-tre ganger i uken. Og når jeg bruker det, bryr jeg meg ikke så veldig om hvor mye det er. Funker for meg.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 18:41   #12
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Første sommeren på Atkins gikk jeg ned 14 kilo ved å drikke proteinpulver blandet med fløte, to måltid for dag.

Har en boks proteinpulver stående, og kjøpte 1 l. fløte i dag, må prøve ut dette Brukte du bare fløte, eller blandet du ut med vann?

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 19:47   #13
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte, rømme o.l

Må ikke blande fløte og vann, det smaker . Hvis det er kremfløte du har så kan det bli vanskelig å riste ut. Bruk bare halv mengde pulver av hva du ville ha brukt i vann.
Smaken er veldig avhengig av smaken av proteinpulveret. Har du ett godt pulver med vaniljesmak smaker det nesten som vaniljeis. Skulle det ikke smake så kunne du prøve å tilsette litt splenda

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 20:17   #14
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Fløte, rømme o.l

Ja kjøpte kremfløte siden det er minst karbohydrater i den. I kaffefløte er det 4,2 %, i matfløte er det 3,8 % og i kremfløte er det 2,9 %. Tenkte ikke på hvor tykk den er før jeg kom hjem. Hvilken fløte brukte du og gikk du på Atkins eller på "jeg" da? Bare lurer i forhold til hvilket stadium av dietten du var på siden det fort blir mye karbohydrater med mye fløte.

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 20:54   #15
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg har også brukt smoothie med proteinpulver og fløte. Hadde ikke problemer med å blande fløte og vann. Jeg brukte mest vann, for det var før jeg virkelig skjønte at fett skal fordrive fett. Så hvis du er redd for usmak, så kan du jo prøve med 50/50 kremfløte og vann. Det må da bli godt nok, og fett nok også vil jeg tro.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 21:28   #16
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av mcfrogner

Ja kjøpte kremfløte siden det er minst karbohydrater i den. I kaffefløte er det 4,2 %, i matfløte er det 3,8 % og i kremfløte er det 2,9 %. Tenkte ikke på hvor tykk den er før jeg kom hjem. Hvilken fløte brukte du og gikk du på Atkins eller på "jeg" da? Bare lurer i forhold til hvilket stadium av dietten du var på siden det fort blir mye karbohydrater med mye fløte.

Jeg brukte den fløten jeg hadde tilgjengelig kald på jobben så da ble det enten fløte med over 40% fett eller mysefløte med ca 20% fett. Mysefløten var lettest å blande ut men jeg vet fortsatt ikke hvor mye karber det var i den.
Det var nok de første månedene jeg brukte fløte og pulver. Senere gikk jeg over på ost. nå blir det mye makrell i tomat eller tunfisk i olje, gjerne med to kopper mysefløte forut.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 07-07-06, 22:24   #17
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Fløte, rømme o.l

Nå har jeg prøvd det ut Jeg tok litt under halvparten fløte og resten vann og vanlig dose proteinpulver. Gikk helt greit det. Litt lite smak i pulveret, fløten tok litt over (bruker jordbærsmak). Får kjøpe litt vanilje og blande det i neste gang.

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 16:54   #18
wasabi
Juniormedlem
 
wasabi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 27
wasabi er på en erverdig vei

Sv: Fløte, rømme o.l

Det finnes alltid sunnere alternativer
Fløten kan byttes ut med soyafløte
rømme (kan ofte) byttes ut med Sans (lett) kesam..

wasabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 17:27   #19
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av wasabi

Det finnes alltid sunnere alternativer
Fløten kan byttes ut med soyafløte
rømme (kan ofte) byttes ut med Sans (lett) kesam..

Ingenting slår ekte sæterrømme! Men creme fraische inneholder også mye fett, nesten 40 %, men har en litt "lettere" konsistens.

Jeg bruker alltid kremfløte, av og til mat-fløte, men det er mest fett og minst karber i kremfløte - og ikke minst: Det gir et mye bedre resultat i matlagingen! (også er det digg i kaffe! synd at så få kaffebarer har kremfløte ...)

--- god sommer til alle

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 21:26   #20
wasabi
Juniormedlem
 
wasabi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 27
wasabi er på en erverdig vei

Sv: Fløte, rømme o.l

Nei,det er klart at ingen ting slår originalen.Men da dette er et forum for folk som ønsker å gå ned i vekt,er det kanskje ikke dumt å lufte mulige sunne alternativer


Opprinnelig lagt inn av janmesi

Ingenting slår ekte sæterrømme! Men creme fraische inneholder også mye fett, nesten 40 %, men har en litt "lettere" konsistens.

Jeg bruker alltid kremfløte, av og til mat-fløte, men det er mest fett og minst karber i kremfløte - og ikke minst: Det gir et mye bedre resultat i matlagingen! (også er det digg i kaffe! synd at så få kaffebarer har kremfløte ...)

--- god sommer til alle

wasabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 21:38   #21
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av wasabi

Nei,det er klart at ingen ting slår originalen.Men da dette er et forum for folk som ønsker å gå ned i vekt,er det kanskje ikke dumt å lufte mulige sunne alternativer

Og hvorfor syns du at produktene med mindre fett automatisk er mer sunne?

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 21:44   #22
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av mcfrogner

Og hvorfor syns du at produktene med mindre fett automatisk er mer sunne?

jeg lurer også på dette...

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 22:50   #23
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av wasabi

Det finnes alltid sunnere alternativer
Fløten kan byttes ut med soyafløte
rømme (kan ofte) byttes ut med Sans (lett) kesam..

Da er du dessverre på feil forum


Opprinnelig lagt inn av wasabi

Nei,det er klart at ingen ting slår originalen.Men da dette er et forum for folk som ønsker å gå ned i vekt,er det kanskje ikke dumt å lufte mulige sunne alternativer

For oss her inne så er ekte fløte og rømme osv. det sunneste. Dette er ett forum for sunnhet, helse og velvære i hverdagen, vektnedgangen kommer som en bonus.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 23:37   #24
Frøya
Juniormedlem
 
Frøya sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 38
Frøya har en fantastisk aura rundt segFrøya har en fantastisk aura rundt seg
Cool

Sv: Fløte, rømme o.l

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Da er du dessverre på feil forum




For oss her inne så er ekte fløte og rømme osv. det sunneste. Dette er ett forum for sunnhet, helse og velvære i hverdagen, vektnedgangen kommer som en bonus.


la oss være litt mer nyanserte. det er viktig at vi er åpne for andre innspill.

takk til Wasabi; for meg som følger lindberg er dette meget gode råd!

og til Donjuanwannabe: sist jeg sjekket hørte fedon også til innunder lavkarbos forum.

__________________


Frøya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 23:50   #25
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Fløte, rømme o.l

Jeg er bare litt nysgjerrig på konkret hva det er som gjør at man tror at produkter med mindre fett er mer sunne. For 150 år siden hadde de jo ikke lett-produkter, og hjertesykdom var nesten ikke-eksisterende. Jeg har klokketro på at det ikke er fettet som er problemet, men sukker, fint mel osv., eg. det meste av det som ikke finnes i naturen.

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Appelsin rømme muffins Nille Bakst 15 30-05-07 09:58
Creme fraiche og rømme Albertine Spørsmål og svar 17 16-11-05 10:18
Appelsin rømme muffins Nille Kake/dessert og snacks 9 19-09-04 20:29
Appelsin rømme muffins Nille Mellommåltider 9 19-09-04 20:29
Ned 0.6 kg fra igår tross fløte og cottage cheese... cathrine Induksjonen 8 25-02-04 20:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no