Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Nudler?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-05, 21:06   #1
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Nudler?

er det ok å spise eggnudler i følge lindberg? Jeg synes det er så godt med wok, men det må liksom være noe nudler eller noe i...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-05-05, 22:50   #2
Martemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 44
Innlegg: 4
Martemor er på en erverdig vei

I Naturlig Slank boken var det ikke anbefalt. Mer aner jeg ikke, superfersking som jeg er !

Martemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 20:44   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

det er vel bare å lese innholdsdeklarasjonen det sikkert...er det mye karbo er det ikke lurt. Kjøp villris eller brun ris eller fullkornspasta på helsekosten!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 21:47   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er noe som heter "shiritaki" noodles. De er laget av "konnyaku" / glucomannan. Ingen karber i det hele tatt. Det er veldig vanlig i Japan og noen Asiatiske butikker har dem. Noen ganger har de dem som spagetti formet, fettuchine el. lign. De smaker egentlig ikke noe, men tar smak av det du blander dem med. De selges "fersk" i poser med vann.

Her er noen linker med info. Jeg leter fremdeles etter dem her i Stavanger......
http://www.konjacfoods.com/order/
http://www.konnyaku.com/e_data/
http://www.konnyaku.com/e_data/products-e.html

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-06-05, 00:38   #5
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien

Åååh....

Hadde kroppen min fått viljen sin, eller er det mitt forvridde sinn... , hadde jeg spist Mr. Lee Hot Chilli nudler til hvert eneste måltid - to pakker i slengen. Det er jo sånn det er å være karbojunkie.... dessverre. Øynene mine leter på enhver tallerken etter det som likner mest på hjemmelaget blomkålsuppe, fiskeboller i hvit saus hvor man kan mose potetene i, tyttebærsyltetøy og brun saus... bakte poteter.... og blir skuffet når det som ligger der er friskt, fargerikt og må tygges.... usj

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 10-05-06, 18:43   #6
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: nudler?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det er noe som heter "shiritaki" noodles. De er laget av "konnyaku" / glucomannan. Ingen karber i det hele tatt. Det er veldig vanlig i Japan og noen Asiatiske butikker har dem. Noen ganger har de dem som spagetti formet, fettuchine el. lign. De smaker egentlig ikke noe, men tar smak av det du blander dem med. De selges "fersk" i poser med vann.

Her er noen linker med info. Jeg leter fremdeles etter dem her i Stavanger......
http://www.konjacfoods.com/order/
http://www.konnyaku.com/e_data/
http://www.konnyaku.com/e_data/products-e.html

Kan de fås i Norge??

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-06, 20:06   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: nudler?

Opprinnelig lagt inn av Stella

Kan de fås i Norge??

Jeg har ikke funnet dem i Stavanger, men om du har noen asiatiske butikker nær deg kan du sjekke der !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-05-06, 22:53   #8
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: nudler?

Stella skal besøke asiabutikker over hele området i morgen

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 12:43   #9
LailaBjerkhaug
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 6
LailaBjerkhaug er på en erverdig vei

Sv: nudler?

Finns en butik i Sverige http://shiratakishop.shop.textalk.se de sänder inte till Norge men mailar man till shiratakishop@hotmail.se så ordnar dom det. Dom söker även återförsäljare.

LailaBjerkhaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Shirataki nudler - Hvor får man kjøpt dem? supha Spørsmål og svar 31 14-05-12 09:04
Hvor mye kh i nudler? Anos Lavkarbo generelt 3 02-05-11 14:12
Nudler uten karb Dolly Ketolysekuren 3 28-04-11 14:46
Hva med tofu-nudler? Konjaknudler? Amagetha Induksjonen 12 14-08-09 23:07
Wok uten nudler :) Tess Middag 4 05-03-08 23:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no