Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvilken bok?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-10, 23:55   #1
Clockwork
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 103
Clockwork er på en erverdig vei

Hvilken bok?

Bør jeg kjøpe en bok før jeg begynner? Isåfall, hvilken?
Eller finner jeg all info jeg trenger her og på Atkins.com?

Clockwork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 08:54   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken bok?

Hvis det er Atkins du har tenkt til å følge, så bør du ha lest filosofien bak dette kostholdet.
Bøker finner du på biblioteket hvis du ikke ønsker å kjøpe boka.
Jeg har ikke lest Atkins, men leser her inne at den norske utgaven inneholder feil/dårlige oversettelser og at den engelske er bedre.

En av grunnene til at du bør lese deg opp er at du har større sjanse for å lykkes jo mere du vet.
"Alle vet" jo at Atkins er egg og bacon, egg og bacon.... De som leser boka vet at dette ikke stemmer. De som ikke leser boka, blir lei av egg og bacon etter en stund og så detter de av kostholdet.
Lykke til

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:19   #3
Clockwork
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
Innlegg: 103
Clockwork er på en erverdig vei

Sv: Hvilken bok?

Høres ut som en plan!
Men hvem av bøkene? Har søkt på div bokbutikker på nettet, og det er jo en hel gjeng av forskjellige bøker

Clockwork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 11:04   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken bok?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3270

Litt gammel tråd...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken bok? Trampe70 Dr Lindbergs 4 11-03-09 10:21
Hvilken bok zee Dr Lindbergs 0 01-03-09 22:21
Hvilken er best? cathrine Atkins kosthold 3 29-02-04 21:08
Hvilken bok?? deeluxe Atkins kosthold 1 05-02-04 20:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no