Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juniskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-11, 18:48   #1
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Juniskravletråden 30+

Det er juni! Det er juni!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 19:18   #2
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg har blitt tante, jeg har blitt tante! Bittelittegranne fornøyd med det nemlig!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 19:24   #3
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

jeg skal ut og reise! typen syntes 2 md var for lenge uten meg nemlig men med bare håndbagasje går reisen fort og lett

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:15   #4
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Året har gått så fort. Begynner den sjette måneden med min livsstilsendring. Da jeg begynte i januar hadde jeg aldri trodd at jeg fortsatt kom til å spise lavkarbo. Ja, har hatt noen utskeiinger, men alltid falt tilbake til ketolyse. Kroppen og sjela koser seg.

Målet er egentlig å følge det jeg har gjort denne måneden. Forhåpentligvis kan jeg skryte på meg -10 kg.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:33   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Gratulerer, tante scary!! Og god tur, Sanney

Ja, Nnem, eg er heilt enig - året har gått fort, som det alltid gjer. Før vi aner ordet av det, er det nyttår igjen... Men først skal vi kose oss med ein lang deilig sommar og forhåpentlegvis masse sol og akkurat passe mykje varme

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:33   #6
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Juniskravletråden 30+

Skummelt at det er "sommer" allerede! Bikinisesongen nærmer seg litt for raskt :P

  Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:35   #7
gvm82
Medlem
 
gvm82 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ryfylke
Innlegg: 92
gvm82 er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Bikinisesongen ja.. *grøss*

__________________
Har du en hage og et bibliotek, da mangler du intet. (Marcus Tullius Cicero)
gvm82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:39   #8
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

hvilken bikini? har en badedrakt alle på gruppa mi på evjeklinikken misunte meg. badedrakt med "kjole" over. men den hadde for lange stropper da, og jeg er nå nesten 10 kg mindre... må nok sys inn og legge blylodd i kjoldefalden, den havner jo rundt ørene mine når jeg er i vannet

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:39   #9
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg skulle jo være SÅ forbred....

Eksamenstiden la dessverre en stopper for vektnedgangen, men bør egentlig være fornøyd siden jeg for første gang har hatt en stressperiode uten å legge på meg. Jaja, nå er eksamenstiden ferdig og jeg har dratt hjem til mamma for å få litt struktur på ferien og maten

  Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 22:59   #10
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Bikinisesong? LOL... ingen skal få meg inn i ein bikini! Ei fin badedrakt kunne eg derimot tenkt meg. Har kikka på diverse modellar m skjørt i årevis, men det blir med tanken, eg klarer ikkje bestemme meg... Det spørs kor mykje tid det blir til å sprade rundt, da. Forferdeleg mykje oppussing å gjere i huset i sommar, så om eg lykkes med å få far til ungane til å ta dei på ferie som han burde (samvær? kva er det?) så ser eg vel ikkje himmelen i heile juli, meir eller mindre.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 23:32   #11
wafle4
Juniormedlem
 
wafle4 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 33
wafle4 er på en erverdig vei
Red face

Sv: Juniskravletråden 30+

Jo nå skal bikinien snart på. Er nok ikke helt kledelig, men tross alt mye bedre enn før. Skal nå prøve å ligge i den ihvertfall, trenger jo ikke akkurat å vase rundt ommkring i den.

wafle4 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: minst mulig karbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 00:44   #12
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

BIKINI???
Ahahah, det var dagens morsomhet

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 00:50   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Dere staver feil, tankini heter det

http://www.ellos.no/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=tankini

Dekker det som trengs.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 01:37   #14
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Juniskravletråden 30+

Bikini er jo skikkelig ikke på moten, nå er det Burkini som gjelder!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 01:38   #15
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Gratulerer, tante scary!!

Takk! Skal besøke lillegutt i morgen, gleder meg virkelig!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 02:32   #16
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg har blitt tante, jeg har blitt tante! Bittelittegranne fornøyd med det nemlig!

En venninne av meg ble også tante i dag (1.juni). Men det ble en jente da

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 02:51   #17
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravletråden 30+

Haha! Burkini skal jeg også ha Så slipper folk å se på valkene mine

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 11:16   #18
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Da kan jeg allerede skryte på meg -10 kg, men planen da for juni er å opprettholde eller gå ned i vekt. Er så stolt over meg selv.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 11:17   #19
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg var en av dem som brukte bikini selv om jeg var stor, men nå som jeg har blitt mye tynnere blir det ikke bikini. Er ikke sikker på om det blir badedrakt heller, beina mine er virkelig stygge. Masse løs hud og svære åreknuter. Tror ikke jeg orker å bli glodd på av fremmede, for at folk glor merker jeg jo i svømmehallen. Det er en ny følelse for meg å bry meg om andre ser, jeg var tøffere før.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 11:40   #20
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg skal ha bikini, men jeg bruker den kun på badeferie i utlandet.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 11:54   #21
solihjerte
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 82
solihjerte er ny på veien

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg dro på sydenferie i fjor sommer sammen med familien, og hadde pakket badedrakter med skjørt, og også en bikini - sånn i tilfelle jeg kunne sole meg på balkongen.
Jeg startet med badedrakt, men når skjørtet blir vått, henger det tungt nedover lårene, og jeg ville ha SOL på kroppen. Så jeg gikk 2 uker i bikini, og det var helt herlig å kjenne sol på hele kroppen. Første gangen i mitt liv at jeg har vært brun på magen .

I år pakker jeg bikini og tankini, og gleder meg til sol, sol, sol!!!

Jeg er ikke i nærheten av noen bikinikropp med en BMI på 35, og her hjemme er jeg nok ikke så tøff, men det var skikkelig godt å hive på seg en bikini og bare la det stå til i fjor.

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 12:16   #22
Tone Trall
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6
Tone Trall er på en erverdig vei

Sv: Juniskravletråden 30+

Dette må være det beste forumet jeg ever har lest,så mye trivelige folk.Tar seg selv ikke høytidlig i hele tatt,Takk for at dere fins,lærer mye hver dag!!

Tone Trall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 12:21   #23
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

1. juni er en bra bursdag. Mora mi har oversikt over den dagen, og det har ikke regna på den dagen på 48 år. Feira litt i går, to store høykarbo kakestykker og endel smågodt. Denne feiringa skal ikke vare i flere dager, er "back on track" allerede i dag. Så jeg er litt stolt av meg sjøl nå.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 12:51   #24
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Året har gått så fort. Begynner den sjette måneden med min livsstilsendring. Da jeg begynte i januar hadde jeg aldri trodd at jeg fortsatt kom til å spise lavkarbo. Ja, har hatt noen utskeiinger, men alltid falt tilbake til ketolyse. Kroppen og sjela koser seg.

Målet er egentlig å følge det jeg har gjort denne måneden. Forhåpentligvis kan jeg skryte på meg -10 kg.

Veldig fint sagt Jeg prøver og å kose meg med livsstilen min, men er tappa av energi pga personlige problemer, og da blir maten lettvint lettvint.Skulle ønske jeg hadde energi til å kose meg med matlaginga og maten. Får ikke fulgt det opp 100 prosent, så regner med det er derfor jeg ikke går ned. Vurderer å legge meg litt i dvale over sommeren, bare spise lavkarbo og ikke fokusere på vekt, selv om jeg er desperat etter å få gått ned. Men en kan jo ikke tvinge det frem.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 13:18   #25
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Jeg har gått i bikini (dog bokser og topp) i svømmehallen i det siste - og det er første gang siden barnehagen tror jeg. Jeg har aldri klart å vise frem så mye av meg før.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no