Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-07-10, 17:36   #2576
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og at det dermed kommer en millionregning tillegg til den allerede betalte summen bare for å gjøre det beboelig. Hvem vet hvordan denne okkupanten har behandlet hus og innbo...

Vi kjøpte et hus nettopp med okkupanter..

Enden på DEN visa ble et innvendig rasert hus samt de overhodet ikke hadde tatt med seg NOE av tingene sine. Det endte opp med at vi måtte fjerne alt.. Og det ER faktisk ikke bare bare å få kastet ut noen heller. Politiet var flere ganger og anmodet dem om å flytte ut, men nei da. Løsningen ble at politiet brøt seg inn en gang de var borte og skiftet lås på alle ytterdørene..

De gikk ca 6 mnd fra vi kjøpte huset til vi for første gang kunne gå inn i det som eiere..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-07-10, 17:41   #2577
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.


De gikk ca 6 mnd fra vi kjøpte huset til vi for første gang kunne gå inn i det som eiere..



Hvor mye tid etc ble brukt på oppussingen? Nå vet jeg iallefall hva det er jeg ikke skal kjøpe når jeg en gang i tiden skal kjøpe hus...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-07-10, 18:54   #2578
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har på lyst på en slik en! Er den verd 3000 kr??

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sofa.jpg (22,1 KB, 14 visninger)
__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-07-10, 19:26   #2579
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og hvorfor blir jeg alltid SÅNN når jeg drikker alkohol??

utslett.jpg
Det sies jo at man IKKE kan bli allergisk mot alkohol, men jeg blir slik uansett om jeg drikker vin, øl eller sprit...

Nå har jeg drukket et halv glass hvitvin!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-07-10, 19:32   #2580
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jøss, Kanutten - det var en voldsom reaksjon. Da ville jeg nok fraråde å drikke alkohol.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 16-07-10, 20:08   #2581
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det var da voldsomt til reaksjon, Kanutten...Jeg ville nok hold meg unna alkohol til jeg har snakket med legen om det ihvertfall.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 17-07-10 kl 10:52. Årsak: Ignite var så snill å opplyse meg om at jeg refererte tilfeil person:O Takk Ignite:klem:
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-07-10, 20:10   #2582
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har på lyst på en slik en! Er den verd 3000 kr??

Åhh, jeg vil også ha en slik, hehe... men det var feil farge da .
3000,-??? Tjaaaaa, kommer an på kvaliteten, synes jeg.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 16-07-10, 20:12   #2583
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet om man får tak i glassflasker til en Soda Stream Design-maskin??
Skulle gjerne hatt en eller to glassflasker som kan gå i oppvaskmaskinen...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 16-07-10, 20:16   #2584
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten!!! Sett ned vinglasset og toppa på flaska fram til du har fått snakka med legen!

Og ang den sjeselongen eller hvadetnåennmåttehete: jeg ville vurdert ut i fra om fargen passer, om jeg hadde kommet til å bruke den mer enn fem ganger og ikke minst hva kvaliteten er

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-07-10, 20:27   #2585
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Åhh, jeg vil også ha en slik, hehe... men det var feil farge da .
3000,-??? Tjaaaaa, kommer an på kvaliteten, synes jeg.

Den er opptukket av en møbelsnekker med stoff fra Pierre Frey.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-07-10, 20:31   #2586
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kanutten!!! Sett ned vinglasset og toppa på flaska fram til du har fått snakka med legen!

Og ang den sjeselongen eller hvadetnåennmåttehete: jeg ville vurdert ut i fra om fargen passer, om jeg hadde kommet til å bruke den mer enn fem ganger og ikke minst hva kvaliteten er

Jeg gikk ut i sola for litt siden.. Utslettet forsvant da. Men det rare er at utslettet kommer kun der jeg har vært utsatt for sol! Jeg var knallrød på skuldrene, men har en hvit stripe der bh'en har vært....

Nå skal det sies at ene småttisen er allergisk mot sollys; jeg snakker IKKE om soleksem!

Han tåler rett og slett ikke sollys. Solfaktor for ham er ikke noe alternativ. Det eneste som duger er skygge eller helkledd kropp. Kanskje jeg er opphavet?? Har aldri tenkt på det... Guttungen bruker solfaktor 60 i ansiktet og på hender og føtter.. han må gå i tskjorte og langbukse..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-07-10, 21:25   #2587
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten: Det kan jo tenkes det.. Hmm. Jeg ville nok uansett tatt med meg bildet og hørt hva legen har å si

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-07-10, 10:05   #2588
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

eller møt opp full hos legen å la han avgjøre! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-07-10, 11:00   #2589
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

eller møt opp full hos legen å la han avgjøre! *fnis*

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-07-10, 00:37   #2590
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor er jeg totalt inkompetent i Mat på Data når jeg er ganske kompetent på mye annet? ARGH. Jeg får ikke til å bruke skiten. Endte med at jeg kjente irritasjonen krible helt ut i tærne og avinnstallerte hele greia

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-10, 00:39   #2591
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Samme her, Vaskeklut!! Gidder ikke plages mer med der

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-07-10, 01:05   #2592
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Godt vi er (minst) to, Fofa

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-10, 01:08   #2593
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, ja. En liten trøst det

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-07-10, 01:15   #2594
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Don't give up! Jeg prøvde og feila ganske mye. Hva er det du lurer på, Vaskeklut?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-07-10, 02:05   #2595
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Don't give up! Jeg prøvde og feila ganske mye. Hva er det du lurer på, Vaskeklut?

Jo, altså. Jeg skjønner det bare ikke Jeg får ikke til å legge til mine egne retter (dvs, det som er i retten).. Og, jeg vil legge inn egg og bacon (f.eks) som ett måltid, men jeg må enten legge inn som "mine retter" eller som to måltider? Jeg spiser jo forskjellig mengde bacon og ikke alltid like mange egg! Gah. Og så tenkte jeg at jeg skulle legge inn en pølsetype jeg har spist, men som ikke står i den der lista. Og da tenkte jeg som så at jeg måtte legge inn hva de inneholdt av ingredienser og gram fett og karbo osv. men det går ikke?? jeg skjønner ikkeno jeg. den der hjelpesaken som kommer opp på internett gav meg heller ingenting nyttig. masmasmas

En annen ting jeg lurer på: Jeg tenkte jeg skulle lage min egen versjon av Skaldemans slankekjøttkaker (fantastisk navn for en som har kjøttkaker som livrett ).
Om jeg blander en kjøttdeigpakke og en pakke medisterfarse eller kjøttfarse (sikkert rundt 400 gram pr pakke), kan jeg da smelte litt smør, la det kjølne og ha det i massen for å få opp fettprosenten? Eller funker ikke det? Jeg forsøker meg på å ikke bruke andre meieriprodukter nå, etter råd fra dere, nemlig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-10, 10:58   #2596
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Startet opp i en liten jobb igjen etter mange år hjemme pga helsa. Ikke mange timer i uka enda, men det er jo en start.
Skulle hatt lønn i dag, men har ikke fått. Kommer det ikke inn i morgen heller lurer jeg på:

skal jobbe i morgen kveld, men om jeg ikke har fått lønn - skal jeg vente4 til den blir utbetalt? Har mast om en kontrakt også, men ikke fått det enda heller. Er ikke noe kjempesum, men det er vel litt prinsipp?
Hva mener dere?

Etterpåklokskap: Man begynner aldri å jobbe uten at kontrakten er i orden først!!
Ellers ville jeg absolutt ha spurt først, før jeg lot være å komme på jobb. De som jobber med lønn kan ha blitt forsinket, noe kan ha gått feil med bankoverførsler osv osv.

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer!
Gammel 18-07-10, 11:51   #2597
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Men i beste fall så flytter okkupanten ut i god tid, og grunnen til at han/ho ikkje ville flytte er fordi det er eit eksepsjonelt bra hus i tipp topp stand? ja?

Så lite sannsynlig at jeg overhodet ikke ville tatt sjansen på det gitt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-07-10, 14:19   #2598
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jo, altså. Jeg skjønner det bare ikke Jeg får ikke til å legge til mine egne retter (dvs, det som er i retten).. Og, jeg vil legge inn egg og bacon (f.eks) som ett måltid, men jeg må enten legge inn som "mine retter" eller som to måltider? Jeg spiser jo forskjellig mengde bacon og ikke alltid like mange egg! Gah. Og så tenkte jeg at jeg skulle legge inn en pølsetype jeg har spist, men som ikke står i den der lista. Og da tenkte jeg som så at jeg måtte legge inn hva de inneholdt av ingredienser og gram fett og karbo osv. men det går ikke?? jeg skjønner ikkeno jeg. den der hjelpesaken som kommer opp på internett gav meg heller ingenting nyttig. masmasmas

En annen ting jeg lurer på: Jeg tenkte jeg skulle lage min egen versjon av Skaldemans slankekjøttkaker (fantastisk navn for en som har kjøttkaker som livrett ).
Om jeg blander en kjøttdeigpakke og en pakke medisterfarse eller kjøttfarse (sikkert rundt 400 gram pr pakke), kan jeg da smelte litt smør, la det kjølne og ha det i massen for å få opp fettprosenten? Eller funker ikke det? Jeg forsøker meg på å ikke bruke andre meieriprodukter nå, etter råd fra dere, nemlig

Ok, jeg kommer til kort her . Jeg har kun brukt mat på data til å legge inn en og en matvare.

Men om du skal lage kjøttkaker, så ville jeg ha gått for medisterDEIG, og ikke farse. Farse er spedd ut med diverse stivelser opp til 6%. Du må sikkert på en litt mer velassortert butikk for å finne medisterdeig, forsåvidt. Du kan sikkert ha i smør, men medisterdeig er veldig fett i seg selv, så jeg tror egentlig ikke det er nødvendig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-07-10, 14:47   #2599
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, jeg kommer til kort her . Jeg har kun brukt mat på data til å legge inn en og en matvare.

Men om du skal lage kjøttkaker, så ville jeg ha gått for medisterDEIG, og ikke farse. Farse er spedd ut med diverse stivelser opp til 6%. Du må sikkert på en litt mer velassortert butikk for å finne medisterdeig, forsåvidt. Du kan sikkert ha i smør, men medisterdeig er veldig fett i seg selv, så jeg tror egentlig ikke det er nødvendig.

Ikke rart de kjøttkakene funker mot sin hensikt! Får bruke vanlig kjøttdeig da, ha smør i den i stedet

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-10, 14:59   #2600
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ikke rart de kjøttkakene funker mot sin hensikt! Får bruke vanlig kjøttdeig da, ha smør i den i stedet

Haha. Jeg har laget masse kjøttkaker opp igjennom. Jeg pleier å ha litt smør i, et egg, hakka grønnsaker (brokkoli, løk, selleri) som jeg moser med stavmikser, og så krydrer jeg f.eks med muskat eller karve. Nam! . Jeg har også gjort en variant med litt sterk tomatsaus, løk og tabasco. Mulighetene er mange. Har ennå ikke kommet så langt som til å teste ut med medisterdeig, men jeg har en liten drøm om å lage medisterkaker, UTEN all den driten man sper dem ut med .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no