Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvordan få strammet opp kroppen ...

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-08, 21:48   #1
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Hvordan få strammet opp kroppen ...

heisann!
har gått på ketolysekuren siden slutten av august og gått ned 19kg uten trening. men nå da jeg "bare" har ca 5-6kg igjen går det for det første saktere, men har en del "hengende-og-slengende" rundt mage rumpe og lår...
men som alenemamma er muligheten til å få reist på ett treningssenter etter barnehagen lik 0!! den lille tiden mellom barnehagen og leggetid tilbringer jeg med sønnen min. så hvordan kan jeg best mulig få strammet opp mage rumpe og lår hjemme i stua? kjøpte en treningssykkel men den ble bare stående så den kvittet jeg meg med.
så hører jeg jo så mye om pilates.. hva mener dere om det?
for det er ikke mange kiloene til som skal av, men dog er det mye "fett" å ta tak i rundt hoftene, magen og rumpa spesielt!!!
jeg vil jo selvsagt at det skal bli borte ved ett knips! men det skjønner jeg jo at ikke lar seg gjøre. så om noen har noen gode tips til meg....
er som mange andre en utålmodig sjel....

__________________


janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:09   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: hvordan få strammet opp kroppen.....

Å finne noe som faktisk lar seg gjøre er jo alfa og omega. Pilates, gjort riktig, er kjempe-effektivt! Man trener liksom "holde inne magen" musklene så man slipper å holde den inne aktivt. Stussen beveger seg oppover, leggene bli slankere.

Om videoer er det som funker for deg, og som blir gjort, så gjør det! Men ikke tro at pilates er "lett", du blir skikkelig sår om du er fersk! Og øvelsene er sånn at det blir hardere jo lenger du øver! For du aktiverer musklene bedre når du blir sterkere.

Forresten, på universitetet jeg gikk på var trening (av noe, fritt valg) obligatorisk for laveregradsstudentene. Dermed var de åpne klassene (som pilates der var) svært pop blant mye forskjellig folk på slutten av semestrene (de hadde et timekort som måtte fylles opp!), og det var en del ellers ganske sterke unge gutter som gjorde store øyne over hvor mye trening de fikk ut av dette! (Å ha store sterke muskler fra før er ingen fordel i pilates! For de er tunge, musklene altså!)

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:47   #3
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: hvordan få strammet opp kroppen.....

Jeg har Pilates for dummies på dvd og vil absolutt anbefale den. Jeg er helt utrent men klarer de fleste øveslsene der. Og man kjenner virkelig at det tar.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
Vann i kroppen polvott Spørsmål og svar 7 28-03-06 22:13
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no