Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Fikk "klage" fra skolen

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-09, 19:35   #101
konepone80
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 11
konepone80 er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

kjempe bra at du lager varierte å sunne matpakker til barnet ditt, dette var til kjempestor inspirasjon
har du spurt hvorfor det er et problem at barnet ditt ikke har med vanlig matpakke?

konepone80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 13:06   #102
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Har surfet en del rudt på forskjellige emner på dette forumet, og lurer på hva er ketosepølser, og hvor får jeg kjøpt disse.

Har to gutter som er veldig glade i pølser.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:43   #103
mariamaria
Juniormedlem
 
mariamaria sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østlandsområdet.. :-)
Innlegg: 19
mariamaria er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Måtte bare.. klarte ikke la være etter å ha lest første siden i blogen..
jaja. Så spiste kanskje ikke unga brød for tusen år siden. MEN de spiste ikke frukt hele året heller.
Og en ting til..
- de gikk ikke på skolen heller!

Pass på at unga får nok fett og proteiner, så blir nok frøken fornøyd. :-)
Barn SKAL ha fett nok! og IKKE lettprodukter.. men det regner jeg med at du vet. (IKKE light.. altså. ) Men realt smør og grønnsaker. Bær og nøtter - egg, kjøtt og fisk! Og masse annet godt! SUPERT!
(frukt - er ikke veldig lav-karbo.. spises med måte..Gjerne hjemme - istedenfor på skolen... OG PASS PÅ Yoghurten... Ellers svinger blodsukkeret også! )

Er det ikke bra at skolen bryr seg da?
Men aller sist.. håper jeg du har tatt det opp på en ordentlig måte med "skolen"/ den aktuelle læreren.
Ok.. nå skal jeg lese videre.........

mariamaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-carbo Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 17:59   #104
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Elian, jeg syns faktisk du er flink med matpakkene jeg.
Det virker som du er en mor som virkelig tar ansvar. Vi hører altfor ofte om skolebarn som blir helt hyper etter skole-lunsjen.... hvorfor? kan det ha noe med karber/sukker å gjøre mon tro?

Syns du skal fortsette som du gjør. Om noen år kommer nok andre mødre diltende etter skal du se

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:22   #105
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Denne tråden var inspirerende.

Datteren min har aldri vært spesielt glad i brødmat. Hun har i flere år holdt seg til knekkebrød. Til gjengjeld elsker hun middagsmat og frukt, spesielt epler.
Hun spiser kun ett knekkebrød til skolemat, i tillegg til frukten hun får på skolen. (Har prøvd å sende med to, men det ene blir aldri spist.) Til middag spiser hun masse.

Hun spurte for litt siden om ikke hun heller kunne få frukt og andre ting i matpakka i stedet for knekkebrød. Men hun liker ikke egg, og en del andre ting jeg spiser på lavkarbo, så jeg har vært i tvil om hva hun da kan få.
Men kylling, ost etc var jo ikke så dumt.

Sønnen min er totalt motsatt. Han hater middagsmat og grønnsaker. Han kunne levd på brødskiver alene. Han setter gjerne i seg tre brødskiver til frokost, to til lunsj, og tar gjerne brød i stedet for middag. Faren hans er også glad i brødmat. Begge to er lange og tynne.
Men han har en tendens til å være småhyper og han blir sint når han blir sulten. Så jeg tror blodsukkeret hans svinger veldig. Hadde jeg sendt med ham noe annet enn brød, hadde han nektet plent å spise. Hva jeg kan gi til ham er for i alle fall meg, et mysterium. Han vil bare ha brød.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:36   #106
Celine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Norge
Innlegg: 83
Celine er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Synes HI lager supre matpakker til barna sine ! Og det er ikke vits å ha mer i boksen enn hva som blir spist.

Jeg har 3 barn, eldste på 13 kunne fint spist 100% lavkarbo (og heller nok over der mer å mer), mellomsten på 10 nekter alt annet enn brødskiver med pålegg og minsten på 3 vil helst ikke ha brød men alt annet, kjøtt og grønnsaker osv.
Sliter med mellomsten altså som ikke vil ha noe lavkarbo i det hele tatt (untatt kjøtt/fisk og ost), han kunne hatt godt av å kuttet ned på karboene da han sliter endel (utredes)

Eldste er lettere å styre i rett reting siden hun spiser alt.
Minsten begynner i bhg nå, han er vant å spise som meg (dog + litt brød osv) og de synes det er vanskelig at han ikke vil ha skive på skive med brød samt at han forsyner seg av pålegget uten å ville ha det på brødet. Stakkaren er jo vant til å spise pålegg uten brød hehe.
Barnehagen har ansatt kokk som skal lage alle måltider, blir spennende å se hvordan det blir. Trolig skal knotten min ha medbrakt frokost i bhg (like greit, frokost i bhg er og skal visst være grøt- det eter han ikke uansett) så jeg får sende med han lavkarbomat da.

Men det jeg ville frem til var, barn og lavkarbo er vanskelig forde det er så mange som vil blande seg i barnas mat (les lærere, pedagoger osv)

Celine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonish/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:38   #107
Celine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Norge
Innlegg: 83
Celine er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Denne tråden var inspirerende.

Datteren min har aldri vært spesielt glad i brødmat. Hun har i flere år holdt seg til knekkebrød. Til gjengjeld elsker hun middagsmat og frukt, spesielt epler.
Hun spiser kun ett knekkebrød til skolemat, i tillegg til frukten hun får på skolen. (Har prøvd å sende med to, men det ene blir aldri spist.) Til middag spiser hun masse.

Hun spurte for litt siden om ikke hun heller kunne få frukt og andre ting i matpakka i stedet for knekkebrød. Men hun liker ikke egg, og en del andre ting jeg spiser på lavkarbo, så jeg har vært i tvil om hva hun da kan få.
Men kylling, ost etc var jo ikke så dumt.

Sønnen min er totalt motsatt. Han hater middagsmat og grønnsaker. Han kunne levd på brødskiver alene. Han setter gjerne i seg tre brødskiver til frokost, to til lunsj, og tar gjerne brød i stedet for middag. Faren hans er også glad i brødmat. Begge to er lange og tynne.
Men han har en tendens til å være småhyper og han blir sint når han blir sulten. Så jeg tror blodsukkeret hans svinger veldig. Hadde jeg sendt med ham noe annet enn brød, hadde han nektet plent å spise. Hva jeg kan gi til ham er for i alle fall meg, et mysterium. Han vil bare ha brød.

Gutten din høres ut som en tro kopi av 10åringen min ! brød brød brød... og pasta og ris. Men han spiser masse kjøtt, ost osv da. men ikke egg.

Celine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonish/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:35   #108
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Min spiser lite kjøtt. Han spiser pølser, og skinke når han får ostesmørbrød. Og kjøttboller spiser han. Men ellers lite.
Fjerner jeg brød fra maten hans, blir det jo nesten ingenting for ham å spise. Jeg har lyst til å prøve en periode med tilnærmet lavkarbo på ham, men jeg er i beit for hva jeg skal gi ham rett og slett. Det ender med at han går uten mat om han ikke får karbohydrater. Han nekter rett og slett å spise.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 00:17   #109
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Viclin: hva med Karins lavkarbobrød eller et annet godt lavkarbobrød? Eller knekkebrød, eller evt. Lindbergbrød eller svært grovt brød i tyynne skiver med hauger og lass av pålegg? Da føler han at han spiser "normalt" men får allikevel i seg mest proteiner og fett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 01:01   #110
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Ja, kanskje Lindberg-brød hadde vært noe? Er det spesielle kjeder som fører det?

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 01:36   #111
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Ja, Rema har det. Tror det er kun de som har det, faktisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 01:46   #112
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Kjære vene, det er jo der vi alltid handler. Men jeg kjøper aldri brød, det er det mannen som står for.
Da skal jeg sjekke det neste gang. Takk for tips!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 09:11   #113
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Det ser sånn urt: http://www.fedon.no/Vanskelig+%C3%A5...F.9UFRDG2h.ips

På den siden står det også litt om distribusjon av brødet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 11:40   #114
Celine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Norge
Innlegg: 83
Celine er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Tror jammen meg jeg skal se om de har Afroditebrødet på Remaene her. Både for barna og for meg for de få skivene jeg ønsker meg med brød innimellom.

Celine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonish/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 01:12   #115
mariamaria
Juniormedlem
 
mariamaria sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østlandsområdet.. :-)
Innlegg: 19
mariamaria er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Hei - du har kanskje fått svar allerede? Jeg søkte litt på nett og fant ketosepølser på MENY - kjeden. Så jeg kjøpte før helgen et "lass" på Stop senter, i Tune. I Sarpsborg! :-) Det var min nærmeste butikk. Serverte hele familien i helga. Og de kommenterte at det var så gode pølser! Bedre enn de vanlige! Og det er de jo! Masse kjøtt! :-)
Lykke til.

mariamaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-carbo Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 12:47   #116
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

De gleder seg allerede. De fleste barna i klassene dems er misunnelige på matpakkene dems

Og jeg tipper det er derfor frøken vil at hun skal ha med seg "ordentlig" mat. Da jeg gikk på barneskolen var det regler for hva man kunne ha med og spise, jeg tipper de finnes enda og at derfor matpakka til barnet ditt skaper litt snakk og misunnelse osv.

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 12:55   #117
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Må si at den "men for 1000 år siden" er ganske sær.. Barn gikk ikke på skole for 1000 år siden, barn spiste vel antagelivis melprodukt/korn den tiden også? For 1000 år siden døde også folk når de var 40. For tusen år siden skjedde det mye..

Kanskje man skal roe ned litt og heller se 50-100 år tilbake, i stedet for 1000, da det overhodet ikke kan sammenlignes....?

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 15:02   #118
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Dessverre er det mange Rema-butikker som har sluttet med Fedon-brødene

http://drlindbergs.no/Vanskelig+å+få...F.9UFRDG2h.ips

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 00:42   #119
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Synes du lager supre matpakker jeg!

Jeg skal selv begynne på skole igjen om to uker (2.året på vgs) og jeg ble faktisk insirert til å ha med meg spennende matpakke!

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:48   #120
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Fikk "klage" fra skolen

inspirerende

da jeg var ung, fikk jeg ikke annet en brødskiver. var jeg heldig fikk jeg kansje kjøtt... hmm.. nei skjedde det, egentlig?

men alt i alt, og leve med mindre raske karbo for barn er ikke helseskadelig. tvert imot.. ( hvor mange har ikke sakt det før meg nå? )

men når jeg ser klassen til kjente osv ( min venns datter hentet jeg i barnehagen her om dagen) og alle hadde brød.. ALLE..

"det var onklig mat" ifølge skoletanta .. hun ble skvetten da jeg sa jeg ikke hadde spist "ekte" brød siden mai..

men har måtte lage skolemat for henne en gang, og da bled det en hav avocado med masse nøtter , litt skinke og ost det likte hun, faktisk!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:51   #121
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Fikk "klage" fra skolen

ps: læreren og de andre elevene er bare sjalue !

go on girrrrl!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 21:58   #122
Jagiello
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: trondheim
Alder: 42
Innlegg: 7
Jagiello er på en erverdig vei

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Ja til en sukkerfri skole! Som lærer på ungdomstrinnet er jeg sjokkert over å se hva de aller fleste elever pakker i seg (som oftest veldig raffinerte karbohydrater, gjerne brus og slikkerier etter langfri med besøk i butikken). Ikke at lærerne spiser særlig bedre... så ikke rart hun læreren (henvier til den første posten) etterlyste "skikklige" matpakker. gisp!

Dessuten blir elevene lært til å spise et kosthold hvor karbohydrater skal utgjøre storparten av næringsinnholdet. Henviser til læreplaner i mat-og hesefaget.

Vi trenger en kostholdsREVOLUSJON i dette landet!

Jagiello er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varig vekttap Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 22:03   #123
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Fikk "klage" fra skolen

thats right!

får jeg barn, dame, skal de være av LCHF sorten!

og ingen skal si meg i trynet at brød er sunt.

det har jeg nemelig opplevd.. akuratt som læreren sa meg opp i trynet(undskyld) at frukt er verdens mest sunne ting på jord..

jeg spurte hvorfor, fikk svar; uhm.. fult av vitaminer.
- hvilke vitaminer da?
- alle.
- men så sa jeg at frukt er rent vann og sukker. lite vitaminer.

da klikka det se!

egentlig er jeg ikke så ønsket på den skolen lenger, tror jeg samme kann et være!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 22:07   #124
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Jagiello, her.


Vi trenger en kostholdsREVOLUSJON i dette landet!

Og den revolusjonen er Elian med på å begynne.


Mine barn vil ikke ha med seg noe annet enn brød og salat de.
Men nå skal jeg jammen meg snik innføre litt. Må være litt lur.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 22:52   #125
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Her baker jeg lavkarbo brød til min gutt. Han vil ikke ha kjøtt, egg etc på skolen, men spiser det hjemme. Vi lever etter kjernesunn familie konseptet her i hus, så her er det masse sunt snadder. Han har som regel med seg snacks agurk, mini gulrøtter, staver av grønnsaker og av og til frukt. Han har MASSE pålegg på skiva, ofte 3-4 sorter skinke (holder meg til de "rene" sortene kjøttpålegg) og majones under skinka. Han er kjempefornøyd med dette og har saftig og godt brød med seg Skal se om jeg får lagt ut oppskrift på ett kjempegodt brød fra kjernesunn familie boka Så skal vi se om frøkna blir fornøyd.

Etter at jeg begynte å bake brød selv og forandre han til lavkarbo, har han gått fra å spise som en fugl(halv skive pr skoledag fra 8.30-15.00) til å spise 4-6 skiver brød, grønnsaker og frukt Han har en helt enorm apetitt og myyye mer energi, og i tillegg sovner han med en gang han legger seg og våkner uthvilt hver morgen, så jeg har full tro på at en får friskere og mer opplagte barn ved lavkarbo kosthold

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat på skolen Tricky Generell ernæringsdebatt 11 25-08-09 18:53
Da var det min tur til å klage litt! vanndråpe Ketolysekuren 25 08-07-07 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no