Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Alternativ til vaksine!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-09, 17:05   #1
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Alternativ til vaksine!

Det finnes mange bra alternativer til å ta svineinfluensavaksina, men en av mine absolutte favoritter er Ionisert Kolloidalt sølv.

"Kolloidalt sølv er det perfekte alternativ til en potensielt skadelig og til tider dødelig vaksine. Nå når FHI(Folkehelseinstituttet) og norske myndigheter har gått sammen for å massevaksinere nordmenn er det viktig at du kjenner til alternativene til vaksine for å beskytte deg selv og dine. Dette er på ingen måte det eneste som kan beskytte ditt immunforsvar og bygge opp ditt forsvar, fjerne virus, bakterier og sopp, men det er et ypperlig alternativ.


Noen som har andre bra alternativer? Bortsett fra lavkarbo da. For meg er det nesten en forutsetning for optimal helse.


Sist redigert av Nille : 22-11-09 kl 20:14. Årsak: Reklame - Fjernet lenker
altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:19   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Sitat:

Kolloidalt sølv er det perfekte alternativ til en potensielt skadelig og til tider dødelig vaksine.


Sitat:

Vi vil her ikke rådgi deg til verken det ene eller det andr

Jah..

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 17:21   #3
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Litt drøyt å ville tjene penger på andres usikkerhet når det gjelder vaksine.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 18:34   #4
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Nå er ikke Wikipedia min favorittkilde, men det slåes iallefall fast at effekten av kollodialt sølv er omdiskutert.

Et søk i Springerlink (artikkeldatabase, jeg har tilgang via universitetet) gir meg kun en artikkel fra 1992 om effekten av kolloidalt sølv på virus. Rapporten er kort og mangelfull og konkluderer med at kolloidalt sølv muligens kan være virksom mot smallpox (er det meslinger kanksje?), men at det må underbygges videre.

Jeg ville ikke brukt en krone på kolloidalt sølv når det ikke er bedre dokumentert.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 18:44   #5
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Intensjonen er god

Hva med vaksineprodusentene? Tror du de har en god intensjon? De tjener i hvert fall fett og fraskriver seg alt ansvar i forhold til bivirkninger. Det er bare bra å skape en motvekt til all propagandaen for vaksinen. Og jeg synes det er bra å ha en del alternativer før man bestemmer seg om man vil ta vaksinen eller ikke.

Store doser c-vitamin blir bl.a anbefalt av Dag Viljen Poleszynski. Og man må desverre betale en del hvis du skal ha store nok doser.

altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:01   #6
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Denne artikkelen fra Mat&Helse om c-vitamin kan kanskje være av interesse

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 19:10   #7
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/...-antibiotikum/

Ehm... nyhetsspeilet er jo bare en side full av konspirasjonsteorier drevet av smågale folk

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 20:00   #8
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/...-antibiotikum/

Det er passe mistenkelig at den eneste seriøse artikkelen denne artikkelen henviser til (den fra Texas) ikke finnes i UC Berkeley's databaser. Jeg stoler mer på egne databasesøk, altså.

Kolloidalt sølv har bakteriedrepende effekter, men å si at det kan erstatte antibiotika generelt er å dra den vel langt. Det er det ingen forskning som tilsier.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 20:38   #9
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/...-antibiotikum/

Nyhetsspeilet er vel ikke akkurat kjent som en seriøs kilde.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 20:41   #10
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

Intensjonen er god

Hva med vaksineprodusentene? Tror du de har en god intensjon? De tjener i hvert fall fett og fraskriver seg alt ansvar i forhold til bivirkninger. Det er bare bra å skape en motvekt til all propagandaen for vaksinen. Og jeg synes det er bra å ha en del alternativer før man bestemmer seg om man vil ta vaksinen eller ikke.

Store doser c-vitamin blir bl.a anbefalt av Dag Viljen Poleszynski. Og man må desverre betale en del hvis du skal ha store nok doser.

Det er jo ganske lett å regne ut at det er du som står bak Altshop, og at det er du som tjener penger på dette om du får solgt noe på denne måten.

Jeg tror ikke legemiddelindustrien har snøhvit samvittighet, men jeg tviler på at staten vil kverke (eller skade) befolkningen sin. Det ville jo være en samfunnsøkonomisk krise.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:53   #11
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

Intensjonen er god

Hva med vaksineprodusentene? Tror du de har en god intensjon? De tjener i hvert fall fett og fraskriver seg alt ansvar i forhold til bivirkninger. Det er bare bra å skape en motvekt til all propagandaen for vaksinen. Og jeg synes det er bra å ha en del alternativer før man bestemmer seg om man vil ta vaksinen eller ikke.

Store doser c-vitamin blir bl.a anbefalt av Dag Viljen Poleszynski. Og man må desverre betale en del hvis du skal ha store nok doser.

Wikipedia har en svært god artikkel om C-vitaminer med mange gode kildehenvisninger. Man konkluderer med at megadoser med C-vitaminer mangler vitenskaplige bevis.

Jeg nevnte forresten kolloidalt sølv i lunchen idag. Det var ganske artig, blant en gjeng kjemikere. Vi ble sittende og diskutere hvorvidt magesyre ville redusere sølvioner og danne sølvklorid - og det vil det trolig, skal jeg tro denne kilden (hvilket jeg forsåvidt ikke er helt fortrolig med, siden den går tilbake til en side som promoterer et gitt sølvprodukt. Men siden har et par poenger vi alle var enige om under lunchen: Sølv finnes kun enten som metallisk sølv eller som sølvioner - "ionic colloidal silver" er en selvmotsigende betegnelse. Monodisperse nanopartikler er også *noe* vanskeligere å fremstille enn å elektrolysere vann med sølvelektroder.)

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 00:40   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

Intensjonen er god

Hva med vaksineprodusentene? Tror du de har en god intensjon? De tjener i hvert fall fett og fraskriver seg alt ansvar i forhold til bivirkninger. Det er bare bra å skape en motvekt til all propagandaen for vaksinen. Og jeg synes det er bra å ha en del alternativer før man bestemmer seg om man vil ta vaksinen eller ikke.

Store doser c-vitamin blir bl.a anbefalt av Dag Viljen Poleszynski. Og man må desverre betale en del hvis du skal ha store nok doser.

Betale hva da?? c-vit i pulverform er megabillig på apoteket... Og sånn ellers skjer det ikke mye mer enn at man tisser litt ekstra..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 14:24   #13
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Hvis man tar 10-20g om dagen blir det jo litt dyrt for noen. Kommer an på prioriteringene man har. Jeg bruker gjerne penger på bra mat og kosttilskudd. Vet du forresten hvilket apotek som selger 1kg askorbinsyre til 400-500kr? Jeg har bare funnet til 800kr Jeg har hørt at det er noen apotek i Oslo...any idea?

Jeg kan godt rekamere for okosjokolade.no funksjonellmat.no, supernature, mat og helse og diverse produkter også så lenge det er produkter jeg synes er bra.

Nyhetsspeilet er et alternativ til sladresider som VG og Dagbladet.

altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 15:29   #14
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Alternativ til vaksine!

Mat og helse kan i allefall komme med godt belegg for at store doser med C vitamin har fungert.
http://www.matoghelse.no/enkeltsider...influensa.aspx

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 16:49   #15
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

Nyhetsspeilet er et alternativ til sladresider som VG og Dagbladet.

Nyhetsspeilet er en gjeng konspirasjonsteoretikere som de fleste siterer for å ha noe å le av.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:27   #16
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Nyhetsspeilet er en gjeng konspirasjonsteoretikere som de fleste siterer for å ha noe å le av.

Signerer denne...

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:55   #17
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

Nyhetsspeilet er et alternativ til sladresider som VG og Dagbladet.

Så lenge nyhetsspeilet er så slapp med kildekritikk som de er, så anser jeg VG som blodseriøs i forhold.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:14   #18
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Alternativ til vaksine: Få influensa. Ligg på sofaen ett par dager. Bli frisk.

Alternativ med vaksine: Få vaksine. Få influensa. Ligg på sofaen 4-5 ganger i året. Bli frisk.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:19   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Selv er jeg skeptisk til vaksinen, men har tatt den.
MEN det jeg blir litt oppgitt over er hvor mange som fyker til legen for å få ymse piller for både hist og pist UTEN å tenke på bivirkninger...

Dessuten... Influensaen(influensavaksinen utarter seg på mange måter. Noen blir syke uansett valg, og noen blir ikke syke. Går IKKE an å generalisere.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 22:58   #20
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alternativ til vaksine!

Er det ikke litt "pussig" at på ett nettsted hvor vi møtes som velger å tenke litt annerledes enn statens ernæringsråd, vi som stadig blir stempla som uvitende og sjølmordskandidater gjennom maten, møter de som tenker annerledes rundt vaksine med å snakke om konspirasjonsterorier og nærmest slakter de som folkefiende nummer 1?

Hvem vet, kanskje de har rett og vi tar feil?

Bare en liten tanke.....

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:54   #21
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Er det ikke litt "pussig" at på ett nettsted hvor vi møtes som velger å tenke litt annerledes enn statens ernæringsråd, vi som stadig blir stempla som uvitende og sjølmordskandidater gjennom maten, møter de som tenker annerledes rundt vaksine med å snakke om konspirasjonsterorier og nærmest slakter de som folkefiende nummer 1?

Hvem vet, kanskje de har rett og vi tar feil?

Bare en liten tanke.....

Lillebror er ekstremt opphengt i at vaksinen er farlig. Da jeg viste ham et datablad på thimerosal ble han stille. Det viser jo svart på hvitt at kvikksølvmengene i thimerosal IKKE er farlige.

Det er stor forskjell på forskning på ernæring, hvor man kan komme frem til fullstendig forskjellige resultater avhengig av hvilket utgangspunkt man bruker (slik lavkarbo er rammet av) og forskning på dødelighet av ymse stoff.

Dessuten er det ingen her inne som påstår at høykarbomat er en sammensvergelse av en hemmelig verdensorden, iallefall ikke som jeg har sett...

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 00:51   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

møter de som tenker annerledes rundt vaksine med å snakke om konspirasjonsterorier og nærmest slakter de som folkefiende nummer 1?

nå var det vel ikke det at det finnes alternativer som ble slaktet, men kilden det henvises til...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 01:22   #23
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Ehm... nyhetsspeilet er jo bare en side full av konspirasjonsteorier drevet av smågale folk

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Så lenge nyhetsspeilet er så slapp med kildekritikk som de er, så anser jeg VG som blodseriøs i forhold.

Akk ja, internet, assa!
Savner "VG er en drittavis!" -reklamen, jeg nå.

Men, altså: jeg har vært inne på både nyhetsspeilet (ny ting) og vg-nett (vektklubben/gammel ting) ... og må si meg uenig med begge to.

Å bruke Youtube som kilde, evt. wikipedia, det er useriøst.

__________________
Just keep swimming

Sist redigert av chili : 22-11-09 kl 09:57.
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:12   #24
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alternativ til vaksine!

Jeg tror at mye av den forskningen som gjøres er styrt av penger. Ett eksempel er forskning på mat. Hva ville konsekvensen blitt for det norske landbruk hvis alle la om til lavkarbo mat, jo de ville måtte legge om drifta si ganske radikalt og staten måtte punge ut med penger til det. På samme måte tror jeg det er med vaksine. Hvorfor skal barna våre vaksineres mot helt ufarlige barnesykdommer? Jo fordi det koster å være hjemme fra jobb med syke barn. Da snakker jeg om røde hunder for gutter og kusma for jenter. Jeg tror alle barn har godt av å ha noen barnesykdommer.

Men dette er jo helt utafor det som dette forumet dreier seg om, så jeg skal legge denne ballen død.

Må dere alle, både vaksinerte og uvaksinerte ha en fin dag.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:24   #25
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Jeg tror at mye av den forskningen som gjøres er styrt av penger. Ett eksempel er forskning på mat. Hva ville konsekvensen blitt for det norske landbruk hvis alle la om til lavkarbo mat, jo de ville måtte legge om drifta si ganske radikalt og staten måtte punge ut med penger til det. På samme måte tror jeg det er med vaksine. Hvorfor skal barna våre vaksineres mot helt ufarlige barnesykdommer? Jo fordi det koster å være hjemme fra jobb med syke barn. Da snakker jeg om røde hunder for gutter og kusma for jenter. Jeg tror alle barn har godt av å ha noen barnesykdommer.

Jeg kjenner jeg blir littegranne provosert... nå jobber jeg tett opp mot forskning, skal muligens begynne å forske til våren og iallefall neste høst, så jeg reagerer nok mer enn mange. Men isetedet for å tro at mye av forskningen er styrt av penger, hva med å faktisk undersøke hva som skal til for å få et forskningsprosjekt og hvordan midler bevilges til dette?

*lei av å bli beskyldt for å være korrupt*

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alternativ til nøtter? Lilleboble Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 06-11-09 19:06
Alternativ til ris Millamor Spørsmål og svar 4 05-10-08 21:37
Alternativ til fruktose? Minus Atkins kosthold 3 04-10-07 21:30
Alternativ til mel tech Lavkarbo generelt 1 07-01-07 20:28
Vaksine mot livmorhalskreft mofe Fysisk og mental helse 3 07-10-05 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no