Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ventelo kunder ... Noen erfaringer?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-07, 15:31   #1
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien
Angry

Ventelo kunder ... Noen erfaringer?

helloen..

sitter her ganske forbanna ja!har etter en stund fått vite at jeg har betalt for mye for en internettlinje som ventelo ikke har mer engang!!arg..

her er saken:
bestilte internett for litt over et år siden.fikk da en 2,1kbps linje..til en pris av 449..var fornøyd jeg hadde internett og greier..men så starta problemene..jeg fikk masse høye regniger..så hver gang jeg fikk regning så var det å ringe inn å klage..så man må vist følge nøye med!!men etter et år så hadde jeg en kamerat på besøk,han skulle hjelpe meg med et dataproblem.da han tilfeldig ser at jeg har en 2,1b linje.han har selv ventelo og forteller meg at den linja blir ikke solgt mer og lurer på hvor mye jeg betaler.forteller han dette og han får bakoversveis.for til den prisen så skulle jeg jo egentlig hatt en 4,1kpbs linje(419)han skriver en mail for meg og prøver å ordne opp i saken..er snakk om over 2000kr..men neida..fikk til svar at jeg hadde bindt meg til 1 år..til den prisen..

Da blir jeg gankse irritert,for det står på nettsidene dems at hvis man vill oppgradere linja så koster det 0kr..så hadde jeg gjort det for lenge siden,så hadde jeg fått større linje og betalt mindre.men det jeg syntes er rart er at de ikke har enten oppgradert linja mi eller satt prisen ned når de selv oppgraderte på ventelo..min linje 2,1 var jo ikke lenger for salg engang..føler at de har lurt meg endel..og at det er kun nye kunder som gjelder..ikke de gamle.jeg har også hatt mang en samtale med de..men kommer ingen vei.

detta blei langt og tungt altså..beklager..men det var godt å få det ut..er sikker på at det er flere enn meg der ute..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:49   #2
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: ventelo kunder..noen erfaringer??

Vi har Ventelo og har opplevd akkurat det samme. Mannen bestilte et abonnement lenge før min tid, og underveis har de oppgradert hastigheten til den prisen han har betalt - men vi har ikke fått økt hastighet. Har mast og purret flere ganger, og nå betaler vi "riktig" beløp for den hastigheten vi SKAL ha, men aldri har. Eneste grunnen til at vi ikke bytter nå, er at vi får bredbånd, kabeltv og gratis tlf fra fibernett til sensommeren. Håper vi.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 16:41   #3
kokoem
Juniormedlem
 
kokoem sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 11
kokoem er på en erverdig vei

Sv: ventelo kunder..noen erfaringer??

Hvis du leser i kontrakten du har med ventelo så er jeg ganske sikker på at det står at du har en hastighet opp til "2,1kbps" (regner med det er 2048kbit/2, eller 2.048mbit/s).

Vet ikke hvordan det blir når de oppgraderer linja di. Har selv hatt masse tull med ventelo kundeservice angående mobilabbonement.

kokoem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:17   #4
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: ventelo kunder..noen erfaringer??

Opprinnelig lagt inn av kokoem, her.

Hvis du leser i kontrakten du har med ventelo så er jeg ganske sikker på at det står at du har en hastighet opp til "2,1kbps" (regner med det er 2048kbit/2, eller 2.048mbit/s).

Vet ikke hvordan det blir når de oppgraderer linja di. Har selv hatt masse tull med ventelo kundeservice angående mobilabbonement.


vet du..jeg har ikke fått no kontrakt ifra dem jeg..jeg bestilte over nettet..fikk startsettet jeg trengte og en dato når instalatøren kom..jeg pleier aldri å kaste noe som helst av sånne papirer..har jo stusset sev over at jeg ikke har fått det..men men..

har fått en bedre linje nå.etter konstante purringer og timesvis på telefonen..men hvis ikke dette hadde blitt oppdaga så hadde jeg betalt det samme videre fremover..jeg hadde ikke så veldig greie på slike ting tidligere..så dette kunne vel jeg betalt på i mange år fremover sikkert..og det syntes jeg er dårlig ifra en selskap som skal være seriøst..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:07   #5
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: ventelo kunder..noen erfaringer??

Når du har bestilt på nettet, så har du helt sikkert huket av i en liten boks, der du godtar vilkårene fra Ventelo, før bestillingen har gått i orden.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 00:27   #6
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Dette blir vel litt på siden av det du etterspør, men det sier kanskje litt om Ventelo sin forretningsfilosofi:

Moren min fikk nå før påske en telefon fra en som ville selge henne abonnement på IP-telefoni fra Telio. Hun har ikke internett hjemme, og var litt usikker på hva det dreide seg om, men takket ja til å motta skriftlig informasjon om tilbudet deres. Noen dager senere fikk hun brev fra Telio der hun ble ønsket velkommen som telefonikunde, og fikk informasjon om når modem ville bli sendt og når montør kunne komme. Dagen etter fikk hun brev fra Ventelo som ønsket henne velkommen som bredbåndskunde. Hun skjønte jo at det var blitt kluss med informasjonen mellom henne og Telio, men hun kunne ikke i det hele tatt skjønne hvor Ventelo kom inn i bildet.

Jeg tok de nødvendige telefonene for å rydde opp for henne, og ble møtt med øyeblikkelige beklagelser hos Telio. De slettet det uønskede abonnementet med en gang uten noe om og men, og sa at moren min ikke var den første som opplevde dette. Jeg spurte om det var de som hadde fungert som ledd til Ventelo, men kundebehandleren mente at det sannsynligvis dreide seg om en telefonselger som formidlet produkter fra begge selskapene.

Da jeg ringte Ventelo for å få slettet abonnementet de hadde registrert på moren min var det ikke like enkelt. Hun jeg snakket med kunne ikke si noe om hvordan abonnementet var blitt tegnet, eller ”Det er informasjon vi ikke gir ut av konkurransemessige hensyn” som hun sa. Hun kunne bare slette abonnementet dersom hun fikk angrefristskjema i underskrevet tilstand innen angrefristen, og det måtte fakses inn samme dag for at fristen skulle bli overholdt. Ellers kunne hun ikke garantere at det ikke ble straffegebyrer. Da jeg sa at det ikke var et reelt abonnement, og at det måtte la seg slette uten angrefristskjema, sa hun at det var svært strenge regler for sletting av abonnement (men åpenbart ikke like strenge regler for tegning av abonnement), og at hun ikke kunne hjelpe meg utover det hun allerede hadde sagt. Vi mente at det ikke var lurt å underskrive et angrefristskjema, fordi det kunne oppfattes som en aksept av at et abonnement var blitt tegnet. Hun sa at eneste mulighet for oss da var å sende et brev med klage som kunne behandles av en ”høyere instans”. Da jeg ba om å få snakke med denne høyere instansen valgte hun å snakke med dem selv, og etter noen minutter viste det seg at det faktisk lot seg gjøre å slette abonnementet. Alt skulle så være i orden, sa hun. Men siste nytt er at moren min nå fikk hentelapp på router fra Ventelo. Den ble sendt flere dager etter at jeg snakket med dem på telefonen.

De gir seg visst ikke i første omgang. Og det virker heller ikke som de har tradisjon for god kundebehandling, slik de blir beskrevet over. Like greit å holde seg unna dem, kanskje?

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 00:52   #7
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Dette blir vel litt på siden av det du etterspør, men det sier kanskje litt om Ventelo sin forretningsfilosofi:

Moren min fikk nå før påske en telefon fra en som ville selge henne abonnement på IP-telefoni fra Telio. Hun har ikke internett hjemme, og var litt usikker på hva det dreide seg om, men takket ja til å motta skriftlig informasjon om tilbudet deres. Noen dager senere fikk hun brev fra Telio der hun ble ønsket velkommen som telefonikunde, og fikk informasjon om når modem ville bli sendt og når montør kunne komme. Dagen etter fikk hun brev fra Ventelo som ønsket henne velkommen som bredbåndskunde.


De gir seg visst ikke i første omgang. Og det virker heller ikke som de har tradisjon for god kundebehandling, slik de blir beskrevet over. Like greit å holde seg unna dem, kanskje?


de er så frekke..har vært borti flere av kundebehandlerene der..og jeg har måttet blitt skikkelig forbanna for at de skal høre..eneste grunnen til at vi har dem enda,er fordi de er billigst ...foreløbig..vi har både internett og ip..men tror meg..den dagen jeg finner et sted som er like billig da bytter jeg..eller før også..vet ikke hvor mye mer jeg orker..har vurdert noen ganger å ringt til forbrukerombudet..skjønner ikke at alt det de gjør kan være lovelig..


Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Når du har bestilt på nettet, så har du helt sikkert huket av i en liten boks, der du godtar vilkårene fra Ventelo, før bestillingen har gått i orden.

det kan kanskje stemme ja..men rart at jeg ikke har fått noe i posten..eller på mail..en bekreftelse av et slag..som det sto litt innformasjon på..ja ja..kjenner at jeg bare blir så sint..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:20   #8
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Men siste nytt er at moren min nå fikk hentelapp på router fra Ventelo. Den ble sendt flere dager etter at jeg snakket med dem på telefonen.

Overrasker meg ikke.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 00:20   #9
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Høres nesten ut som det var jeg som skulle skrevet alt det der.

Men vi har NextGentel vi da. Møkkabedrift. Og faen til frekke kundebehandlere.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 14:34   #10
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Høres nesten ut som det var jeg som skulle skrevet alt det der.

Men vi har NextGentel vi da. Møkkabedrift. Og faen til frekke kundebehandlere.

Tydeligvis ikke noe vits i å skifte til dem da ihvertfall....
skjønner ikke hvordan de kan være så frekke heller jeg..er jo oss kunder dem lever av..ingen kunder=ingen bedrift..men det er tydelig at de ikke tenker sånn..argggg

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 14:37   #11
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Den frekkheten er jo det verste da.
Man kan si mye om Telenor, men er det noe de har vett på så er det kundebehandlig i alle fall.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 14:45   #12
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Vel, skal man ha kundeservice, så går man for Telenor. Skal man ha billig pris, så går man for en av de 300 andre.. :P

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 01:04   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Den frekkheten er jo det verste da.
Man kan si mye om Telenor, men er det noe de har vett på så er det kundebehandlig i alle fall.

Jøss, hvilken telenor avdeling har du snakka med da? Jeg har snakka med stort sett alle avdelingene der fordi vi måtte ha mye med de å gjøre i forbindelse med jobb. Og jeg har ALDRI møtt på en større gjeng med rotehuer og ansvarsfraskrivere! Rekorden var å bli satt over til 15 forskjellige på en samtale. Og ingen kunne svare på det jeg trengte. Og den siste bare la på.....

NextGenTel fungerer veldig bra når det fungerer, men for de som er uheldige er det mye trøbbel har jeg skjønt... Vi brukte de på hjemmekontorinstallasjonene på en annen jobb jeg hadde og alt gikk supersmooth.
Men UPC derimot!! Venta 8 mnd på bredbånd fra de, og når jeg endelig da ringte for å spørre når jheg fikk det fikk jeg beskjed om at de var norges største kabelselskap så jeg kunne ikke få det når det passet MEG!?!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 02:19   #14
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jøss, hvilken telenor avdeling har du snakka med da? Jeg har snakka med stort sett alle avdelingene der fordi vi måtte ha mye med de å gjøre i forbindelse med jobb. Og jeg har ALDRI møtt på en større gjeng med rotehuer og ansvarsfraskrivere! Rekorden var å bli satt over til 15 forskjellige på en samtale. Og ingen kunne svare på det jeg trengte. Og den siste bare la på.....

NextGenTel fungerer veldig bra når det fungerer, men for de som er uheldige er det mye trøbbel har jeg skjønt... Vi brukte de på hjemmekontorinstallasjonene på en annen jobb jeg hadde og alt gikk supersmooth.
Men UPC derimot!! Venta 8 mnd på bredbånd fra de, og når jeg endelig da ringte for å spørre når jheg fikk det fikk jeg beskjed om at de var norges største kabelselskap så jeg kunne ikke få det når det passet MEG!?!


Kabelselskaper er tydeligvis de verste...har ikke slike problemer med andre selskaper..strøm feks..

fikk foresten ny regning i dag ifra ventelo..blei enda mere forbanna da ja!!den var på 2700ca..og litt over 1500 var feil!!helt totalt feil..de hadde for det første tatt et gebyr på 999kr for oppkobling..hello..det skal være gratis når man oppgraderer linja ja..og ikke hadde de satt ned prisen på linja mi heller..betalte før 449..og skal nå betale 349..men neida..skal vist bare betale i det lange og breie jeg..de hadde heller ikke trekt ifra på forige regning..hvor det også var mnder jeg betalte for mye..skjønner ikke hva de driver med jeg.skal da være unødvengig å måtte sjekke regnigna hver gang..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 15:58   #15
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av mertan80, her.

Kabelselskaper er tydeligvis de verste...har ikke slike problemer med andre selskaper..strøm feks..

fikk foresten ny regning i dag ifra ventelo..blei enda mere forbanna da ja!!den var på 2700ca..og litt over 1500 var feil!!helt totalt feil..de hadde for det første tatt et gebyr på 999kr for oppkobling..hello..det skal være gratis når man oppgraderer linja ja..og ikke hadde de satt ned prisen på linja mi heller..betalte før 449..og skal nå betale 349..men neida..skal vist bare betale i det lange og breie jeg..de hadde heller ikke trekt ifra på forige regning..hvor det også var mnder jeg betalte for mye..skjønner ikke hva de driver med jeg.skal da være unødvengig å måtte sjekke regnigna hver gang..

Det er sånn de er.. De skylder meg over 3000 spenn, men de pengene får jeg nok aldri. Det skal sies at de sender ting til inkasso som er bestridt krav på også, så jeg gleder meg til å bli kvitt dem. (Skal flytte ett sted det ikke finnes adsl. )

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 16:28   #16
pepsimax
Seniormedlem
 
pepsimax sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trondheim, Heimdal området... :o)
Alder: 41
Innlegg: 546
pepsimax er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Jeg synes at dere bør kontakte forbrukersrådet!!! Strengt tatt - så får de ta en grundig sjekk for dere! Har truet med forbrukersrådet og det funket...
Ingen av selskapene vil ha forbrukersrådet på nakken vil jeg tro..
tillegg ville du også fått vite mere og bedre hva som egentlig foregår og hva slags greie de er å ha abb. hos dem...

__________________
Oppstart: 3 mars 2007 - Vekt: 92kg.
Delmål: 1# 80Kg 2# 75Kg 3# 70Kg 4# 65Kg
Drømmen min: Å få velporsjonert figur og velge & vrake klær på klesbutikkene...... *drømme*
01.06.07 - 79,9kg

Bloggen min - Journalen min

pepsimax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lokkebiff/Skaldemann - litt sånn selvkomponert :P Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:18   #17
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av pepsimax, her.

Jeg synes at dere bør kontakte forbrukersrådet!!! Strengt tatt - så får de ta en grundig sjekk for dere! Har truet med forbrukersrådet og det funket...
Ingen av selskapene vil ha forbrukersrådet på nakken vil jeg tro..
tillegg ville du også fått vite mere og bedre hva som egentlig foregår og hva slags greie de er å ha abb. hos dem...

Jeg har meldt Ventelo til forbrukerrådet 2 ganger jeg, men det har ikke kommet noe ut av det. De fungerer dessverre ikke som Tv2 hjelper deg... Og TV2 hjelper deg er over mitt lik.

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:47   #18
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Ventelo kunder.. Noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Traxior, her.

Det er sånn de er.. De skylder meg over 3000 spenn, men de pengene får jeg nok aldri. Det skal sies at de sender ting til inkasso som er bestridt krav på også, så jeg gleder meg til å bli kvitt dem. (Skal flytte ett sted det ikke finnes adsl. )


Å himmel!!det er ganske mye penger det..jeg fikk gudskjelov ordna med regninga mi..men måtte jo selvfølgelig bli forbanna da..arg..men de kunne ikke trekke meg for regninga jeg hadde bestalt ifra forige periode..neida..sånn fungerete det ikke..jeg skjønner ikke hva som er problemet jeg..når de ser jeg har betalt for mye så må de da til helvette se å betale tilbake..eneste hu fikk til var å gi meg en gratis mnd med internett..er greit nok det..men jeg ser jo på neste regning om det blir gjort..og kjenner jeg dem rett s skjer vel ikke det..

Men jeg er avhengig av internett...iiiiik..hva skulle jeg gjort uten..
Men kunne godt klart meg uten ventelo da..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har erfaringer med L-CARNITINE? Iset Lavkarbo generelt 3 15-04-12 00:21
Skeie ut en dag, noen erfaringer? Someday Mer enn 30 kg overvekt 46 27-03-12 15:02
Kokosmel, noen med erfaringer? Areola Spørsmål om matvarer og oppskrifter 25 26-09-11 23:13
Noen erfaringer Human Spis deg ned i vekt med Skaldeman 7 15-12-08 13:47
Xenical, noen erfaringer? Knubbelubba Spørsmål og svar 19 22-11-07 19:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no