Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-10, 18:28   #351
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg spiste en lignende på jobb i dag som ei hadde laget fordi hun hadde bursdag og så hadde hun laget den lavkarbo slik at jeg også kunne spise, så da måtte jeg ta en bitteliten snik...Men da trenger jeg kanskje ikke ha så dårlig samvittighet da.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:51   #352
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Går nok bra! Da jeg gikk på ketolyse brukte jeg en lignende kake, både da OG nå kutter jeg rømme og philadelpihiaost når det står i oppskrifter, bruker istedet cottagecheese som har mindre karbo og kalorier. Funker knall, fått mye skryt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 18:58   #353
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Det skal jeg huske på, takk for tips.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:07   #354
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Leeeeeeeeeeeeeeeenge siden jeg har spist kake. Nærmeste nå er kjeksene og barene!
Hadde vært digg å lage en kake/fromage en dag! Tror jammen meg man blir fort fornøyd også når det er år og dag siden sist! Bruker du mandelbunnen til eller bare fromagen Streber?

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:16   #355
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kuttet forresten ut et ED-måltid i dag pga kakesniken...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:41   #356
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Mandelbunn med fromasj, neste gang(bursdagen til minsta i desember) skal jeg prøve med det andre fyllet/topping-hjemmelaget is som står oppskrift på der også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:45   #357
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Det hetland sa til meg ang kakeoppskriften var at det var greit til jul og sånn, hvor hun sa jeg kunne gå på fase tre. Og da tenker jeg at det må være greit i fase to også, av og til,,,hørtes godt ut med cottage cheese!

Må ærlig innrømme at det er litt deilig å se at andre også ikke har fulgt dietten slavisk. Idag var meg og en venninne på friday's og feiret, eh,,,at hun har fått jobb tror jeg vi fant ut Spiste en nydelig kyllingsalat, med litt ostedressing og litt vanlig ost, ellers alt lov. den var faktisk stemples som lavkarbo! :O
Dessert ble det også,,,smoothie, første gang jeg har smakt frukt siden jeg begynte, nyyydelig. Men lurer litt på om de hadde puttet en del sukker i, glemte å si de måtte la være. Følt meg litt oppblåst osv,,,hm. Men men det var nammenam. Nå har jeg kjøpt meg vekt, måtte selvsagt gå på den nå, skal ikke si hva den viste
Titti: Imponert! Høres ut som du har vært FLINK. Kunne ønske alle vennene mine gikk på dette samtidig, da hadde det vært mye enklere

Ovdergangen til fase to har ikke vært bare bare må jeg si. Men imorgen! Da skal jeg spise akkuratt det jeg kan. Og i overimorgen osv osv.

Streber: den har jeg ikke sett! (trodde jeg hadde sett de fleste). Får se den nærmere jul, føler jeg "bruker opp" all den gde julestemningen nå i november.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 10:18   #358
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gleder meg til å bake den kaken, mye bursdager her i desember, så mange anledninger.

Lov å skeie ut litt innimellom, Mille. Det viktigste er jo å hente seg inn igjen!
Og det er jo ikke akkurat sånn at vi sitter med en stor plate melkesjokolade og en potetgullpose når vi skeier ut heller. En smoothie er jo mye bedre enn et kakestykke på Fridays for eksempel. Og helt enig, salaten på TGF er digg, alt der er i grunn nydelig der når jeg tenker meg om.

Ha en fin tirsdag alle sammen. Jeg er hjemme med sykt barn i dag...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:38   #359
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Mandelbunn med fromasj, neste gang(bursdagen til minsta i desember) skal jeg prøve med det andre fyllet/topping-hjemmelaget is som står oppskrift på der også

Tusen takk...dette skal prøves! Mmmmm...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 00:00   #360
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei jenter, skal si dere er skravlete Har nå lest meg gjennom alle sidene - GRATULERER med flott nedgang! WoW

Jeg har nok øst på mer enn nok av karbohydrater enn fase 2 & 3 tilsammen, så nå er det skjerpings her. Heldigvis kan jeg nå skryte av at jeg har kommet igang med trening. Bare 8-9 mnd på etterskudd, men bedre sent enn aldri

Finnes det forresten lavkarbo knekkebrød som selges i butikk?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 00:16   #361
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Fiberrik Popp-mange deilige smaker, gleder meg på dem, julen blir litt utskeielse, mulig jeg tar noen da

Jeg er IKKE flink!!!!!!!! Dumme dumme megSkal ha veiedag i morgen, men gruer meg. Er kjempeflink å holder meg til fase 2 ED-Bortsett fra at jeg har spist noen biter sukkerfri sjokolade flere ganger i den siste 1 1/2 ukateite streber! Slikt kan jeg gjøre i jula og når kuren er ferdig, ikke NÅ

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 01:34   #362
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

streber: jeg har det på samme måte. holdt meg NESTEN til dietten hele tiden. hmh. kanskje du kan kjøpe noe sukkerfritt snop som ikke er fett i også? drops og colakorker (slikt gummisnop er det gjerne maltitol i da)? jeg tror jeg bare må sette av tid til å lage skikkelig god hjemmelaget mat en gang om dagen. hadde hjulpet mye på tror jeg. og må jo gjerne gjøre det etterhvert uansett.

jeg har beveget meg litt rundt i forumet i det siste. mye rart der ute deilig å ha dere her, litt trygt på en måte. tenkte kanskje å skrive blogg, men da må jeg kanskje ha noen venner først?

takk titti

og popp, http://mitthemmeliglivsomblogger.blo...os-ei-som.html
her er oppskrift på knekkebrød, og masse annet godt, om du er av typen som liker å bake(det er ikke jeg nemlig)

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 11:06   #363
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for trøst Mille MYE rart på forumet for tiden, ingen tvil...
Da har jeg hatt veiing da, 100 gr ned hmmm det hender jo kroppen stopper litt opp uansett, men det er endel kalorier i sjokoladen og melk som vi ikke skal ha enda, så det er nok lurest å holde seg unna ja, men på den annen side har jeg ikke behøvd å ta magemedisinen min på noen dager, får nemlig ut nok bare av sjokoladen og sukkerfri karamellene og saltgodt vi kjøpte i Sverige(mintkaramellene og saltgodtet er det lite kalorier i og etter 3 stk må man på do, så de begrenser seg selv)Opp 100 gr vann stod det på vekten også. Midt oppi alt er jeg litt lettet, ser ikke ut til at "alt er ødelagt" hvertfall, gikk ikke opp-puh!!!Kjenner ei som lever lavkarbo som spiser 1 plate slik sjokolade pr dag uten å legge på seg, hun sier det havner i do, så den gjør ingenting for henne- kan ihvertfall bruke det som snop etterpå da tydeligvis. Men NÅ-får holde meg til sjokoladen kun til helgekos.Hører du det Streber-skjerpings!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 12:30   #364
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så bra du ikke gikk opp, Streber. Her følte jeg meg så oppblåst i morges at jeg ikke orket å veie meg, føler det har stoppet helt opp nå jeg.
Nå var det jo julebord i helgen, men jeg skeiet jo ikke sånn ut liksom....

Men nå skal det hvertfall være full skjerpings frem mot timen hos Sofie i midten av desember. Satser på trening i morgen.

En annen ting, er dere flinke til å drikke vann? Kjenner det blir dårlig med vanndrikking nå når det er kaldt ut, frister ikke sånn med vann liksom...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:27   #365
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Har drukket flere liter vann og/eller farris daglig i årevis, ikkenoe jeg tenker at jeg må gjøre for å være flink, har behov for det av en eller annen grunn
JA titti, veldig bra det ikke gikk opp!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:33   #366
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Da er dul heldig.

Drikker dere kaffe og sukkerfri brus/pastiller da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:41   #367
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Drikker endel koffeinfri kaffe, endel vanlig, sukkerfri brus-MYE mindre enn for et par år siden, er bevisst på å begrense det nå. Sukkerfri pastiller må jeg ha litt pga ketoseånden minMest fribol-er uten karbo.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:49   #368
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Blir litt brus og pastiller her, men prøver å begrense brus til kvelds og pastiller når jeg blir litt sugen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 15:20   #369
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei folkens!

For en natt...hatt omganssyke! Jeg som skulle ha veiedag idag. For den sakens skyld er det jo bra, men det blir jo ikke riktig når kroppen er helt tom!
Jeg hadde gått ned 1,2 kilo på to uker! Men skrev bare en! Går sikkert opp til imorgen. Må ha en ny veiing da. Jeg føler i kroppen at jeg har nådd et platå, men merker det på klær. Jeg passer bukser som ikke har passet på 5 år!!!!!! Uten at de strammer noe som helst. Så nå glir jeggreit inn i str.44
Har spist en bringebærkjeks idag og orker ikke noe. Har vært helt tom og vondt i kroppen. Så nå måtte jeg ha noen sunne karbohydrater, har drukket to kopper grønn te med litt honning i begge koppene. Etter å ha drikt de ble jeg varm, bedre og mye piggere med en gang! Ikke noe mer karb. enn det altså.

TITTI: Jeg sliter også med å få drikt nok vann. Tror noen ganger jeg er sulten, tar meg et stort glass vann og føler meg straks mye bedre!

MEN; nå om dagen er jeg fryktelig lei ED-produktene. Jeg er like bestemt på å være konsekvent, men dårlig motivert for å lage maten. Enig med Mille89 at jeg må lage en god varmrett en gang om dagen! Blir kjedelig med kjeks og barer og desserter!
Jeg skal ha en alvorlig samtale med sykepleieren 15.des om at jeg er lei. Jeg vil veldig gjerne veie meg annenhver mnd. lage lavkarbo-knekkebrød til frokost og ellers lage proteinmåltider og salat/grønnsaker og ha 2 ED måltider som mellommåltid. Skal nå høre....det viktigste er at vi er konsekvente. ALT i meg vil nå målet mitt!!!!!! Idag har jeg gått ned mer enn det jeg har igjen! Men er vel omganssyken sin skyld......

...vi må aldri gi oss! Bare justere opplegget så det er noe vi trives med! Man skal ikke få dårlig forhold til mat. Da begynner man å skeie ut.
Aprops godteri som er lov, har jeg tatt meg noen pastiller uten sukker og en tyggis i ny og ne hvis ånden er uutholdelig men holder meg langt unna sjokolade uansett om det er ikke sukker i de. Da faller jeg lett i gammel vane om å ha mest lyst på det og gå å småspise hele veien....

Takk for knekkebrød oppskrift

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 16:38   #370
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Streber: Deilig å ikke gå opp! Du har jo tilogmed gått litt ned =D Dette med sjokolade og slikt. jeg vet ikke, men jeg har en venninne som lever vanlig lavkarbo, tror ikke alltid det er så lett for hun å skjønne hvorfor vi ikke kan spise oliven! og slikt. Tenk, når vi er ferdige her! Når vi kommer oss i fase 4. så er så godt som alle utskeielsene her helt lov! Så BRA det skal bli

Hva med å bytte ut sjokoladen med noe annet. F.eks. hver dag du klarer å holde deg unna sjokolade, så kan du skrape ett slikt "griseflax"? Eller noe annet ikkespiselig. Ikke vet jeg, tenker høyt her like mye til meg selv altså.

Titti: Jeg er ofte ganske dårlig med dette med vann. Med mindre jeg tenker over det, så glemmer jeg det lett. Og til tider blir det liksom brus istedenfor. For meg handler det vel stort sett om å ha en flaske i vesken, men jeg er jo en vims, så er ikke alltid jeg husker det. Jeg drikker så mye vanlig kaffe jeg vil ha, og holder meg til grønn te. Endel lettbrus går det også. Alt for å holde seg innenfor rammene av hva som er lov.


Monica: så utrolig kjedelig å være syk, det er lov med litt honning da. Du har jo et godt poeng når du sier at opplegget må justeres med noe vi trives med! Er overbevist om at du kommer til å nå målet ditt! På måten du skriver på virker du urokkelig. Stå på! Tenker du å gå over til fase tre da? Hvor lenge har du vært i fase to nå?

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 16:39   #371
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

jeg har som sagt kjøpt meg vekt. Igår var det på 92,4, idag på 90,8. tror jeg skal ta den med en klype salt gitt,

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:03   #372
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Hva med å bytte ut sjokoladen med noe annet. F.eks. hver dag du klarer å holde deg unna sjokolade, så kan du skrape ett slikt "griseflax"? Eller noe annet ikkespiselig. Ikke vet jeg, tenker høyt her like mye til meg selv altså.

Monica: så utrolig kjedelig å være syk, det er lov med litt honning da. Du har jo et godt poeng når du sier at opplegget må justeres med noe vi trives med! Er overbevist om at du kommer til å nå målet ditt! På måten du skriver på virker du urokkelig. Stå på! Tenker du å gå over til fase tre da? Hvor lenge har du vært i fase to nå?

Spennende med ny vekt Mille! Du får se det ann, men høres jo ikke helt feil ut. Det går i rykk og napp....

Enig, bytt ut "kos" med andre ting! I fase 4 er "alt lov" og da kan vi både nyte nøtter, frukt og oliven m.m. skal bli herlig!
Jeg skal jo i fase 3, 15 desember. Da har jeg vært en måned i fase 1 og nesten to mnd. i fase 2. Men det eneste jeg vil gjøre er å ha lavkarbo knekkebrød til frokost. Ellers følge alt annet i fase 3 a,b og c.
Jeg må jo se om jeg går ned i fase 3, men det er jeg helt overbevist om! Har lest en bok som het: "Endelig slank", skrevet av en sykepleier som fulgte Fedon Linbergprinsippene, men hadde sin egen vri. Hun drakk opptill 3 glass vin hver dag, spiste litt nøtter, sukkerfrie drops, tørkede aprikoser til dessert. Hun gikk ned 26 kilo på 5 mnd!!!!!!! Sikkert samme prinsippet som vi følger. Veldig motiverend å lese.
Nå har jeg fått meg et eget norgesglass jeg sparer penger til nye klær! Mannen min kom hjem en dag (etter lønningsdag) å la på 1100,- kr. SÅNN blir jeg motivert av! Mitt mål er å ha noen tusen den dagen målet er nådd og garderoben må byttes ut!
Streber: ...glemte å skrive det isted men super bra at du ikke gir deg. Bare rist deg ut av sjokolade situsjonen, det har jo bare pågått 1,5 uke.......det er jo mye mindre enn din totale tid på ED!!!!!!!
Dette klarer du. Men det er greit å spise litt, så blir man lei situasjonen og så tenker man nytt igjen

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 18:27   #373
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

begge to








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 09:54   #374
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Streber:

Jeg hadde gått ned ennå mer idag...400gr.til! Ja da fører jeg det ned!
Nå skal jeg spise så mye omeletter og supper til 15.des! Får sprite de opp så de blir så gode som mulig!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 15:23   #375
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Grattis med nedgang, Monica.
Og Mille, satse på at vekta er riktig.

Litt smålei produktene jeg også, eller jeg har jo mine favoritter, så det går greit, mer lei av at ED ikke ser ut til å funke så godt på meg lenger og at vekta har stått stille de to siste ukene. Føler selv jeg er veldig flink og følger opplegget, utenom julebordet, men da holdt jeg meg til lavkarbo utenom desserten.

Hexenberg anbefalte meg å begynne på Spis deg slank, men jeg vet ikke helt. Får se det an over nyttår hvertfall. Skal på ny kontroll den 14.des....
Og da er det etter planen fase 3 på meg også....

Men nå skal jeg ut og handle inn litt mat til helgen og så er det prøvetime på et Easy-life senter i byen, fikk nyss om at vi får god rabatt gjennom jobben der, så jeg må teste ut det først før jeg melder meg inn på Spents....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no