Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Høykarbo, noen som har erfaring?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-11, 19:15   #1
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Høykarbo, noen som har erfaring?

Siden tråden min ikke blir åpnet igjen får jeg lage en ny med et litt anderledes budskap og selvfølgelig holde en bedre tone enn jeg gjorde sist.

Høykarbo kostholdet jeg refererer til er:
80/10/10 Diet av Dr Doug Graham www.foodnsport.com
Dr McDougall Plan av www.drmcdougall.com dette er noe av det samme som
80/10/10 bare at den er veganer men med kokt mat og større variasjons muligheter. Oppdelingen er mer 85/10/5 her.
Det er mange fler men jeg bare nevnte 2 her for å male et bilde.
Dette kostholdet er animalsk fritt altså ikke kjøtt, fisk, meieriprodukter osv.
Ikke sukker, salt osv. heller.
Bare hele varer som de kommer fra naturen altså frukt, grønnsaker, ris, poteter, korn osv. Ikke raffinerte produkter.
Ikke noe sjokolade, cacao, kaffe eller andre stimulanter som skader helsa.

Disse tallene betyr minimum 80% av kaloriene fra karbo, max 10% fra protein,max 10 eller 5% fra fett.

Jeg var lavkarbo i 4 år, dette fungerte ikke for meg i det hele tatt. Både me tanke på helsen og prestasjon.

I tidligere tråd tok jeg feil av når jeg begynte. Jeg begynte i slutten på 19 års alderen.
Jeg har kun gått på dette høykarbo kostholdet i 6 måneder og verden er heelt anderledes. Jeg er full av energi, gått ned masse i vekt. Mye mer enn jeg noen gang var i nærheten av på lavkarbo. Jeg spiser mye mer enn jeg gjorde tidligere, 3000 kalorier+. Jeg er frisk fra asthma og allergi.

Jeg føler dette kan ha sin plass i et lavkarbo forum for jeg tror ikke lavkarbo er for alle. For noen kan det være kanon for andre fungerer det ikke.

Jeg trodde i 4 år at karbo var no no og var livredd for det. Men dette er en helt annen type enn vanlig høy karbo som blir snakket om av lav karbo frontere.

Kjør i veg

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:31   #2
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Høy Karbo, noen som har erfaring?

gi oss fred nå, vi er leie av alt det rare og useriøse du skriver.

ikke svar her da folkens så vi slipper å få enda en runde med alt dette useriøse tullet

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:48   #3
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Berre fordi eg er nyfiken, korleis ser ein dag ut for deg, matmessig? Smakar maten noko utan krydder? (Eller brukar du krydder men ikkje salt?) Eg er veldig glad i basmatiris, men det smakar jo INGENTING utan salt i.

Lavkarbo funkar for meg, berre så det er sagt.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:42   #4
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

nysgjerrig her også...

skjønner ikke at blodsukkeret holder seg stabil på høykarbo? annet enn muligens stabilt høyt?
bra du har funnet noe som funker for deg...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:44   #5
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

og hvordan skal det fungere for de med insulinsresistens? diabetikere osv? skjønner ingenting jeg snart lol...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 21:11   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Jeg skjønner virkelig ikke at du gidder å ta opp dette på et lavkarboforum, når du så hvordan stå ble i den andre tråden.

Men jeg sjønner dog at du er nysgjerrig hva om andre har prøvd din kost da,men det er kanskje et tema som passer bedre på andre arenaer der du vil få færre negativ og kritisk tilbakemelding.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 22:42   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Nei, jeg skjønner ikke at det har sin plass på ett lavkarboforum. Men så igjen er du det samme trollet som vanlig, ute etter å frelse oss som er blitt stokk dumme på lavkarbokosthold.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 22:53   #8
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Siden tråden min ikke blir åpnet igjen får jeg lage en ny med et litt anderledes budskap og selvfølgelig holde en bedre tone enn jeg gjorde sist.

Høykarbo kostholdet jeg refererer til er:
80/10/10 Diet av Dr Doug Graham www.foodnsport.com
Dr McDougall Plan av www.drmcdougall.com dette er noe av det samme som
80/10/10 bare at den er veganer men med kokt mat og større variasjons muligheter. Oppdelingen er mer 85/10/5 her.
Det er mange fler men jeg bare nevnte 2 her for å male et bilde.
Dette kostholdet er animalsk fritt altså ikke kjøtt, fisk, meieriprodukter osv.
Ikke sukker, salt osv. heller.
Bare hele varer som de kommer fra naturen altså frukt, grønnsaker, ris, poteter, korn osv. Ikke raffinerte produkter.
Ikke noe sjokolade, cacao, kaffe eller andre stimulanter som skader helsa.

Disse tallene betyr minimum 80% av kaloriene fra karbo, max 10% fra protein,max 10 eller 5% fra fett.

Jeg var lavkarbo i 4 år, dette fungerte ikke for meg i det hele tatt. Både me tanke på helsen og prestasjon.

I tidligere tråd tok jeg feil av når jeg begynte. Jeg begynte i slutten på 19 års alderen.
Jeg har kun gått på dette høykarbo kostholdet i 6 måneder og verden er heelt anderledes. Jeg er full av energi, gått ned masse i vekt. Mye mer enn jeg noen gang var i nærheten av på lavkarbo. Jeg spiser mye mer enn jeg gjorde tidligere, 3000 kalorier+. Jeg er frisk fra asthma og allergi.

Jeg føler dette kan ha sin plass i et lavkarbo forum for jeg tror ikke lavkarbo er for alle. For noen kan det være kanon for andre fungerer det ikke.

Jeg trodde i 4 år at karbo var no no og var livredd for det. Men dette er en helt annen type enn vanlig høy karbo som blir snakket om av lav karbo frontere.

Kjør i veg

Jeg hadde aldri klart meg på et kosthold uten kjøtt og fisk. Meieriprodukter er jeg glad i også. Kaffe må jeg bare ha, Sukkerfri sjokolade og pepsi max også. Så dette kostholdet du presenterer er ikke noe for meg nei. Jeg føler meg veldig bra på et lavkarbokosthold jeg takk.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 22:54   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Er også nysgjerrig på hvordan en vanlig mat-dag ser ut for deg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:01   #10
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Dette er snålt og useriøst tema på et lavkarboforum, også med tanke på den forrige tråden til TS.
Det finns sikkert andre fora der de kan svare på disse spørsmåla.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:02   #11
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

og hvordan skal det fungere for de med insulinsresistens? diabetikere osv? skjønner ingenting jeg snart lol...

http://pcrm.org/

Der har de mye informasjon

http://www.youtube.com/watch?v=Pcs6MSdG2W0

Kan finne mye av han på youtube der han snakker om dette.


Sist redigert av dydde : 25-05-11 kl 00:28.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:03   #12
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Dette er snålt og useriøst tema på et lavkarboforum, også med tanke på den forrige tråden til TS.
Det finns sikkert andre fora der de kan svare på disse spørsmåla.

Jeg gjør det pga lavkarbo fungerte ikke for meg. Så hvis andre sliter så må de få låv å velge. Dette er under andre dietter så alt burde gå.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:04   #13
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg hadde aldri klart meg på et kosthold uten kjøtt og fisk. Meieriprodukter er jeg glad i også. Kaffe må jeg bare ha, Sukkerfri sjokolade og pepsi max også. Så dette kostholdet du presenterer er ikke noe for meg nei. Jeg føler meg veldig bra på et lavkarbokosthold jeg takk.

Forstålig, da er dette ikke for deg

Jeg hadde nok litt samme holdning, men ingenting smaker bedre enn bra helse og velvære føles


Sist redigert av dydde : 25-05-11 kl 00:14.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:04   #14
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Nei, jeg skjønner ikke at det har sin plass på ett lavkarboforum. Men så igjen er du det samme trollet som vanlig, ute etter å frelse oss som er blitt stokk dumme på lavkarbokosthold.

Hvis du lester posten min så har jeg aldri sagt at lav karbo er dårlig. Alle er forskjellige for noen passer det ikke, men siden det alltid blir fremstilt som karbo er dårlig blir det vanskelig om en sliter.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:06   #15
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg skjønner virkelig ikke at du gidder å ta opp dette på et lavkarboforum, når du så hvordan stå ble i den andre tråden.

Men jeg sjønner dog at du er nysgjerrig hva om andre har prøvd din kost da,men det er kanskje et tema som passer bedre på andre arenaer der du vil få færre negativ og kritisk tilbakemelding.

Jeg beklager at det ikke slik for seg på sist tråd. Det var aldri intensjonen men jeg ble bare opphisset, men så jeg hadde lagt inn tråden på feil underforum og også presisert meg fel i start posten.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:11   #16
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Jeg følger 80 10 10 av Doug Graham så jeg spiser rå mat for det meste.
En dag ser ut som dette.
Drikker 1 liter vann
Joggetur
Måltid: 8 bananer i lidt vann i en blender som jeg pulser. Blir en tykk smoothie, smaker nydelig
Måltid 2: En stor melon
Måltid 3: 1 liter appelsin juice som jeg presser selv av 4 appelsiner. Av og til 2liter
Måltid 4: 10-20 dadler blandet med en del vann i blender, dette smaker nesten som coca cola
Måltid 5: En salat, med frukt og grønnsaker

Jeg tenker aldri på kalorier, bare at jeg får i meg nok hele dagen. Spiser 3000+ kalorier + og går ned i vekt osv.

Jeg kjøper den frukten som er i sessong og den som er på tilbud. Er alltid forskjellige frukter på tilbud.

Noe annet som er super viktig på dette rå mat frukt og grønnsaker er at det er SUUUPER VIKTIG at frukten er moden, det er ikke den som blir kjøpt i butikken som regel. F.eks banan skal ha sorte prikker, da er den moden.

Mange dager er mye mer ensformig fruktmessig, men jeg liker bare å ikke bruke så mye tid på mat laging, oppvask osv. Jeg er heller ikke så bra på kombinere frukt osv. Jeg elsker all frukt og kan spise bare bananer og dadler en hel dag f.eks.

En vanlig dag på kokt kan jeg f.eks lime inn fra en av sidene
http://www.drmcdougall.com/free_5a.html
Her har du, 12 dager me forskjellige oppskrifter

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:14   #17
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høy Karbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

gi oss fred nå, vi er leie av alt det rare og useriøse du skriver.

ikke svar her da folkens så vi slipper å få enda en runde med alt dette useriøse tullet

Som sagt beklager om det kom ut noe galt i sist post. Men det vil ikke skje igjen, skal presantere meg mye bedre. Kanskje du også lærer noe nytt å sjokkerende skal du se

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:18   #18
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Dette er nok ikke noe for meg. Frukt gir meg sultfølelse og cravings ut av en annen verden. Trives nok bedre med nakkekoteletten min

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:19   #19
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Berre fordi eg er nyfiken, korleis ser ein dag ut for deg, matmessig? Smakar maten noko utan krydder? (Eller brukar du krydder men ikkje salt?) Eg er veldig glad i basmatiris, men det smakar jo INGENTING utan salt i.

Lavkarbo funkar for meg, berre så det er sagt.

Jeg bruker ikke krydder eller salt pga synes ikke det smaker noe på frukten
Men klart i starten blir det uvant uten salt, men det er en tilvenningssak. Har absolutt ingen problemer med det, og jeg kom fra en super høy salt bakgrunn da jeg var på Dr. Robert Youngs program pH mirakelet.
Jeg vet at DrMcDougall sier at noe salt er greit faktisk i senere tid. Men jeg kan ikke si det hundre prosent sikker.
Men ja du bruker alt av annet krydder du vil


Sist redigert av dydde : 25-05-11 kl 00:31.
dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:20   #20
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg gjør det pga lavkarbo fungerte ikke for meg. Så hvis andre sliter så må de få låv å velge. Dette er under andre dietter så alt burde gå.

Alle har lov å velge og de som er her inne har valgt lavkarbo fordi det fungerer best for dem. Det finnes helt sikker noen som er interessert i det du skriver der ute, men å tro at du finner disse på et lavkarboforum er utopi. Du har valgt feil publikum og bør finne de som faktisk er interessert i råd.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:21   #21
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Dette er nok ikke noe for meg. Frukt gir meg sultfølelse og cravings ut av en annen verden. Trives nok bedre med nakkekoteletten min

Dette er veldig sant om du spiser for lite. Det er veldig vanskelig i starten å spise nok frukt, når du først prøver det får du bakoversveis over hvor mye du må spise. Jeg ble medt av 3 bananer i starten.
Nå kan jeg ha så lite som 2 måltider til dagen om jeg vil. Jeg har samme metthetsfølelse som jeg hadde på lavkarbo. Er aldri sulten, spiser pga det er godt å jeg trenger det Frukt har jo som kjent masse fiber så veldig viktig å drikke mye. Etter du har spist er det bare 15 min så er magen tømmt for fiber osv. så du føler deg lett men alikevel mett

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:23   #22
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Blir dette 3000+ kalorier ???

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:24   #23
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Alle har lov å velge og de som er her inne har valgt lavkarbo fordi det fungerer best for dem. Det finnes helt sikker noen som er interessert i det du skriver der ute, men å tro at du finner disse på et lavkarboforum er utopi. Du har valgt feil publikum og bør finne de som faktisk er interessert i råd.

Når jeg var på forumet her inne og på lavkarbo forum ellers, trodde jeg også at jeg hadde prøvd høykarbo. Men når jeg hørte om dette var det like sjokkerende og nytt som det virker som de fleste her inne får når de hører om det.
Norsk kosthold og vanlig kosthold er ikke høykarbo som lavkarbo frontere beskriver det. Norsk kosthold er høy karbo, høy fett og høy protein.
Som sagt jeg vil bare gi tilbake, siden jeg brukte mye tid på dette forumet.

Igjen vil jeg presisere at lavkarbo IKKE ER DÅRLIG. Ingen er dårlig, folk er forskjellige så jeg vil bare presantere noe helt annet som jeg er ganske sikker på at ingen her inne har hørt om. Da får folk vite virkelig hva høy karbo er og de vet hva lavkarbo er. Da kan de lettere ta en beslutning også.
Prøver ikke å få noen til å gå vekk i fra lavkarbo

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:25   #24
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Blir dette 3000+ kalorier ???

Det dagsmåltidet jeg presiserte? ja det blir over 3000 kalorier
de 4 første måltidene er 29xx tror jeg. Da regnte jeg med 15 dadler det ene måltidet.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:28   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Et ensidig kost vil gi mangelsykdommer uansett hvilken kostholdsretning du velger... håper du er under nær oppfølging av lege med blodprøver.

I tillegg blir menyen du la ut såvidt over 2000 kalorier (og da har jeg tatt i litt), så hvordan du klarer og trene hardt på den kosten forekommer meg som merkelig.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som skulle være på lavkarbo 17. mai som enda opp med høykarbo!? Smelia Lavkarbo generelt 9 19-05-11 16:14
Noen som har samme erfaring? helle50 Ketolysekuren 4 25-10-10 19:49
Noen som har erfaring med kortisonbehandling? Ullabulla Spørsmål og svar 3 06-02-09 19:43
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 13:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no