Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Høykarbo, noen som har erfaring?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 23:13   #176
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Takk for oppklaringen.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 00:04   #177
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Tidligere har jo politikk og religion grunnlaget til kriger, kanskje tredje verdenskrig blir en kamp mellom lavkarbo og høykarbo ?

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 00:30   #178
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Conjurier, her.

Tidligere har jo politikk og religion grunnlaget til kriger, kanskje tredje verdenskrig blir en kamp mellom lavkarbo og høykarbo ?

Foreløpig synes jeg det ser mer ampert ut mellom vegetarianere/veganere mm og frafalne sådane...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:24   #179
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

For meg, så synes jeg dette høres ut som et deilig kosthold å leve på i sommer mnd. JEg skal ikke uttale meg om jeg tror det er bra eller ikke for kroppen i lengden, for det har jeg ikke peil på, men synes det var veldig spennende å lese.
For meg funker ketogen kosthold veldigbra når det er mørkt ute og kaldt, da er det kjempe lett, men kjenner det feite kjøttstykket og fett generelt ikke frister i det heletatt nå når sommeren nærmer seg. Da har jeg bare lyst å spise friske ting, så dette kunne vært et alternativ for meg, å leve ketogent det mørke, kalde halvåret, og bytte til et kosthold som ligner mer på TS sitt kosthold om våren/sommeren, liker ikke så veldig tung mat om sommeren.
MEn om det er bra å drive å bytte mellom de to vet jeg ikke, og er redd for at jeg får løs mage på for mye frukt og grønnt, har iallefall en del slike erfaringer tidligere.
MEn jeg må se litt mer på det før jeg tar en avgjørelse tror jeg

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 14:44   #180
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Jeg fikk svar på blodprøvene mine i dag, og der sto det på B12: 387
Referanseverdien er på : 170 - 650, altså er jeg godt innenfor normalen.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 14:47   #181
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Jeg fikk svar på blodprøvene mine i dag, og der sto det på B12: 387
Referanseverdien er på : 170 - 650, altså er jeg godt innenfor normalen.

Det finnes de som får tilskudd på det nivået, faktisk Spørs vel på den generelle tilstanden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som skulle være på lavkarbo 17. mai som enda opp med høykarbo!? Smelia Lavkarbo generelt 9 19-05-11 16:14
Noen som har samme erfaring? helle50 Ketolysekuren 4 25-10-10 19:49
Noen som har erfaring med kortisonbehandling? Ullabulla Spørsmål og svar 3 06-02-09 19:43
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 13:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no