Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Masse spørsmål.....

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-05, 00:31   #1
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Masse spørsmål.....

Hei hei....

Skal sende inn bestillings skjema på eurodiett i morgen, betalt og alt mulig...gleder meg til å sette igang....

Men ung som jeg er, så er jeg jo veldig mye ute med venner og lurer på om det går ann å drikke sprit og cola light for eksempel?? eller tørr hvitvin? Kan sikkert klare å unngå det i fase 1 og sikkert fase2 også, men det er jo liksom noe med det sosiale, ut å ha det gøy med venninne mine på byn.
Kommer jeg ut av ketosen??

vel det var første spørsmål, men kommer nok til å komme mange fler underveis....

og bare for å si det....JEG GLEDER MEG SÅNN TIL Å STARTE!!!!

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:36   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Den erfaringen de fleste her inne har gjort seg - er at etter inntak av alkohol, så stoppe vektnedgangen i et par dager.. Så det blir jo opp til deg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:36   #3
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Ville bare si hallo jeg da


Har gått på Eurodietten side 3 januar, var i fase 3 forige uke men tar 2 uker med fase 1 igjen nå for å gå ned enda mer. har IKKE drukket alkohol siden jeg begynte... og jeg tror nok at alkoholen får deg ut ab ketose etter det jeg har forstått her inne... men du får vente på svar fra noen som vet litt mer

Lykke til vertfall

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:44   #4
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hei og velkommen! Her er et klipp fra Nilles tråd: VIL ALKOHOL HA EFFEKT PÅ KETOSEN ?
Både ja og nei. Leveren produserer ketoner av alkohol, så teknisk sett vil du fortsatt være i ketose når du drikker alkohol. MEN, problemet er at alkohol omdannes fortere til ketoner enn fett gjør. Leveren vil da bruke alkoholen som brennstoff først fordi det går fortere. Så når du drikker alkohol vil kroppen bruke alkohol som brennstoff og begynner ikke å forbrenne fett igjen før alkoholen er helt ute av kroppen ! Denne raske nedbrytingen av alkohol til ketoner og acetaldehyd (det du blir full av), gjør også at de på lavkarbo kosthold også blir fortere fulle, dvs. tåler mye mindre alkohol enn en som spiser høykarbo. Spesielt om man ikke har spist mat på forhånd.


her er forøvrig resten av tråden
http://forum.lavkarbo.no/showthread....alkohol+ketose

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:48   #5
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Heia

Takk for raske svar....vel jeg får se ann hva jeg gjør....men skal nok klare å holde meg tror jeg....ihvertfall i fase1.....

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:49   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

det er nok det lureste

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11
Må jeg kjøpe boka / Spørsmål om induksjon Nille Induksjonen 6 16-01-05 22:23
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no