Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trening i august

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-13, 00:42   #26
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: Trening i august

Igår hadde jeg Legday, og tok den helt ut. Gele i beina i dag.
Tredemølle gå/jogg intervall, sykkel intervall, lårpress 3x10 rep på 110 kilo, tredemølle igjen men med 2kg manualer for å få litt på armene også.
Avsluttet med Yoga for å løse opp litt i melkesyren, samt for å strekke ut.

Idag ble det 3x30sekunders planke og yoga.

Imorgen blir det hardt til verks på overkroppen, samt kondisjon. Og nå har jeg sagt det, så da MÅ jeg gjennomføre også!
Det er en begynnelse. Ryggen skal trenes opp igjen til det den en gang var, skadefri. Det gledes.

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1 Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 01:00   #27
LillemyDesign
Juniormedlem
 
LillemyDesign sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Fræna
Alder: 45
Innlegg: 48
LillemyDesign er på en erverdig vei

Sv: Trening i august

Skulle egentlig på corbartrening i dag men det skar jo seg
Så da ble det rockering isteden, vooondt.. Er både gul, grønn og lilla enda fra sist gang..

__________________
LillemyDesign er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo tester ;) Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 16:39   #28
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Glemt å logge noen dager gett.. Jaja..

16. August

5/100: 1 time 20 min styrke på bein og rumpe. 20 minutter kardio med kortintervaller fra 9-14 km/t.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 22:00   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Geocaching med Lille Gubben! Hostonvatnet rundt, et vakkert lite vann i Orkdal kommune. Startet kl. 11:25, labbet rundt hele vannet, ca. 9,5-10 km, men med 15 (!) stopp og leterunder etter cacher hvorav 3 ikke var der lenger, tok det litt tid. Vi klokket oss inn i bilen igjen kl. 16:30...

Litt godt å mekke en pizza (høykarbo ja), ta en dusj mens den sto i ovnen, spise og så stupe ned i godstolen og logge cachene og blogge litt. Lille Gubben har alt sovet en dupp og jeg er stuptrøtt, det blir neppe noen seinkveld på meg i kveld kjenner jeg... Men en herlig måte å tilbringe en solfylt sensommerlørdag på! Anbefales for alle!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 22:20   #30
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Angret litt på dette 100 på 100 greiene mine, når jeg måtte legge ut på tur etter jobb i dag.. Men økt 6/100: 30 minutter gåtur i skogen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-13, 22:27   #31
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Styrkeøkt i dag:
Pushups med 10kg vektvest på ryggen, beina på stuebordet, 14 rep x3.
Bicepscurl 10kg ipå hver arm 10rep x 3.
Dips kv 12 rep x 3.
Reka på bosuball 30 reps x 2.
Leggpress med 27kg manual i handa, 15 rep x 3

Trener sammen med min kjære ( som er noe sterkere enn meg)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:45   #32
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Nå er jeg i gang med å sykle til og fra jobben igjen 2-3 dager i uka og som en ekstra liten gulrot har jeg begynt å sette inn tilsvarende bompengene jeg sparer på en egen konto. Blir spennende å se hva den kommer opp i når jeg slutter å sykle for vinteren...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:10   #33
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Trener fortsatt tung styrke og har satt p.rekord i august, 10chins

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 23:09   #34
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Trening i august

Jeg holder dette 100 på 100greiene gående. Ikke noe utfordring enda, ihvertfall. Hjelper å ha en jobb med rom for masse trim.

image.jpg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Induksjon 1. august - 14. august - flere? Rin Induksjonen 12 13-08-10 00:26
Start august Elinengelen Ketolysekuren 441 11-01-10 14:07
Oss august-ferskisene! tullann Ketolysekuren 93 15-10-07 12:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no