Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-06, 21:21   #401
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag ble det rester, kyllingform og blomkålmos med soppsaus.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
Gammel 09-10-06, 21:47   #402
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Hjemmelaget fiskesuppe med ekstra mye grønnsaker...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 09-10-06, 22:28   #403
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Kylling i hvitløks/ostesaus med salat...*slurp*

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-10-06, 23:33   #404
snuppa72
Juniormedlem
 
snuppa72 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 24
snuppa72 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag laget jeg noe skikkelig snadder
Stekte en stor nakkekotelett,la den i en ildfast form sammen
med en løk i båter,ett fedd hvitløk,litt kokt brokkoli,litt meierismør
og krydder over,satte på folie og lot stå i stekeovnen ved 200 grader
i ca 30 min ..*namme*
Etter alt var på tallerkenen smurte jeg litt creme fraiche over koteletten

klemmis

__________________
snuppa72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans,Lavkarbo generelt
Gammel 10-10-06, 14:13   #405
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Noen som leste Dagbladet i dag? Oppskriften på baksiden så meget god ut - omelett laget av krabbekjøtt(gjerne hermetisk),3 egg, 1 løk, kayennepepper og salt. Skal jeg prøve iallefall!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 10-10-06, 14:51   #406
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Holder på med å lage en spinatsuppe, med litt ekstra grønnsaker i. (Hadde noen rester som burde brukes, brokkoli, , løk, sellerirot og en liten bit kålrot.) Dette har jeg aldri gjordt før, så jeg lurer på hvorden det blir. Har i litt buljong og fløte til slutt. I tillegg tar jeg et ferdig grillet kyllinglår.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
Gammel 10-10-06, 15:25   #407
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Glemte å skrive at jeg hadde i en 1 pk frossen spinat og hel squash også. Brukte stavmixeren og moste grønnsakene med så suppen tyknet.
Det ble kjempegodt!
Det ble så mye suppe at nå har jeg har suppe for resten av uken!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
Gammel 10-10-06, 16:55   #408
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

i dag ble det indrefilet av svin med cheddar,hjemmelaget dressing og salat

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
Gammel 10-10-06, 18:36   #409
Amarylliz
Juniormedlem
 
Amarylliz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 58
Innlegg: 39
Amarylliz er på en erverdig vei
Talking

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Mmmm... deilig middag idag! Lammekotelett med jukseris(dette var veldig godt) og stekt selvplukket traktkantarell med creme fraiche og hvitløk!!

__________________
AMARYLLIZ
Amarylliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-10-06, 18:54   #410
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Her ble det nydelig kjøttdeiggryte med litt salat og brokkoli ved siden av

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
Gammel 10-10-06, 19:24   #411
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag ble det 4 fiskeboller, blomkål og rømme.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
Gammel 10-10-06, 21:39   #412
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Siljes pølsegrateng - den var virkelig supergod ! Deilig med noe lettvint som attpåtil smaker godt (og som hele familien synes om, ikke minst!)

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE...
Gammel 10-10-06, 21:40   #413
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Kyllingstrimler krydra med div. krydder og salat, yum!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 10-10-06, 22:47   #414
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Vi hadde kyllingfileter fylt med urte-kremost, og fløtesurret sopp. Hadde blomkålmos til, mens mann og barn fikk ris.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 10-10-06, 22:53   #415
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Siljes pølsegrateng - den var virkelig supergod ! Deilig med noe lettvint som attpåtil smaker godt (og som hele familien synes om, ikke minst!)


jeg skulle også ha det, men manglet ost, så da ble det stappe pluss stekte pølser. va kjempe digg.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
Gammel 10-10-06, 23:34   #416
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

jeg spiste hamburger med 2 egg, salat og ost...mmm

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-10-06, 08:11   #417
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

jeg spiste hamburger med 2 egg, salat og ost...mmm

Dette tror jeg må bli min middag i dag, noe som går fort :nikker:

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
Gammel 11-10-06, 12:43   #418
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Har vært syk de siste dagene jeg, så ikke blitt noe handling...
Får se om jeg ikke får skrapa sammen noe middag i dag...

Enten noe kjøttdeiggreier med salat (taco?)
eller burger med egg..(igjen)+ salat....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-10-06, 13:14   #419
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Hjemmelaget kyllingsuppe med masse grønnsaker og kylling....fra frysern Det er nesten det beste. Skal bare rive litt ekstra Ingefær opp i

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 11-10-06, 14:38   #420
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

indrefilet av svin med blomlål mos

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
Gammel 11-10-06, 14:49   #421
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

hamburger uten brød

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-10-06, 16:13   #422
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Sommerkoteletter med salsa og mix av philadelphia og revet hvitost smeltet oppå, salat til

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 16-10-06, 17:21   #423
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Idag skal jeg prøve Siljes pølesgrateng Jummi, gleder meg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-10-06, 17:29   #424
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Taco.. nam

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 16-10-06, 18:25   #425
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Svinefileet i fløtesaus m/ chaminjong, løk og squash, linsepure m/ soltørkede tomater (hakket) og stekt sjalottløk , olje og urter, samt blomkål Rester fra i går.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no