Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Acanthosis nigricans

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-10, 20:36   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Acanthosis nigricans

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

dårlig gjort syns jeg! Jeg har lest om kremer som skal kunne bleke disse flekkene noe, har du hørt om slike? Foreløpig så har jeg pannelugg (for jeg er verst i panna nemlig), og med litt kvalitets-solpudder så berger jeg nok...

Nå er jo jeg kommet i en alder da "alt" vises litt for godt også da... tar LITT lengre tid om mårran før jeg ser normal ut enn for 10 år sia kan man si

Jeg har mest på kinnbeinet ved ørene der jeg klasker parfyme.... Og under nesa!!! Har ikke sjekket noe botemiddel ennå, men vet at laser kan hjelpe..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:38   #27
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Acanthosis nigricans

Aldri hatt noen bivirkninger av ppillene mine heldigvis, brukt det i 10 år, null stress.. men kan jo plutselig komme.. prøvde minipiller engang og da blødde jeg hele tiden så det er ikke noe alternativ...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:40   #28
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Acanthosis nigricans

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Aldri hatt noen bivirkninger av ppillene mine heldigvis, brukt det i 10 år, null stress.. men kan jo plutselig komme.. prøvde minipiller engang og da blødde jeg hele tiden så det er ikke noe alternativ...

Tok nok 20 år pluss før jeg så endringene i ansiktet mitt For meg var det da ikke noe alternativ med de kraftige blødningene og voldsomme smertene... prøvde å "dope" meg på smertestillende en periode, men da jeg på vg ikke husket hvordan jeg hadde kommet meg på skolen - (!) - og "våkna" opp i 2. friminutt så ble det p-piller igjen Yasmin de siste årene, da de ble sagt å ha minst bivirkninger.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:42   #29
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Acanthosis nigricans

men finnes det noe som ikke er hormonprevensjon da? spiral kanskje? hørt så mye skummelt om spiral og så blør man vel mer? huff, jeg vet ikke om jeg tør det.. Jeg får heller bare leve med ppiller så lenge.. er jo ikke alle som får sånt av ppiller heller så..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 21:14   #30
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Acanthosis nigricans

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

men finnes det noe som ikke er hormonprevensjon da? spiral kanskje? hørt så mye skummelt om spiral og så blør man vel mer? huff, jeg vet ikke om jeg tør det.. Jeg får heller bare leve med ppiller så lenge.. er jo ikke alle som får sånt av ppiller heller så..

Blør mye mindre med hormonspiral, men den er mer uregelmessig og jeg har en del spot-blødninger. Dette skal være ganske forskjellig fra person til person

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:05   #31
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Acanthosis nigricans

Og med min lille livmor var hormonspiralen ALT for stor! Var så vondt atte!

Også jeg har pigment- forskjeller, men det kommer ikke av ppiller. De jeg får på overleppen er fra jeg var gravid med snuppa og de jeg har på underarmene kommer fra 17. mai for 2 år siden da jeg glemte at antibiotika(tetracykliner) og sol ikke var en særlig lur kombinasjon!

Men det jeg skulle si, var at om man må bruke olje i håret/hodebunnen, må den vaskes ut med grønnsåpe! Og grønnsåpen må masseres inn FØR man tar i vann!
Har gjort dette noen ganger, så vet at det er effektivt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no