Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Opp to kilo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-14, 11:10   #1
Lynet
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 2
Lynet er på en erverdig vei

Opp to kilo

Hei, er ganske ny med lavkarbo og prøver meg litt fram. Har holdt på i tre uker. Sist uke hadde jeg gått ned 2 kilo, men i dag hadde jeg gått de opp igjen. Har akkurat hatt mensen. Men mannen mener jeg har gått opp pga alt det fete jeg spiser......hmmmm, men har vel kanskje ikke vært så kjempe flink denne uken. Måler ketose og den har ikke vært rød noen dager, bare litt rosa et par dager. Noen som har gått opp med lavkarbo?

Lynet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-14, 11:17   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Opp to kilo

Mannen din tenker i allefall lite logisk. Du skal spise 14000kalorier for mye for å gå opp 2kg fett. To kilo opp i løpet av natta eller få dager er 100% sikkert bare vann, spesielt om du har mensen. De fleste kvinner går opp en gang eller to i løpet av syklusen. Noen samler vann bare under mens, andre begynner å samle vann fra eggløsning og frem til mens og andre fra noen dager før mens.

Med mindre du spiser mye karbo og mye fett sammen, så har du ikke gått opp. Mannen din kan begynne å lese seg opp på ketogen kost OG kvinnens kropp.

De derre stixene er til glede og sorg. De viser evt OVERSKUDDSKETONER, ergo du kan fint forbrenne fett og kroppen være flink på å forbrenne fett og få rosa pinne. Du kan endog gå OPP på vekta og ned i fett, fordi vekt er veldig ustabilt mål.

Og husk å se vekta over tid, som i flere måneder og ikke fra bare uke til uke, det gjelder spesielt oss damer.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-06-14, 11:33   #3
monima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 39
Innlegg: 21
monima er på en erverdig vei

Sv: Opp to kilo

Det kan jeg skrive under på! Jeg går opp og ned hele tiden gjennom syklusen min iallefall. 1-2 kg variasjon er faktisk vanlig. Nå veier jeg meg omtrent bare 1 gang i måneden fordi jeg vet vekten lyver.

Jeg syns målebånd er veldig greit å bruke, eller noen gamle klær som er for trang. Da merker du fort forskjell.

Hvis du spiste noe veldig salt i går kan det også ha bundet vann i kroppen-
Syns ikke du skal bekymre deg i det hele tatt Gi det ett par dager og vei deg igjen

__________________




monima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-14, 09:37   #4
Lmtjom77
Juniormedlem
 
Lmtjom77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Hvor: Vestlandet
Alder: 47
Innlegg: 28
Lmtjom77 er på en erverdig vei

Sv: Opp to kilo

Jeg legger alltid på meg rundt mensen, for da blir det mye mer vann i kroppen min. Går heldigvis av igjen da!! Ikke gi opp, det går nok bra skal du se

__________________


Lmtjom77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bailine og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1 kilo ned. Nero Spørsmål og svar 5 13-09-10 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no