Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Only in America

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-05, 22:46   #1
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Only in America

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/15/420375.html

Er fint de klarer å tenke sjøl

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 15-01-05, 23:35   #2
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Neida, de teite advarslene er her også. Jeg kjøpte en orkide på Mester Grønn i dag. På pakningen sto det: Designated for decoration, not allowed for consumption. Guuud! Og jeg som hadde tenkt å gnafse den til dessert! Jamen godt de advarte meg.

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 15-01-05, 23:46   #3
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Haha
Jaggu bra de fikk stoppa deg i tide da

Håper vi ikke blir like gale her som over there da...

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 00:25   #4
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Her er flere sprø advarsler
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/07/419636.html

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 00:26   #5
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Er det muulig??? hehe.. Joda.. har til vane å svelge fiskekroker jeg.. og sykler? Beveger de seg altså??? *LER*

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 01:26   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Leter etter et bilde jeg tok på et hotell-do i USA. Dere skjønner sikkert hvorfor jeg tok bildet !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 17-12-06 kl 14:36.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 10:53   #7
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Oi! Trodde liksom den VAR til å vaske ryggen med jeg da...... Ehh.... Er'e mulig???

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 16:21   #8
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hi-hi-hi...nå fikk jeg meg en god latter..jommen litt av noen advarsler kjekt for de som ikke kan bruke huggu sjøl da..ler.


håper ikke du drakk det vannet da nille......ler.mye rart

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 16:27   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Leter etter et bilde jeg tok på et hotell-do i USA. Dere skjønner sikkert hvorfor jeg tok bildet !

Jeg mener å ha lest noe om sisternevann som blandevann i en annen tråd her inne Så kansje dette er en ide of norske hyttedo produsenter?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 17:03   #10
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg mener å ha lest noe om sisternevann som blandevann i en annen tråd her inne Så kansje dette er en ide of norske hyttedo produsenter?

Jepp, jeg tror vi burde sende denne linken til Ryli rimelig fort, så han er obs på dette før han risikerer å få litt skrall helse.

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 13:45   #11
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smosje

Jepp, jeg tror vi burde sende denne linken til Ryli rimelig fort, så han er obs på dette før han risikerer å få litt skrall helse.

Det tok litt tid før jeg fant tråden her, smosje, men takk for hintet i journalen min. Det var regnvann jeg drakk den gangen, ikke dovann. Man fører regnvannet fra taket på hytta ned i en stor oppbevaringstank, og den tanken kalles også for sisterne. Men jeg skal likevel ikke anbefale det som drikkevann, da.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 23:15   #12
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk
Talking

Only in America (+ noen andre steder)

«Kan inneholde spor av nøtter.» (Sjokoladen Helnøtt)

«Advarsel! Inneholder nøtter.» (Amerikansk nøttepose)

«Advarsel: Inneholder nøtter.» (Amerikansk peanøtt-pose)

«Innholdet i lampen egner seg ikke som drikke.» (Lavalampe med lilla glitterinnhold)

«Keyboard not found. Press F1 to continue.» (Feilmelding på dataen)

«De dreibare setene må være vendt forover under kjøring!» (Campingbil med vendbare forseter)

«Må ikke brukes til dyreforsøk!» (Instruksjonene til loddebolt)

«Veldig skarpt blad! Hold unna barn!» (Lommekniv)

«Dette helikopteret skal kun føres av autorisert personell.» (Cockpit-informasjon)

«Stryk ikke skjorta mens du har den på deg.» (Amerikansk strykejern)

«Bruk ikke denne som redningsbøye.» (Oppblåsbar nakkepute til bil/fly etc)

«Advarsel: Deler av grillen kan bli varm under bruk!» (Gassgrill)

«OBS! Kaffen er varm.» (Kaffekoppene på McDonald's)

«Åpne posen, spis innholdet!» (Amerikansk peanøtt-pose)

«Skader ikke tennene.» (Tannkrem)

«Advarsel! Noen eksperter mener at bruk av hvilket som helst tastatur kan forårsake alvorlige skader. Les informasjon på baksiden av tastaturet.» (Tastatur)

«Advarsel! Varm når den er i bruk!» (Vedovn)

«Skyll av grundig.» (Amerikansk dusjsåpe)

«Vær vennlig og land i bassenget.» (Stupebrett i tysk badeland)

«Det er forbudt å stjele hotellhåndklær, og hvis du er en av de som ikke ville finne på noe sånt skal du ikke lese denne advarselen.» (Hotell i Israel)

«Pek ikke på noen levende ting når du trykker på avtrekkeren.» (Ruger-revolver kaliber 44.)

«Advarsel! Når den er fylt, inneholder lighteren brennbar væske!» (Zippo-lighter)

«Røyking forbudt!» (På et askebeger på et toalett for noen år siden)

«Scooteren må ikke brukes i eller på kanten av badebasseng!» (Elektrisk scooter)

«Trekket må ikke strykes.» (Vaskeanvisning på strykebrett)

«Må ikke brukes som prevensjonsmiddel.» (Tidligere advarsel på intimsåpe)

«Hårtørreren må ikke brukes mens man sover.» (Hårføner)

«Vær forsiktig, baguettene er svært varme.» (Halvstekte baguetter)

«Kan kun brukes innendørs eller utendørs.» (Amerikansk boks med lekeslim)

«Hvorfor leser du dette?» (På bunnen av juicekartong)

«Ikke prøv å stoppe kjedet med hendene.» (Motorsag)

«Ikke land på hodet eller nakken.» (Trampoline)

«Gjenstander kan se ut som om de er lenger unna i speilet enn i virkeligheten.» (Advarsel på amerikansk bilspeil)

«Må ikke brukes som hjelm.» (Liten hybelkomfyr)

«Kan inneholde frukt.» (Australsk beger med fruktsalat)

«Ikke drikkevann!» (Et svensk pissoar)

«Denne drakta gjør ikke at du kan fly.» (Supermann-drakt)

«Inneholder ikke sukker.» (Amerikansk tannkrem for barn)

«Føler du deg uvel, slutt å bruk det!» (Treningsapparat)

«Advarsel! Barn kan falle ned i bøtten og drukne. Hold barn borte fra bøtten selv med små mengder væske i bøtten.» (Plastbøtte)

«Om en finger skulle sette seg fast i plateskuffen når den stenges, trykk på knappen open/close.» (CD-spiller)

«Må ikke brukes som hårtørrer.» (Varmluftspistol til fjerning av veggmaling)

«Må fjernes før du kjører.» (En solskjerm som dekker hele frontruta)

«Ikke plasser brødristeren (...) i en varm stekeovn.» (Brødrister)

«Advarsel: Fyllet vil være svært varmt!» (Ferdigpizza)

«Ikke vask kameraet i vann.» (Digitalkamera)

«Advarsel, snu ikke opp ned.» (Sto på undersiden av en pappeske)

«Ikke putt barn i kjøleskapet.» (Amerikansk kjøleskap)

«Drive in-parkering.» (Parkerings-skilt i Sverige)

«Katter skal ikke tørkes i mikrobølgeovnen.» (Mikrobølgeovn)

«Ikke ha hodet eller armer ut av vinduet mens vinduet lukkes.» (Toyota-håndbok)

«Trening kan resultere i alvorlige eller dødelige skader.» (Yoga-matte)

«Ikke egnet for transport av mennesker.» (Et lite lasterom i vingen på et fly)

«Støvsugeren er ikke egnet for avsuging av mennesker eller dyr.» (Støvsuger)

«Flasken kan knuse hvis du mister den.» (Ketchup-flaske i glass)

«Ikke hell mot mennesker.» (Kaffekanne)

«Spis ikke gul snø!» (Plakat i skianlegget Åre)

«Du må aldri montere påhengsmotor på denne båten.» (Oppblåsbar gummibåt)

«Bruk ikke masken under svømming» (Halloween-maske)

«Stikk ikke kniver og andre skarpe gjenstander gjennom masken når den er i bruk.» (Halloween-maske)

«Stå på ett bein, løft det andre forsiktig og sett det på neste trinn. Gjenta.» (Ved en steintrapp i California)

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 23:24   #13
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-05, 10:43   #14
Soelli
Juniormedlem
 
Soelli sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 70
Innlegg: 32
Soelli har en fantastisk aura rundt segSoelli har en fantastisk aura rundt seg

Endelig fikk jeg beviset på det jeg alltid har ment....

"«Trening kan resultere i alvorlige eller dødelige skader.» (Yoga-matte)"

...........at trening ikke er sunt, men trodde ikke det var dødelig... enda en grunn for å holde sesg unna dette...

__________________

Jippi Vekta mi er på rett vei..... nedover.... gram for gram
Soelli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins - Senere over på Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 23-01-05, 06:54   #15
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Soelli

"«Trening kan resultere i alvorlige eller dødelige skader.» (Yoga-matte)"

...........at trening ikke er sunt, men trodde ikke det var dødelig... enda en grunn for å holde sesg unna dette...

Så enig, så enig

Men i kveld har jeg vært ute og dansa på disco, 3 timer!
Og 5 timers gåtur i den Haag.
Det blir ca 1400 kcal brent bare det, sier kalkulatorene jeg bruker

Det kaller jeg trim, det

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -

Sist redigert av smosje : 23-01-05 kl 18:53.
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 23-01-05, 10:30   #16
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Dans ble jeg aldri sliten av, Smosje!
Da jeg var ung, (og litt eldre) danset vi som oftest pardans...Og en skikkelig boogy med en gutt som kunne sakene sine... (på dansegulvet...!!!)..da VAR livet en fest.
Joda, jeg var slank som en lilje*
Kanskje man skulle tørke støv av danseskoene?
I første omgang nøyer jeg meg med en gåtur i dag*
Ha en god dag, vennen!

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-05, 13:34   #17
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Her er noen morsomme supporter-call-sider... Utrolig at det går an
http://www.livejournal.com/community/techsupport/

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no