Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nytt mål satt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-12, 01:10   #1
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Nytt mål satt

Da jeg startet min nedgang fra 89 kg, hadde jeg et ønske om å gå ned til min tidligere normale vekt som lå på 70-72 kg. Da jeg nådde denne vekten ble jeg nysgjerrig på om jeg kunne klare å komme meg ned på 60 tallet, noe som er mange år siden sist. Jeg hadde imidlertid et langt platå på ca 70 kg.

Så i høst fikk jeg en plutselig vektnedgang grunnet private omstendigheter som ble veldig stressende. Heldigvis gikk jeg ned i vekt og ikke opp i vekt av dette . Jeg nådde da 63,4 kg, noe jeg aldri hadde kunne drømme om. Det som er merkelig er at jeg opplevde 2 ting. Det ene var at jeg ikke syntes selv at jeg var så slank som jeg hadde trodd i forkant hvis jeg veide 63 kg, hadde innbilt meg at jeg skulle vært slankere. Nå har vekten sklidd opp til 65 kg. Har vært litt sliten i det siste og det har nok blitt litt mye mørk sjokolade og peanøtter. Det andre jeg har oppdaga er at jeg merker utrolig stor forskjell på kroppen på 65 kg og 63,4.

Har nå fått en tanke om at jeg i hvert fall ønsker meg tilbake til 63 kg. Og så har tanken meldt seg om jeg skulle satt meg et litt mer spenstig mål, på 60 kg i og med at jeg ikke ble så slank som jeg hadde trodd ved 63 kg.

Om kroppen vil være med på dette, det vet jeg ikke. Men et litt artig og spennende mål er det jo merker jeg. Jeg vil ikke under 60 kg altså, tror det får være nedre grense.

Så nå har jeg startet opp prosjekt med Udos Choice og Cocosa som jeg tar 2 g pr dag, noe som har satt fart på fettforbrenningen en gang før. I tillegg har jeg kuttet ut sjokolade og peanøtter samt at jeg generelt er litt mer bevisst på hva jeg spiser.

Er selv spent på fortsettelsen

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt satt ut av resultatet så langt ... Basselisten Livets lyse side 11 28-01-11 12:31
Ved elven Piedro satt jeg og gråt - Paulo Coelho Anne Andre bøker 3 01-05-05 12:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no