Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Smerter ved stort vekttap

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-12, 10:55   #26
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Vet dere, for en gangs skyld tror jeg at jeg forstod hva hypah mente, muligens klønete formulert.

Jeg har gått sykemeldt lenge og føler meg som en byrde for samfunnet. Ut fra TS kan det høres ut som hun vil oppleve det slik selv også. Derfor kan kommentaren oppfattes som en oppfordring til å ivareta seg selv for å få muligheten til å komme ut av sykemelding igjen, bli selvstendig om du vil. Sånn prøver i hvert fall jeg å se på hverdagen. Ved å ta tingene i kroppens tempo, er sannsynligheten for å bli frisk større, ergo bli en mindre belastning, i EGNE øyne.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 11:04   #27
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Og ang. Omega 3, så er det vel så viktig å redusere inntaket av omega 6. Dette er noe mange lk guruer er opptatt av så du er kanskje klar over det, ellers vil jeg anbefale at du gjør litt research.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 13:01   #28
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Vet dere, for en gangs skyld tror jeg at jeg forstod hva hypah mente, muligens klønete formulert.

Jeg har gått sykemeldt lenge og føler meg som en byrde for samfunnet. Ut fra TS kan det høres ut som hun vil oppleve det slik selv også. Derfor kan kommentaren oppfattes som en oppfordring til å ivareta seg selv for å få muligheten til å komme ut av sykemelding igjen, bli selvstendig om du vil. Sånn prøver i hvert fall jeg å se på hverdagen. Ved å ta tingene i kroppens tempo, er sannsynligheten for å bli frisk større, ergo bli en mindre belastning, i EGNE øyne.

:-) Det er nok heeeelt rett at jeg bør svelge stoltheten min, trekke meg ut, for så å faktisk komme tilbake frisk og rask:-) Jeg har vel slitt med den klassiske dårlige samvittigheten, men får bare innse at i det sporet jeg kjører nå blir det ikke bedre iallefall. Har liksom stått i stampe lenge nok, så nå skal alle kluter til for å faktisk bli bedre!

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 13:04   #29
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Må le av det du skriver nå, det viktigste er vel at TS forstår, er til ts jeg skrev. At du ikke ønsker forstå bryr meg generelt lite, som du ser av ts sine svar her så har hun/han et annet bilde av det jeg har skrevet. Du får ture frem som du ønsker vibeke-67 det er du faktisk i din fulle rett til. Men nå foreslår jeg overfor deg at du slutter spore av hele tiden med hva jeg skriver osv osv. Du bør kanskje spare energien til det som betyr noe og så skal jeg passe meg selv, du likedan ok? Fint, Til TS, du oppfattet fint mitt budskap og igjen må jeg få berømme deg for flott nedgang du kan være stolt av. Ta nå imot en tid med ro så skal du ikke se bort fra at senskadene etter hard yrke og overvekt retter seg opp. Men du må nok gi deg selv ro til å restituere. That's an order haha

Takk for det, og troa må man ha:-) Får si som fysio sier, har jeg klart å miste så mye vekt, så klarer jeg å få orden på dette også!

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 20:02   #30
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.

:-) Det er nok heeeelt rett at jeg bør svelge stoltheten min, trekke meg ut, for så å faktisk komme tilbake frisk og rask:-) Jeg har vel slitt med den klassiske dårlige samvittigheten, men får bare innse at i det sporet jeg kjører nå blir det ikke bedre iallefall. Har liksom stått i stampe lenge nok, så nå skal alle kluter til for å faktisk bli bedre!

Sier bare lykke til og stå på. Dette skal vi klare alle mann. Selv om problemene er forskjellig, så kan vi støtte hverandre. "Klem".

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stort hjerte? Regret Generell diskusjon 20 15-05-12 07:27
Trening etterfulgt av stort vekttap? superkisen Spørsmål og svar 8 24-02-12 20:00
Angrer stort... Blester Lavkarbo generelt 29 29-12-11 21:11
Stort vekttap pr uke ... Nurk Lavkarbo generelt 13 08-07-10 13:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no