Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

-25 kg på 8 mnd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-12, 09:31   #1
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

-25 kg på 8 mnd

I dag må jeg skryte litt av meg selv, jeg har nemlig tatt av 25 kg hovedsakelig ved hjelp av ketolysekuren. Veien for å komme der til kan de som ønsker det lese om på bloggen min.
Det føles deilig å ha blitt så mye lettere. Det er fremdeles kilo å ta av, så kampen er ikke over. Det beste er at man tydelig kan se at det er fett som blir borte. Musklene blir større og mer definerte selv med minimal trening.
Dette er det beste jeg har gjort i mitt liv, og jeg skriver dette innlegget i håp om å motivere andre.
Den som ikke gir seg, vinner! Spis rett og rent

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 09:44   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulerer med flott nedgang

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 09:46   #3
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: -25 kg på 8 mnd

Å gratulerer! Fantastisk!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 10:19   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulerer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 10:35   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulerer så mye med et utrolig vekttap på så kort tid

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 12:05   #6
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -25 kg på 8 mnd

Wow, sinnssykt bra!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 12:48   #7
Ish
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Sandnes
Alder: 40
Innlegg: 19
Ish er på en erverdig vei

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulera, heilt utrolig

__________________


Ish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 13:01   #8
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulerer!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 13:25   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: -25 kg på 8 mnd

Respekt!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 13:48   #10
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: -25 kg på 8 mnd

Fantastisk! Lykke til videre

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 14:10   #11
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: -25 kg på 8 mnd

Så utrolig bra

__________________
Min Journal - som jeg skal bli kjempeflink til å oppdatere
Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:23   #12
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: -25 kg på 8 mnd

Så utrolig flott Synsegulla,all respekt for en fantastisk jobb godt utført

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:44   #13
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sv: -25 kg på 8 mnd

Fantastisk!!!

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:48   #14
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: -25 kg på 8 mnd

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 00:41   #15
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: -25 kg på 8 mnd

Kjempebra jobba!

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 11:03   #16
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -25 kg på 8 mnd

Tusen takk alle sammen for å være helt ærlig hadde jeg aldri trodd jeg kunne klare å gå så mye ned i vekt uansett metode, det er mye følelser knyttet til dette for min del. Jeg har fått et annet syn på meg selv i prosessen. Nå jobber jeg videre mot neste mål

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 14:39   #17
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulerer så mye

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 15:24   #18
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -25 kg på 8 mnd

Flinkis Synsegulla

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 17:55   #19
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -25 kg på 8 mnd

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Tusen takk alle sammen for å være helt ærlig hadde jeg aldri trodd jeg kunne klare å gå så mye ned i vekt uansett metode, det er mye følelser knyttet til dette for min del. Jeg har fått et annet syn på meg selv i prosessen. Nå jobber jeg videre mot neste mål

Skjønner så inderlig vel hva du mener tror jeg. Har prøvd diverse opp igjennom jeg også, noen ganger sammen med andre. Bare for å se at de andre går nedover mens jeg står på samme vekta, kanskje -2 kg. Og med hånda på hjertet, jeg har ikke juksa. Med denne livsstilen(ikke kur har det endelig funka, også for meg. Og det er sååå heeerli'

Gratulerer så masse (på denne tråden oxo), og lykke til videre. You can do it

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 17:15   #20
ketoqueen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Innlegg: 3
ketoqueen er på en erverdig vei

Sv: -25 kg på 8 mnd

Dette står det respekt av! Gratulerer og lykke til videre.

ketoqueen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 22:53   #21
Kvakk
Seniormedlem
 
Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 1.563
Kvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt likt

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulere så masse!!! Utrolig bra!!!
Og ja, dette motiverer!!

__________________

Tro på deg selv

Kvakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 14:17   #22
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: -25 kg på 8 mnd

Gratulerer med helt fantastisk vektnedgagng!

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 11:35   #23
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: -25 kg på 8 mnd

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

I dag må jeg skryte litt av meg selv, jeg har nemlig tatt av 25 kg hovedsakelig ved hjelp av ketolysekuren. Veien for å komme der til kan de som ønsker det lese om på bloggen min.
Det føles deilig å ha blitt så mye lettere. Det er fremdeles kilo å ta av, så kampen er ikke over. Det beste er at man tydelig kan se at det er fett som blir borte. Musklene blir større og mer definerte selv med minimal trening.
Dette er det beste jeg har gjort i mitt liv, og jeg skriver dette innlegget i håp om å motivere andre.
Den som ikke gir seg, vinner! Spis rett og rent

Hei
Gratulerer med ditt flotte resultat. Du har virkelig lov å fortelle om det, og jeg kan love deg at det er motiverende for andre.
Ketolysekuren virker best når man har mange kilo å ta av. Når man nærmer sig målet blir det vanskeligere og det går litt langsommere. Årsaken er at ketosen er avhengig av god tilgang på fettsyrer og mengden minsker jo med vekttapet. Står det stille i flere uker, anbefaler jeg at man går over på generell lavkarbo. Da kan man trene hardere og man kan spise frukt og flere grønnsaker og da reduserer man noe på fettet og sørger for å benytte sunne fettstoffer.
Da opplever mange at det forsvinner 2-5 kilo i løpet av 1-2 måneder og da er man kanskje i mål? Jeg vet jo ikke hvor mye du har igjen men det er viktig å ha en plan for livet etter slankekuren.
Jeg ønsker deg all lykke til videre.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no