Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Noen som har prøvd Depridix?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-05, 01:53   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Noen som har prøvd Depridix?

Titter rundt på buyhelse.no - og kommer over dette produktet;

Sitat:

DEPRIDIX – HURTIGVIRKENDE TABLETTMOT INDRE MØRKE – UTBRENTHET - TUNGSINN

Mange av oss opplever tunge perioder, hvor alt synes mørkt. Den indre gnisten slukner. Selv det å fungere i hverdagen kan virke uoverkommelig. Du kjenner deg tom, og uten styrke til å gå videre.

Depridix er kanskje årets viktigste nyhet på naturmiddelfronten. Svært mange mennesker sliter med utbrenthet, depresjoner og tungsinn
. Statistikk viser at bortimot 20% av befolkningen benytter legemidler for disse tilstandene. Stadig fler ønsker å bruke naturlige alternativer. På det norske markedet har man hittil kun hatt johannesurt, som har vist seg å kunne gi alvorlige bivirkninger.

Depridix er derfor et svært viktig og etterlengtet produkt, og vil kunne hjelpe mange. Det består av en unik urtekombinasjon som i seg selv har vist seg å ha meget god effekt på depresjon og utbrenthet, faktisk sterkere enn johannesurt. Men en like viktig ingrediens er blomsteressenser, som er medisiner med tilnærmet homeopatisk effekt. Essensene virker direkte på følelsene og bevisstheten, og løser opp i energetiske blokkeringer. B-vitaminer, sink og Q-10 er også tilsatt, som alle er stoffer kroppen bruker for å løfte seg opp av en bølgedal.

Depridix er hurtigvirkende, og brukere rapporterer effekt allerede etter noen timer. Gjør dagene lyse igjen med Depridix!

Dette høres jo veldig lovende ut.. noen her som har testet dette?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-05-05, 02:09   #2
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nei,men har flere ganger tenkt på å prøve.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-05-05, 00:13   #3
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 52
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Ja - med godt resultat.

Anbelarer det til alle!

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-05, 17:31   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja, og jeg mener å huske at resultatet var ganske bra.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-05-05, 17:34   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Så bra - da tror jeg at jeg skal prøve dette neste gang jeg får inn penger på kontoen.

Jeg går fra før av på antidepressiva - Zoloft - tror dere at det er dumt å blande disse to?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-05-05, 17:40   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg ville hørt med legen først.
(Jeg vet man skal ikke blande feks johannesurt og antideprresiva.)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 29-05-05, 17:43   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

(Jeg vet man skal ikke blande feks johannesurt og antideprresiva.)

Ja - det siste har jeg også hørt, nemlig (forøvrig at man ikke skal blande johannesurt og p-piller heller - man blir visst gravid som bare det! )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-07-05, 09:03   #8
ajn
Gjest
 
Innlegg: n/a

Depridix

Hei!
Jeg kjenner de som har utviklet Depridix og dette er et produkt som kan anbefales på det sterkeste! Jeg vet også om flere som har gått på "lykkepiller", begynt med Depridix (tatt begge deler i en overgangsperiode) for så å trappe ned og slutte med Zoloft og kun ta Depridix etter behov. Det som er så fint med Depridix er den umiddelbare virkningen (pga essensene den inneholder). Man kan ta den regelmessig over en periode, for så siden p ta den nåe man kjenner man trenger litt "assistanse"
Du kan lese mer om den på http://www.depridix.no og på http://www.dgr.no

Lykke til !

AjN

PS. Om du vil snakke med noen som har vært i din situasjon (dvs. bruker Zoloft, vil ta Depridix), si ifra så skal jeg vidreformidle kontakt

  Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 15:52   #9
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Noen som har prøvd Depridix?

Prøver å gjennopplive denne tråden jeg

Flere som har prøvd?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 19:33   #10
brdmnd
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 64
brdmnd er ny på veien

Sv: Noen som har prøvd Depridix?

"Tilnærmet homeopatisk effekt"? Såvidt meg bekjent har ingen kunne bevise at homeopati har effekt utover placebo-effekten. Men den kan jo være nyttig nok, den.

brdmnd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 15:50
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 18:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no