Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-10, 18:22   #601
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Grattis, steg for steg.
Namba, samme her i gården. Har lyst til å slå han noen ganger. Han vil nok innerst inne at jeg skal slanke meg litt, så da får han faen meg bidra på sin måte. Trenger ikek høre på alt det gode han får spise.
Nå har jeg snaaart gått ned 10 kg. Er så happy. Men jeg vet ikke om jeg tør å slutte på ketolyse når jeg er ferdig, for er så redd for at alt kommer sakte, men sikkert, tilbake..

Du trenger jo ikke å slutte med lavkarbo, men kan sikkert være lurt å ta pause fra ketolyse en stund og så heller komme tilbake igjen hvis du vil det. Men det er jo lett for oss å leve lavkarbo etter dette

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 20:30   #602
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kveldsmat: 2 stk fiberrik med masse ost og "kakao"! Føler meg jo nesten normal... Hehe...
Kakao: 40 gram smeltet smør, 1,5 dl varmt vann, 1 ts kakao, en dæsj splenda og en dæsj fløte! <3 deilig!!
Jeg har vært så flink i dag og gått en times tur med lillegutt i vogna i full fart! Etter middag syklet jeg bort og tok sol og syklet tilbake. Har ikke veid eller målt maten i dag da, så håper jeg har spist ca riktig!

Mannen min er ikke spesielt støttende gitt... Han stapper i seg sjokkis, potetgull og hvitløksbaguetter sammen med ungene, så jeg er ganske fornøyd med viljestyrken min! Men det rareste er at alt det jeg siklet av før ikke frister så mye lenger... Synes bare det er deilig å være i ketose!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 20:40   #603
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg også trives i ketose, mest pga nedsatt appetitt og et mer normalt forhold til mat. Jeg gruer meg også til jeg skal over på vanlig lav karbo. Det føles liksom nytt og skummelt. Da er det å finne ny balanse mellom proteiner, fett og karbohydrater.

Gratulerer så mye med strålende resultater, Eilinee! Du er jammen flink altså. Ni kilo er mye på såpass kort tid.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 20:51   #604
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du er superflink Elinee!! Skulle gjerne hatt den oppskrifta jeg også!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 21:43   #605
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nå har jeg også ticker!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 22:02   #606
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

FYYYYYSEN!!!!!! Og det eneste jeg fant var feta-ost... Alt for mye salt til å spise så sent på kvelden, men hva skal man gjøre da liksom?? *sukk*

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 22:59   #607
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Gratulerer med flott vektap jenter!!

Og Elinee ka f*** gjør du siden du bare RASER NED i vekt?? Jeg stopper jo annenhver uke.. Du har jo bare rast ned og rast ned=) Kjempe bra

Men jeg har jo ikke det heller. Har hatt to stopper på fem dager hver etter jeg har drukket og så var det jo de to dagene her om dagen hvor jeg plutselig gikk opp igjen!
I dag har jeg nesten ikke spist, er lei av alt som kan spises som det er og orker ikke lage noe. Spist en atkinsbar, som jeg nå er drittlei av, noen tomater og en liten salat. Problemet da er at man går ned, men går alltid opp litt igjen som regel, når man spiser litt mer dagene etter. Men er fornøyd nå, hvis jeg går ned 900 gram til, så er det 10 kg. Juhu... Nå må jeg gå og steke meg et egg, er så sulten...
Og tusen takk, alle sammen. Er så koselig å ha den lille støttegruppa her

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 04:24   #608
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jaja da har jeg feiret at jeg ble et år eldre.. brr ....
Masse god natt folkens =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 07:49   #609
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med overstått Mona!!
Noen legger seg mens andre står opp...

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:02   #610
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med overstått Mona K Håper du hadde en kanon fin feiring

Uff, veie dag i dag og jeg har gått opp 500 gram siden forje søndag, pga mensen tipper jeg! Begynne å bli vant til det nå! Gidd ikke stille tickeren opp! Sjekke vekten i morgen!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 17:02   #611
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kjipt med mensentull 65mamma! Vekta går sikkert ned igjen snart! Du har jo gått ned myye!!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 17:39   #612
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Svarte! Hadde skrevet et langt innlegg, og så hadde sønnen min på 9 mnd slått av internett-knappen før jeg posta...
Anywho... Jeg har visst også fått mensen nå nettopp... Men det er så rart, for jeg merker ingenting før den bare plutselig er her! Vekta sto på laveste notering i morres, og det har ikke vært en liten murring engang... Er jo greit å merke når den kommer sånn at man slipper ubehagelige overraskelser liksom... Har sluttet med prevansjon og sånn da, så er uten ekstra hormoner og tull i kroppen for første gang på 15 år! Da skulle det jo normalt komme mer plager vel?? Klager ikke altså, synes bare det er rart...

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 17:59   #613
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Takk folkens =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 18:38   #614
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er det noen her som bruker natreen ? har fått såkalt slankesukker fra spisdegslank (Erytrithol) men syns det smaker fælt.. skulle seriøst ønske at jeg kan ta flytende natreen for det vet jeg at jeg har brukt før en gangi tiden, når jeg telte kalorier. men leser litt her på forumet så sitter jeg igjen som et spørsmålstegn,,, alle skriver jo forskjellige ting .

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 20:14   #615
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med overstått Mona! Håper du hadde en suuper dag.
Superteddy, her detter internetten ut fra tid til annen, så når jeg trykker skriv svar, så plutselig går der ikke og alt må skrives på nytt.
I dag har jeg gått opp 200g. Faen i helvete. Så på forumsregler at man skal prøve å holde seg til et pent språk, men fuck it, jeg er sur.
Jeg lurer på om kanskje mongomensen kommer igjen? I og med at man har mensen hele tiden her? For vært veldig kvalm de siste dagene, kastet opp i dag morges og greier. Har ikke hatt sånne mensensymtopmer før, men tok gravi test og den var negativ, så er vel ikke det heller. Mulig jeg er gravid, men tok testen for tidlig, men tviler....

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 20:16   #616
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mona, for noen funker det og andre ikke. Er nesten umulig å finne ut uten å prøve selv. Jeg har ikke turt å bruke noe kunstig sukker enda, men vet mange det fungerer helt fint for

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 21:10   #617
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Svarte! Hadde skrevet et langt innlegg, og så hadde sønnen min på 9 mnd slått av internett-knappen før jeg posta...
Anywho... Jeg har visst også fått mensen nå nettopp... Men det er så rart, for jeg merker ingenting før den bare plutselig er her! Vekta sto på laveste notering i morres, og det har ikke vært en liten murring engang... Er jo greit å merke når den kommer sånn at man slipper ubehagelige overraskelser liksom... Har sluttet med prevansjon og sånn da, så er uten ekstra hormoner og tull i kroppen for første gang på 15 år! Da skulle det jo normalt komme mer plager vel?? Klager ikke altså, synes bare det er rart...

Ja jeg får mensen uten noe smerte eller forvarsel. Den er der bare plutselig Jeg går på minipillen,, men jeg tror nok det er kostholdet som gjør at jeg får mensen hele tiden, men det stabiliserer seg nok tenker jeg Så lenge jeg går ned er jeg fornøyd, men det stopper jo litt opp og sånn da,men men..

Vi har brukt natreen, men kun når mannen lager mat. Ikke til desserter eller sånt.! Ser ut som det går bra, men tørr ikke bruke mye av det...

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 22:12   #618
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Gratulerer med overstått Mona! Håper du hadde en suuper dag.
Superteddy, her detter internetten ut fra tid til annen, så når jeg trykker skriv svar, så plutselig går der ikke og alt må skrives på nytt.
I dag har jeg gått opp 200g. Faen i helvete. Så på forumsregler at man skal prøve å holde seg til et pent språk, men fuck it, jeg er sur.
Jeg lurer på om kanskje mongomensen kommer igjen? I og med at man har mensen hele tiden her? For vært veldig kvalm de siste dagene, kastet opp i dag morges og greier. Har ikke hatt sånne mensensymtopmer før, men tok gravi test og den var negativ, så er vel ikke det heller. Mulig jeg er gravid, men tok testen for tidlig, men tviler....

Skal ikke si til noen at du "synder" mot forumsreglene! Skal mensen bli mer regelmessig etterhvert eller?? Jeg har bare hatt den to ganger hittil, så jeg skal ikke klage, men gud jeg hadde blitt SUR om den kom en gang i uka altså! Internetten detter ut her når lillebølla mi står og hamrer nevene på tastaturet... Flaks for han at han er så søt!

65mamma: Da sier vi at det er helt normalt med mensen som kommer som troll i eske! Jeg også bruker litt flytende natreen, men det er jo så lite at jeg tror jeg ikke bryr meg om det!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 22:31   #619
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja jeg har ikke veid meg på flere uker uten at jeg har hatt mensen.. Kommer og går nett som den vil Nå er den nesten borte igjen, så håper på bedre resultat i morgen, men har vært sløv med å drikke nok vann både i går og i dag. Mest pepsi max=( Og så har jeg ikke spist nok gr.saker i dag, sikkert ikke fått i meg nok karbs. Men men får starte opp med nytt mot i morgen

Lagde meg noen knekkebrød eller brød/kjeks i dag og de var kjempe god=) Men de minnet veldig om sandkaker eller hva det heterSmaker sikkert dødsgodt med hvit ost på=)

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg



Sist redigert av 65kgmamma=perfekt : 28-03-10 kl 22:39. Årsak: skriveleif...
65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 02:44   #620
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

skal si folkens legger seg tidlig hehe=) takk til alle som gratulerte meg som jeg ikke fikk svart =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 07:27   #621
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da har vekta mi konka igjen (for**** billigbatterier)

Lurer på om jeg ikke skal sette i nytt og bare "nyte" en lavkarbo påske uten veiing.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:54   #622
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

65kgmamma, du har forbannet meg! Etter at du sa jeg bare raser ned i vekt, så har det stoppa i to dager Helvete. Gikk opp 200 g i går, som sagt, og nå er det akkurat samme vekta. Men merker jeg har blitt litt sløv i det siste. Spiser ikke mye fett og heller nesten ikke karber. Noen dager er jeg kjempeflink med vann, men noen dager er det gode gamle Pepsi Max som titter innom. Irriterende...Jeg vil ikke at vekta skal stoppe. Men er det bare når dere har mensen at vekta blir dum, eller når dere har eggløsning også? (Ikke snakk om å være diskret her) For dere som vet når dere har det da...For tror jeg har det nå, og kanskje derfor den har blitt sånn?
StegforSteg, ikke kjøp nye batterier! Man blir jo helt avhengig og kan ødelegge hele dagen. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å veie meg hver morgen, men klarer ikke holde meg til en gang i uka...La påsken bli litt veiefri
Og Mona, hvorfor er du oppe og leker hele natta?

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:12   #623
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

65kgmamma, du har forbannet meg! Etter at du sa jeg bare raser ned i vekt, så har det stoppa i to dager Helvete. Gikk opp 200 g i går, som sagt, og nå er det akkurat samme vekta. Men merker jeg har blitt litt sløv i det siste. Spiser ikke mye fett og heller nesten ikke karber. Noen dager er jeg kjempeflink med vann, men noen dager er det gode gamle Pepsi Max som titter innom. Irriterende...Jeg vil ikke at vekta skal stoppe. Men er det bare når dere har mensen at vekta blir dum, eller når dere har eggløsning også? (Ikke snakk om å være diskret her)

Oi da, det var ikke meningen Men det går jo seg alltid til med deg=) Du stopper også raser du ned igjen Men hvilken dag har du som den egentlige veiedagen? og har du gått opp siden den? For du har tross alt gått ned 9 kg så virker jo som du ikke har gått opp egentlig. Eller stått stille. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Men som du selv nevner så drikker du lite vann innimellom og spiser for lite karber og fett. Da er nok det grunnen til at det står stille eller at du går opp. Jeg merker det spesielt når jeg har slurvet med for lite vann og karber! Og den dumme pepsi max'n skulle jeg ønske jeg kunne sluttet med, men det er ikke lett!

Tror noen er så uheldig at de også går litt opp under eggløsning, men jeg tenker du må drikke nok og spise mer karber og fett så kommer vekten til å gå ned også

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:16   #624
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe...Ja, har jo egentlig fredag som veiedag og har ikke gått opp siden da, men veier meg hver dag, så ser hver dag hvor mye jeg går opp eller ned. Skal drikke mye vann i dag, og passe på å spise nok. Bare 900 gram igjen. Når jeg har gått ned 10 kg, har jeg lyst på en sjokolade, men får se når jeg kommer dit. Er ikke sikker tjeg har lyst til å stoppe i flere dager da....

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:17   #625
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Da har vekta mi konka igjen (for**** billigbatterier)

Lurer på om jeg ikke skal sette i nytt og bare "nyte" en lavkarbo påske uten veiing.

Det stemmer jeg for! Nyt påsken uten veing

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no