Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva bruker dere å drikke?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-13, 13:23   #26
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Smaker ikke det veldig fett?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 14:13   #27
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.

Kaffe. Grønn te. Svart te. Vann. Soyamelk i eggemelken. Kaffe. Farris bris,- den med oransje kork. Nevnte jeg kaffe? med fløte eller kokosolje

Hvilke sukkerfrie julebruser fins det?

Jeg drikker den fra Grans. Kjøper den på Rema1000. Vet ikke om det finnes andre jeg, men sikkert noen jeg ikke har oppdaget

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 14:14   #28
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hva bruker dere å drikke?

CB har julebrus uten sukker og smaker så godt som helt likt den med sukker!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 14:40   #29
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva bruker dere å drikke?

^Sukkerfri brun julebrus da.... Noe sier meg at vi ikke har den i Trøndelag. Kan noen bekrefte/avkrefte?

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 18:33   #30
Kvakk
Seniormedlem
 
Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 1.563
Kvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt likt

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

CB har julebrus uten sukker og smaker så godt som helt likt den med sukker!

Hvor? Hvor??
Noen som vet hvilken butikk?

__________________

Tro på deg selv

Kvakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 18:40   #31
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Her på sørlandet har de dem i alle butikkene, men ellers så vet jeg ikke :/

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 19:20   #32
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Hva bruker dere å drikke?

1 glass med berocca (vitaminer)
1,6+l vann
4 kopper kaffe
4 kopper te

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 10:56   #33
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Smaker ikke det veldig fett?

Har en god t-skje i teen, har en med god smak av kokos... føler ikke d blir veldig fett nei.... ser jo at det legger seg på toppen, men det er jo bare snadder Lager også nespresso-kaffe, da blander cocosaen seg i skummet. Nydelig!

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 11:00   #34
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Cb sin julebrus er vel rød? Er den på rema 1000 en brun variant? må uansett handle inn så vi har litt i jula!

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 11:23   #35
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.

Cb sin julebrus er vel rød? Er den på rema 1000 en brun variant? må uansett handle inn så vi har litt i jula!

CB sin julebrus er brun!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 11:24   #36
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Oi, ble et gedigent bilde! :O

Den sukkerfrie får du i 1,5 l flaske og da står det lett på den

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:17   #37
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

CB sin julebrus er brun!

OH JOY!! --- gøy med store glassflasker med julebrus ---
Da må vi få handlet inn noen edle dråper før jul jo, tenkte visst på sørlandets julebrus,- den er rød...

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:25   #38
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Vips, så ble dette en julebrustråd

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:35   #39
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.

OH JOY!! --- gøy med store glassflasker med julebrus ---
Da må vi få handlet inn noen edle dråper før jul jo, tenkte visst på sørlandets julebrus,- den er rød...

Sørlandets er også brun.


CB sin sukkerreduserte (de får ikke lov til å kalle den sukkerfri, det er "spor" av sukker i den - jeg tåler den fint, dog) er kjempegod, men neppe å oppdrive i noen annen landsdel!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:43   #40
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Sørlandets er også brun.

Åh, - enda bedre! Blir lenge mellom brushandlingene her i hus tydeligvis

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 12:46   #41
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Ops. glemte å nevne at de ikke er i glassflasker den sukkerreduserte* men er kjempegod allikevel

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 13:07   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Jeg er ikke så begeistra for julebrus. "Min" julebrus (Hamar/Lillehammer bryggeri) finnes så vidt jeg vet uansett ikke som sukkerfri. Men julmust synes jeg er ganske ok. Foreldrene mine bor rett ved svenskegrensa, og pleier å kjøpe. Det finnes sukkerfritt også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 13:11   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Her i området selger de Borg julebrus uten sukker. Den er rød da. Passer meg utmerket, siden jeg foretrekker rød julebrus. Og den smaker like godt som den med sukker.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 15:56   #44
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg er ikke så begeistra for julebrus. "Min" julebrus (Hamar/Lillehammer bryggeri) finnes så vidt jeg vet uansett ikke som sukkerfri. Men julmust synes jeg er ganske ok. Foreldrene mine bor rett ved svenskegrensa, og pleier å kjøpe. Det finnes sukkerfritt også.

Jeg foretrekker også julmust, greit å bo i nærheten av grensen( det er lengere inn til sentrum enn nærmeste svenske butikk). Jeg har allerede smakt på sukkerfri julmust, deilig!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 16:27   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg foretrekker også julmust, greit å bo i nærheten av grensen( det er lengere inn til sentrum enn nærmeste svenske butikk). Jeg har allerede smakt på sukkerfri julmust, deilig!

Noen båter mandarin, en neve nøtter og et glass julmust er obligatorisk til Tre nøtter til Askepott!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 16:31   #46
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen båter mandarin, en neve nøtter og et glass julmust er obligatorisk til Tre nøtter til Askepott!

Akkurat den komboen er veldig bra ja.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 16:31   #47
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Jeg liker julmust, selv om det smaker askebeger.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 17:00   #48
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg liker julmust, selv om det smaker askebeger.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 18:54   #49
Kvakk
Seniormedlem
 
Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 1.563
Kvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt likt

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Her i området selger de Borg julebrus uten sukker. Den er rød da. Passer meg utmerket, siden jeg foretrekker rød julebrus. Og den smaker like godt som den med sukker.

Lurer på om ikke jeg så Kiwi solgte de i fjor....
Må sjekke!!! Meg må ha!!

__________________

Tro på deg selv

Kvakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 19:49   #50
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva bruker dere å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Kvakk, her.

Lurer på om ikke jeg så Kiwi solgte de i fjor....
Må sjekke!!! Meg må ha!!

Den har hvit kork! Den med sukker har rød.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som ikke bruker mer penger på lavkarbo, hva spiser dere? Peppa Gris Spørsmål og svar 62 23-05-11 21:04
Jippi i morgen er det fest - Hva pleier dere å drikke? Dolly Ketolysekuren 13 12-05-11 15:34
Hva spiser dere når dere skal drikke alkohol? Rockabilly Ketolysekuren 7 23-02-11 23:29
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? lokkebiff Generell diskusjon 17 06-03-09 09:38
Når slutter dere å drikke vann om kvelden? Pearl Spørsmål og svar 11 17-03-08 15:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no