Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mager ost på ketolyse?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-09, 13:24   #1
espresso
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Ålesund
Innlegg: 6
espresso er på en erverdig vei

Mager ost på ketolyse?

Hei, har holdt på med ketolyse noen uker nå og har nettopp oppdaget Hildeborgs grove soyaproteinbrød. Kjempegodt! Utrolig godt å kunne spise skiver med pålegg. I boka står det at man skal kan bruke skinke eller mager ost som pålegg? Hvorfor mager? Trodde vitsen var å få i seg så mye fett som mulig jeg? Noen som vet?
Har sluppet opp for ketolysemix. Vet noen om jeg kan få kjøpt noe tilsvarende i butikk/helsekost. Anbefaling? Bor i Ålesund.

espresso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:28   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mager ost på ketolyse?

Bruk fete oster

Har du menybutikk i nærheten, kan det hende de har der. Sjekk oversikten inne på www.ketolyse.no

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:35   #3
espresso
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Ålesund
Innlegg: 6
espresso er på en erverdig vei

Sv: Mager ost på ketolyse?

Tusen takk! Ser at det står en Meny butikk i Ålesund på lista. Skla ringe og høre med dem. Ja, jeg bruker fete oster, deilig! Lurte bare på om det var noe spesielt med kominasjonen av brødet og osten, siden der sto at jeg skal bruke mager ost?

espresso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:36   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mager ost på ketolyse?

Aner ikke Spiser ikke brød selv, men oster, ahhh det er godt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:46   #5
espresso
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Ålesund
Innlegg: 6
espresso er på en erverdig vei

Sv: Mager ost på ketolyse?

Godt å kunne fortsette å nye fete oster! Nå skal jeg ut på tur i det fine vinterlyset

espresso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:53   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Mager ost på ketolyse?



Kose deg
Jeg får sitte inne å hoste og nyse litt til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fet ost gjør deg mager Charmtassen Nyheter / media 3 08-01-07 17:03
Mager sjokolade med fruktose... Fjonken Lavkarbo generelt 9 26-08-06 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no