Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Finner ikke oppskrifter, jeg ...

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-09, 14:51   #1
annama
Medlem
 
annama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 134
annama er på en erverdig vei

Finner ikke oppskrifter, jeg ...

Hadde vært mye enklere om det innenfor de forskjellige trådene her (les frokost, lunsj, middag, kvelds...) hadde vært underkategorier, synes jeg.
Ville vært lettere å finne oppskrifter til den ingrediensen man har.
F.eks. skal jeg ha laks i dag. Har noen laksefileer liggende, men når jeg søker opp det,
kommer jeg bare til mange forskjellige diskusjoner hvor kanskje "laks" er nevn i forbifarten...
Søkefunksjonen her inne liker ikke meg...

Har noen en link til en god lakserett her inne?

__________________
annama






annama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spiser mindre karbohydrater mens jeg leter... Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 14:54   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Finner ikke oppskrifter jeg...:O/

Gå på førstesiden, www.lavkarbo.no og søk på laks middag. Da kommer det opp litt bedre resultater.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 15:55   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Finner ikke oppskrifter jeg...:O/

Gå på "søk",
velg "Utvidet søk"
Skriv *laks* (inkl. stjernene) i "nøkkelord"
Velg vis resultat som "tråder"
Velg "middager" (under oppskrifter) på "søk i fora"

Da får du mer nøyaktig info

Det er også lurt å søke på emneord


Det er helt umulig for oss å få sortert oppskrifter etter ingrediens dessverre. Det blir altfor stor jobb. Vi jobber her frivillig/gratis og har fulltids jobber ved siden av. Tiden strekker ikke til

HP jobber med et nytt opplegg for oppskrifter, men jeg vet ikke når det blir ferdig

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 16:41   #4
annama
Medlem
 
annama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 134
annama er på en erverdig vei

Sv: Finner ikke oppskrifter jeg...:O/

Ok, takk for utførlig oppskrift på hvordan søke...trenger å få det inn med teskje...har fått det før også...

Men jeg mener ikke at det skal skrives etter ingredienser, men f.eks. at underfora under middag kunne vært:
*Fisk
*Kjøtt
*Fugl
*vilt...osv...

Hadde innsnevret område å lete i...

...men nå skal jeg prøve å søke skikkelig...

__________________
annama






annama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spiser mindre karbohydrater mens jeg leter... Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 21:49   #5
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: Finner ikke oppskrifter, jeg ...

Tror nok det blir for detaljert å skulle ha så mange underforums underforum å nøste nedover i.

Har du prøvd dette?:
Gå inn på aktuelt underforum (f.eks. dette for Middag), og se øverst i forumet, over først klistrede tråd. På den grønne linja der har du "Søk i dette forumet" - dermed kan du søke på f.eks. laks, eller hva det måtte være, uten å få treff fra andre underfora.

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 22:53   #6
annama
Medlem
 
annama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 134
annama er på en erverdig vei

Sv: Finner ikke oppskrifter, jeg ...

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Tror nok det blir for detaljert å skulle ha så mange underforums underforum å nøste nedover i.

Har du prøvd dette?:
Gå inn på aktuelt underforum (f.eks. dette for Middag), og se øverst i forumet, over først klistrede tråd. På den grønne linja der har du "Søk i dette forumet" - dermed kan du søke på f.eks. laks, eller hva det måtte være, uten å få treff fra andre underfora.

Da prøvde jeg det. Hjalp noe, men svinekjøttboller i rømmesaus kommer lenge før andre lakse-oppskrifter, men da får det bare være slik.
Men har vel vært borti bedre søke-muligheter på andre fora...

__________________
annama






annama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spiser mindre karbohydrater mens jeg leter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrifter, hvor finner jeg det? Jannicke Ketolysekuren 2 23-08-09 20:48
Jeg finner ikke lavkarbo-pølser i Oslo. Hvor finner jeg de? miss_chica Ketolysekuren 8 28-05-09 22:08
hvor finner jeg oppskrifter? tattooholica Spørsmål og svar 1 21-07-08 17:16
Finner ikke oppskrifta villebill Ketolysekuren 2 22-04-07 10:46
Hjelp! Finner ikke oppskrifter fra Hjemmet 6/12 mam Kake/dessert og snacks 3 24-12-04 00:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no