Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-08, 14:04   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Frokost\Lunsj\Middags tips f.eks

Alt av interesse!!

Da hadde jeg blitt veldig glad

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:29   #2
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele??

Melder meg på her jeg...Da spesielt mtp middagsoppskrifter De andre måltidene går faktisk forbausende bra

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:33   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele??

Tror jeg vil anbefale dere å lese i oppskrifts-basen her - for der er det EKSTREMT mange oppskrifter..... Blir litt dumt å poste dem igjen i denne tråden syns jeg da

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:18   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15614

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:27   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Frokost\Lunsj\Middags tips f.eks

Alt av interesse!!

Da hadde jeg blitt veldig glad

Hvis du ser helt øverst på denne siden her, så står det bl.a "Oppskrifter"....fin vei å gå

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:35   #6
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Jeg har vært der inne, men er ikke det ganske blandet oppskrifter for alle kostholdsfilosofier??

Siden jeg er så fersk er det litt vrient å plukke ut de som er beregnet for Lindbergere....
Eller?!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 18:38   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Hvis du går inn der og ruller litt ned, så vil du se:



(Det er lenken jeg la inn til deg lengre oppe.) Og ellers, så er jo Lindberg ikke så streng, så de fleste oppskriftene går helt fint, bare til å ha litt ekstra grønnsaker eller brun ris til feks.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:31   #8
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Jøssenam, det har jeg ikke sett før

Takk

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:51   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Egentlig er det ikke så vanskelig heller, synes jeg, samme hvilken filosofi man følger. Man vet jo sånn ca. hva filosofien går ut på, hva som frarådes og anbefales, og da er det jo bare å plukke og mikse. Jeg har funnet en genial søkemåte:

Hvis jeg feks. har lyst på kylling en dag, skriver jeg *kylling* (med *-tegnet får man nemlig med alt om kylling, feks. kyllingfilet, kyllinglår osv) i søkefeltet på utvidet søk, og så velger jeg å bare søke på "oppskrifter". Da får jeg frem alle oppskriftene med kun kylling i. Gjør det samme med fisk, biff, kjøttdeig osv. Kommer det da opp noe Lindberg-aktig med mindre fett, bytter jeg feks. ut kesam med rømme eller lignende. Verre er det jo ikke.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 18:43   #10
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Egentlig er det ikke så vanskelig heller, synes jeg, samme hvilken filosofi man følger. Man vet jo sånn ca. hva filosofien går ut på, hva som frarådes og anbefales, og da er det jo bare å plukke og mikse. Jeg har funnet en genial søkemåte:

Hvis jeg feks. har lyst på kylling en dag, skriver jeg *kylling* (med *-tegnet får man nemlig med alt om kylling, feks. kyllingfilet, kyllinglår osv) i søkefeltet på utvidet søk, og så velger jeg å bare søke på "oppskrifter". Da får jeg frem alle oppskriftene med kun kylling i. Gjør det samme med fisk, biff, kjøttdeig osv. Kommer det da opp noe Lindberg-aktig med mindre fett, bytter jeg feks. ut kesam med rømme eller lignende. Verre er det jo ikke.

nei du har helt rett iset Verre er det ikke!!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 15:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no