Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

snart norsk bok

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-04, 14:42   #1
syl
Juniormedlem
 
syl sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 16
syl er på en erverdig vei

snart norsk bok

hei,ville bare si til alle atkins tillhengere at snart,ja nå denne våren kommer en norsk lege med navnet torkil andersen ut med en norsk bok om atkins kostholdet .skal visst være mer etter norske forhold,lettere oppskrifter osv med ting vi får tak i her hjemme,har ikke lest noe fra denne boka ,men vet den er like om hjørnet nå,blir utgitt på cappelen.

syl er avlogget   Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 15:05   #2
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

Så flott da gitt;O)

Det er nok en slik*må ha bok*for meg det da...leeengter etter gode oppskrifter med ingredienser jeg lett kan få tak i;O)*lengte etter våren*

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 15:09   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

så flott

så i mat og helse og nettopp, at det er kommet en kokebok med kun lavkarbohydrat-retter.husker ikke hva den heter, men annonsen står i mat og helse.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 15:22   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Det er jammen flott, skal gå til innkjøp sporenstreks når de kommer:-)

så sant de er Atkins like

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 16:11   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

så flott

så i mat og helse og nettopp, at det er kommet en kokebok med kun lavkarbohydrat-retter.husker ikke hva den heter, men annonsen står i mat og helse.

Boka heter "Lavkarbomat på få minutter" og er skrevet av Linda Gassenheimer. Har den - og har brukt den, men nå har den visst forsvunnet i rotet..... Men bra bok altså! Så vidt jeg husker er den ikke typisk Atkins eller Fedon - men absolutt verdt en titt.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 16:55   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

jaa den var det
skal se etter den i bokhandleren neste gang her er på kvadrat eller i byen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 20:18   #7
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Kikka litt hos haugenbok og fant denne.
Er det noen som vet om det er noen bra oppskrifter her????

Dropp karbohydratene
den sikre veien til vekttap


Sist redigert av HP : 09-03-04 kl 22:36. Årsak: Ryddet litt og lagt til lenke
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-03-04, 23:38   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Kikka litt hos haugenbok og fant denne.
Er det noen som vet om det er noen bra oppskrifter her????

Dropp karbohydratene
den sikre veien til vekttap

Jeg har ikke boka selv - men har andre Fedonister i familien som har den Syns oppskriftene høres deilige ut - slurpe-slafse - men har ikke testet ut noen enda.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-03-04, 17:13   #9
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

For meg som er Atkinser så er spørsmålet om hva disse forfatterne mener "få karbohydrater" er. For noen er 70 karbohydrater veldig lite, men for meg blir det to/tre dagsrasjoner. Må forsøke å få sjekket ut om disse bøkene er egnet på Atkins eller bare generellt pass-på-karbohydratene-diett.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk! HP Atkins kosthold 9 06-10-10 20:30
Hvordan gjøre vedvarende vekttap!Oppdatert på NORSK! HP Atkins kosthold 0 01-03-04 01:03
DANDR på norsk? Belle Atkins kosthold 1 29-02-04 00:08
Les her! Norsk språk! HP Informasjon 1 02-02-04 14:29
BØKER --> Haugen Bok HP Informasjon 0 31-01-04 17:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no