Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-14, 15:23   #23401
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja!! Har prøvd å starte 18-18:30, men ofte sovner de sent likevel. Og barna som er yngre enn de, leker ute i gata til 20...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 20-06-14, 15:26   #23402
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ja!! Har prøvd å starte 18-18:30, men ofte sovner de sent likevel. Og barna som er yngre enn de, leker ute i gata til 20...

Kanskje de begynner for tidlig? Min treåring er i seng rundt 19:30. Legger jeg ham før tar det opptil 1,5-2t før han sovner. Når vi klarer ca 19:30 sover han senest 20.10. Da rekker vi å lese og synge litt, samt krangle om at han vil tvinne håret mitt til han sovner
Forøvrig går legginga mye raskere de dagene han har fått endel frisk luft.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-06-14, 21:07   #23403
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kl er 21 og begge sover. Startet legging 18:45. Fornøyd

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 22-06-14, 10:21   #23404
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi vurderer en hopp-på-tur senere i sommer og om vi må dra fra Gardermoen vil vi ankommen med tog fra Trondheim ca. 6:30. Blir det da et helvetes pes om flyet har avgang 7:55? Ser innsjekking på charter stenger 1 time før avgang. Har aldri ankommet Gardermoen med tog så jeg aner ikke hvor lang tid det tar å forflytte seg fra toget til terminalen. Rekker vi det på 25 min?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 22-06-14, 10:51   #23405
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg regner vanligvis med to timer. men pga togtider har det gjerne blitt 1.5 time de siste turene, og det har gått helt fint på den tiden er det gjerne ikke altfor mye folk, og bare man unngår å vele rundt i tax freen skulle det gå helt fint så lenge toget er i rute

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 22-06-14, 11:24   #23406
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jeg regner vanligvis med to timer. men pga togtider har det gjerne blitt 1.5 time de siste turene, og det har gått helt fint på den tiden er det gjerne ikke altfor mye folk, og bare man unngår å vele rundt i tax freen skulle det gå helt fint så lenge toget er i rute

Taxfree på vei til syden er ikke interessant for oss. Da er det bare rett på innsjekk og så vente i nærheten av gaten til vi kan gå ombord. Kjenne litt på kriblingen i magen og glede seg til å komme til sol og varme.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 22-06-14, 11:47   #23407
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

toget stopper direkte på gardermoen forresten, bare et par rulletrapper og du er på innsjekk. ca 5 min max

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 22-06-14, 13:18   #23408
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vi vurderer en hopp-på-tur senere i sommer og om vi må dra fra Gardermoen vil vi ankommen med tog fra Trondheim ca. 6:30. Blir det da et helvetes pes om flyet har avgang 7:55? Ser innsjekking på charter stenger 1 time før avgang. Har aldri ankommet Gardermoen med tog så jeg aner ikke hvor lang tid det tar å forflytte seg fra toget til terminalen. Rekker vi det på 25 min?

mener du at dere kommer til Gardermoen med tog kl 6:30? Eller Oslo S?
Hvis dere ankommer Gardermoen klarer dere fint å komme til innsjekk på 25 min. Men det kan jo være en risiko hvis toger er forsinket. Har vel nesten aldri opplevd at toget har vært i rute, så jeg hadde ikke tatt sjangsen på 25 minutters overgagstid.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 22-06-14, 14:55   #23409
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

toget stopper direkte på gardermoen forresten, bare et par rulletrapper og du er på innsjekk. ca 5 min max

*hehe* Det kan man si var direkte på Gardermoen ja!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

mener du at dere kommer til Gardermoen med tog kl 6:30? Eller Oslo S?
Hvis dere ankommer Gardermoen klarer dere fint å komme til innsjekk på 25 min. Men det kan jo være en risiko hvis toger er forsinket. Har vel nesten aldri opplevd at toget har vært i rute, så jeg hadde ikke tatt sjangsen på 25 minutters overgagstid.

Gardermoen ja, ikke Oslo S. Men vi håper vi finner en grei tur med avreise fra Værnes da, så vi slipper å måtte innom Gardermoen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 22-06-14, 15:24   #23410
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde ikke tatt sjansen på bare 25 minutters overgang hvis jeg ankommer med regiontog, og akkurat det fra Trondheim bruker å være forsinket. Avstand fra plattform til innsjekk er ikke stor da, bare få minutters gange.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 22-06-14, 19:28   #23411
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor lenge må man vente før man går ned i vekt av ketolyse? Er på 4 dagen.. /utålmodig. Har gjemt vekta.

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-06-14, 22:57   #23412
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Hvor lenge må man vente før man går ned i vekt av ketolyse? Er på 4 dagen.. /utålmodig. Har gjemt vekta.

Slikt finst det ingen fasitsvar på. Slapp av, hald fram med å fylgje opplegget, og gløym kvar den vekta står.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-06-14, 10:59   #23413
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg opplever et merkelig fenomen med ene langfingeren min. Har opplevd det i mange år, og nå sist i går kveld. Det har seg slik at brått ut ifra intet så får jeg veldig vondt i fingeren utem å ha gjort noe spesielt (i hvert fall ikke som jeg legger merke til). Den blir sånn typisk forstua-vondt. Hovner ikke opp, men kan ikke være borti noe uten at det er veldig smertefullt og kan ikke bøye den. Dette kan vare fra få timer til et par dager og så blir den helt fin igjen. Merkelige greier. Noen som har hørt om noe sånt før, og om det kan være et spesielt fenomen eller er det bare jeg som har en rar greie?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 23-06-14, 11:03   #23414
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har det sånn med musklene i underarmen spesielt, men det kan goså dukke opp andre steder. Jeg har fått veldig tilbakevending av dette på ED uten at jeg vet hvorfor. På Ketolyse var det helt fraværende.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-06-14, 11:57   #23415
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er bare i fingerleddene hos meg, så det er nok leddrelatert og ikke muskelrelatert. Tenkte kanskje urinsyregikt, siden jeg har høyt urinsyrenivå, men får det ikke til å stemme når det ikke er spesielt hovent eller rødt/varmt, og at det bare varer et par dager maks. Men det må jo være en form for gikt tenker jeg? Bare veldig lokal greie, begrenset til noen få fingre (klarer ikke å helt å huske om jeg har hatt det i glere fingre enn langefingeren, men mener at jeg har opplevd det i både pekefinger og tommel tidligere).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 23-06-14, 12:06   #23416
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har alltid tenkt det er muskulært fordi det stråler nedover i armen, men det begynner i albuen eller håndleddet. Fikk det faktisk i Håndleddet og ned i håndbakken nå Jeg mistenker at sukkerinnholdet i mange av ED produktene kan være en trigger for min del.
Edit:
I følge dr Dahlquist er fruktosen det som trigger det, og det kan stemme http://blogg.passagen.se/dahlqvistan...%C3%B6ttet_det
(Jeg har i perioder levd mer elller mindre utelukkende på frukt, og da har jeg hatt mye av det)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-06-14, 09:39   #23417
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå så jeg plutsetlig noe jeg aldri har sett før her inne - en rød "thumbs down" ved siden av tittel-linjen på noe jeg har skrevet. Betyr det at noen har trykket at de er negative til innlegget?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 24-06-14, 09:54   #23418
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Nå så jeg plutsetlig noe jeg aldri har sett før her inne - en rød "thumbs down" ved siden av tittel-linjen på noe jeg har skrevet. Betyr det at noen har trykket at de er negative til innlegget?

Nei, det betyr at du har valgt det selv som innleggsikon i den boksen som kommer under selve tekstruta når du skriver innlegg Du har kanskje kommet borti den når du skulle trykke send?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 24-06-14, 10:25   #23419
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nei, det betyr at du har valgt det selv som innleggsikon i den boksen som kommer under selve tekstruta når du skriver innlegg Du har kanskje kommet borti den når du skulle trykke send?


Haha! Ja, det må jeg ha gjort! Takk for oppklaringen!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 25-06-14, 12:41   #23420
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har kjøpt div ting fra lavkarbohuset, men synes det er litt spesiellt at det ikke følger med oppskrifter på norsk, kun tysk! Erfaringer?

Jeg er ikke så drilla på tysk - eneste jeg kan skryte på meg er at jeg hadde følgende setning klar om læreren skulle spørre om noe: Ich habe nicht meine hausaufgaben gemacht...! Knis!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 25-06-14, 17:19   #23421
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kjøpte en anorakk i dag. På vaskeseddelen står det "Shell: 100% bomull". Hva betyr shell?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-06-14, 17:43   #23422
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kjøpte en anorakk i dag. På vaskeseddelen står det "Shell: 100% bomull". Hva betyr shell?

Skalldelen, ytterste delen, på lekmannsspråk?

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold
Gammel 25-06-14, 18:36   #23423
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Skalldelen, ytterste delen, på lekmannsspråk?

Ja, men hva er det? Er det vannavvisende, eller noe?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-06-14, 19:13   #23424
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, men hva er det? Er det vannavvisende, eller noe?

Skalljakker i friskusklæravdelingen er som regel vannavvisende/vantette, men sånn akkurat dette er ikke kles-språk jeg er flytende i (du vet hva jeg synes om "praktisk" ), så jeg delegerer spørsmålet til de som kan.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold
Gammel 25-06-14, 19:17   #23425
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Oki! Jeg har i hvert fall ikke peiling. Det var bare en helt enkel Bik Bok-anorakk til 500 spenn, så vet ikke jeg tør satse på at den innehar en sånn luksus.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no