Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-11, 20:20   #1
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Jeg spør fordi hovedferien vår i år skal tilbringes i lavvo og i kano. Men vi er litt usikre på hvordan vi skal klare å holde på de gode lavkarbo-vanene da?! Det meste at det vi spiser er jo kjølevarer, og det blir helt umulig for oss å holde maten kjølig. Så vi tenkte å kanskje lage ferdige retter og fordele i poser/bokser. Men hvor lenge kan maten holde seg i utetemperatur når den inneholder meieriprodukter og kjøtt? Gode råd er dyre her altså, VIL IKKE SPREKKE!! Kan jo nevne at når vi tidligere har vært på slike turer, har brødmat, posemat, hermetikk og tubeost vært en stor del av kostholdet. Nå vil det bli helt å ta med noe sånt på tur....

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 20:26   #2
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Det finnes vel tubeost uten karber?!? Hvis man lager lavkarboknekkebrød i tillegg, så burde det være en mulighet. Tunfisk og annen boksmat. Lavkarbopølser som kan grilles. Tomater holder seg vel ganske godt i utetemperatur (kanskje ikke i stekende sol, men). Regner med at andre kommer til å komme med mange flere tips, men her er i hvert fall en liten start

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 20:51   #3
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Jeg pleier å ha med kjøleboks på telttur. Når elementene ikke lenger gjør nytten, bytter jeg de ut med noen kalde elvestein. Det holder temperaturen i boksen lavere enn utenfor, ialle fall. Ellers, siden du sier dere skal tilbringe ferien i kano, hva med fisk?

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 20:54   #4
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Hvor lenge skal dere være ute uten tilgang på ny proviant da?????

Lavkarbo knekkebrød, spekemat, leverpostei (sjekk karbo innhold), majones, egg, tubeoster, andre oster, grønnsaksuppe (pose), picnick skinke, vakumpakket kjøtt (helst røkt)
Jeg pleier å bruke vannet som kjøleskap, da legger jeg matboksen i en kulp i en bekk eller lignende hvor vannet renner og gjerne er litt kaldere enn på grunna Også bruker vi å spise den maten med kortest holdbarhet først...

Lykke til

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 20:56   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Jædersylte er energirik turmat.

Det skal være en tråd med mange gode tips til turmat, prøv å søk litt på forumet.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:29   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Og egg holder seg lenge med skal på, det finnes plasteggekartonger, de er fine til å oppbevare egg i. Vet noen knekker egg på flaske, men de holder jo ikke så lenge. Men tar du med rå egg med skall, holder de i måneder.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:55   #7
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

jeg har pleid å fryse ned det meste av det som skal med og så putte det i kjølebag. holder seg frossent ganske lenge før det tiner langsomt for deretter å holde seg kaldt en stund. da må du selvfølgelig ta ut det du skal spise noen timer før det skal brukes for at det skal rekkke å tine. (jeg har på dag 3 hatt halvtint flintstek på grillen grunnet dårlig planlegging)

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:36   #8
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Henger meg på her! Vi skal gå hytte til hytte i sommer, 5-7 dager.

Jeg har tenkt knekkebrød, tubeost, egg og spekeskinke. Babybel, kanskje? Og nøtter.
På fjellforum.no mener de knekte egg på flaske holder i en uke, selv på sommeren, men har ikke prøvd det selv.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 22:47   #9
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Jeg har brukt å ta med beef yerky (litt usikker på hvordan det skrives). Det er kjøtt som er krydret og tørket. Rent protein som metter lenge + at det er lett å bære og trenger ingen kjøling. Tørrfisk kan være et lignende alternativ (hvis familien din klarer lukta ).

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 00:47   #10
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Er vekten et kriterie? F.eks skal du ha dette med deg i ryggsekk over lenger avstander?

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 08:46   #11
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Mange gode forslag, takk så langt!

Vekt er ikke en issue, men derimot plass. Vi skal laste kanoen med bikkjer og unge og oss selv, så det er begrensetmed plass... Vi pleier å pakke alt i vanntette "skipssekker". Dermed går det jo også an å legge disse under vann når vi slå leir!

Hvordan er det å fryse feks rømme?

Tubeost er en selvskrevet vare, baconosten er jo superlavkarbovennlig! Beef jerky og Jædersylte - not so much... Men altså, veldig mange gode tips, fortsett å komme!

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 08:49   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Rømme blir kornete når det har vært fryst. Spiselig, ja. Apetittelig ... tja ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 09:11   #13
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

kan jo kjøpe omelett på kartong nå hehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 10:28   #14
bittersweet
Medlem
 
bittersweet sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 105
bittersweet er ny på veien

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Det finnes eggeholdere til å ta med på tur. Jeg tror jeg har sett de på XXL. Gul 6-pack i hardplast

__________________


bittersweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: selvkomponert, nesten induksjon Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 10:40   #15
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Jeg er så heldig at jeg har egen tørkemaskin, så jeg ville laget mine egne gryteretter og supper"poser". evt gjør en tråd i taket samme nytten, men tar lenger tid..

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:04   #16
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Hvis du søker på ordet "turmat" så får du opp tråder med bl.a tips om hvordan holde maten kjølig. Dere skal jo padle, så maten (rømmen) kan ligge i vannet over natten osv.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:50   #17
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

kan jo kjøpe omelett på kartong nå hehe

Jeg kan LOVE deg at det ikke kommer til å skje

Opprinnelig lagt inn av bittersweet, her.

Det finnes eggeholdere til å ta med på tur. Jeg tror jeg har sett de på XXL. Gul 6-pack i hardplast

Jepp! XXL er vår venn på slik lur turemballasje

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Jeg er så heldig at jeg har egen tørkemaskin, så jeg ville laget mine egne gryteretter og supper"poser". evt gjør en tråd i taket samme nytten, men tar lenger tid..

Skjønner ikke helt hvordan det skulle foregått med tråd i taket? Hva gjør man med den liksom? *blond moment*

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hvis du søker på ordet "turmat" så får du opp tråder med bl.a tips om hvordan holde maten kjølig. Dere skal jo padle, så maten (rømmen) kan ligge i vannet over natten osv.

Tenkte på det samme. Det er nok det som blir løsningen.

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:52   #18
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

Hvor lenge skal dere være ute uten tilgang på ny proviant da?????

Lavkarbo knekkebrød, spekemat, leverpostei (sjekk karbo innhold), majones, egg, tubeoster, andre oster, grønnsaksuppe (pose), picnick skinke, vakumpakket kjøtt (helst røkt)
Jeg pleier å bruke vannet som kjøleskap, da legger jeg matboksen i en kulp i en bekk eller lignende hvor vannet renner og gjerne er litt kaldere enn på grunna Også bruker vi å spise den maten med kortest holdbarhet først...

Lykke til

Maks en uke, spørs hvordan det går med datteren første gang i kano og telt. Vi må jo så klart holde oss i nærheten av sivilisasjonen, men det er nok mest praktisk å ha med mat for så lenge vi har planlagt å være ute.

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:52   #19
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Hehe, blondine jeg også hvis det er noen trøst at man skjærer tynne skiver av ting man vi ha i for eks en suppe og trer det på en hyssing som man spenner opp under taket til tørk.. Men det tar tid da.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 11:54   #20
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Jeg pleier å ha med kjøleboks på telttur. Når elementene ikke lenger gjør nytten, bytter jeg de ut med noen kalde elvestein. Det holder temperaturen i boksen lavere enn utenfor, ialle fall. Ellers, siden du sier dere skal tilbringe ferien i kano, hva med fisk?

Ja, hva med fisk, det spør vi oss også alltid om når vi står det på 7. timen og 5. dagen på rad uten et eneste NAPP! Nei, vi har lært at vi IKKE kan satse på fisk på tur. Det er forresten bare Lars Monsen som får fisk i fiskefrie vann

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 12:23   #21
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Noen bokser med makrell i tomat, evt annen hermetisk fisk, jædersylte, majones på tube (sikkert nevnt allerede), 1 boks med snurring (inneholder ca 11 karber pr 100 g) men man kan dele innholdet og spe på med et speilegg. Avokado er godt, men blir lett klemt, tørrfisk er bra, tørka reinkjøtt også - hvis det er tilgjengelig. Synes jerky smaker litt søtt.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 12:37   #22
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Ølkorv er grei turmat, masse fett og protein og holdbart. Vanlig spekepølse også da, og kanskje mindre søppel.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 17:05   #23
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

http://fjellforum.net/viewtopic.php?t=8613

Man kan visst kjøpe eggepulver, men det var kun i større kvanta. Tror jeg likevel hadde gått for noe sånt om jeg skulle på langtur, så avhengig som jeg er av egg...

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 18:38   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

Mange gode forslag, takk så langt!

Vekt er ikke en issue, men derimot plass. Vi skal laste kanoen med bikkjer og unge og oss selv, så det er begrensetmed plass... Vi pleier å pakke alt i vanntette "skipssekker". Dermed går det jo også an å legge disse under vann når vi slå leir!

Hvordan er det å fryse feks rømme?

Tubeost er en selvskrevet vare, baconosten er jo superlavkarbovennlig! Beef jerky og Jædersylte - not so much... Men altså, veldig mange gode tips, fortsett å komme!

Kan ikke dere ha et par skipssekker på slep etter kanoen?? Da holder deg seg kjølig hele veien??

Da eksen og jeg var på lavvoturer i hundgamle dager pleide vi alltid ha med bacon. Det holder seg lenge og især hvis man oppbevarer det i vann eller under våt mose i en myr. Godt innpakket seff..

Fiberrik er jo mettende og ganske så lavkarbo.

Du kan også lage på forhånd en frø/melblanding; linfrø, kli, sesamfrø, solsikkefrø, fiberhusk etc etc. Ta med råe egg og miks deg en pannekake. Rykende fersk hver gang.

Omtrent ihjelstekt kjøtt holder lenge og blir saftig igjen når det blir kokt opp i saus/kraft. Ta med buljong!

Har du mattermos kan du lage en saltlake som du kan ha kjøtt oppi.
Speket laks er nydelig! Speket sild like så.

Tørrfisk! Den er lett og bære og er nydelig å steke etter at den er utvannet! DET er gourmetmat! Klippfisk likeså!

Det er mye du kan ta med deg, det er kun fantasien og mengden som begrenser.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-05-11, 21:20   #25
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Men lavkarbo på telttur - hva tar man med?

Jeg leste et annet sted om noen som lagde ferdige middagsretter,og frøs dem som flate pakker de brukte som kjøleelement og deretter spiste. Men en kjøleboks fylt med frysevarer, og som heller ikke åpnes i tide/utide tror jeg det holder seg greit. (Jeg skal i hvert fall prøve dette på min teltferie i sommer)

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Mat på telttur Trolljenta Spørsmål og svar 14 07-05-09 18:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no