Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Biting av negler

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-09, 23:23   #1
Toastedlok
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 7
Toastedlok er på en erverdig vei

Biting av negler

Har vert aktiv neglebiter så lenge jeg kan huske, har bestem meg for å slutte og syns dette er utrolig vanskelig . har prøvd sånn naglelakk funker ikke på meg..
Leste en plass at det var bara og si Bestemt NEI, har funka til nå holdt meg i 5 dager . men det klør i alle fingeren og jeg kjenner presset, ante ikke at det var så vanskelig. har mest lyst og bite når jeg ikke gjør på ting så prøver og finne på ting hele tiden for å få tanker på noe annet, så nå skriver jeg her.

Andre så sliter med det samme ?

Toastedlok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ka e filosofi :P Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 23:48   #2
Aphrodithe
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 147
Aphrodithe er ny på veien

Sv: biting av negler

Sier bare: DITTO.... Har nok bitt negler siden jeg var ca 6 år. Har klart å holde opp i ca 6-7 mnd noen ganger. De blir lange og fine, men siden de er så skjøre pga biting, så fliser de seg, og da er veien kort fra pene lange til nedbitte ingentinger. Man gidderl iksom ikke holde de lange når man må file de 20 ganger om dagen, hehe. Blank neglelakk funker jo litt til å styrke de, men... Nei, de ryker hver gang.

__________________
Aphro sin journal








Aphrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:06   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Karbosara la sååå fine negler på meg i januar. Desverre fikk jeg ikke fulgte det opp fordi det er så vanskelig å komme seg inn til byen.
Tenkte jeg skulle finne meg en lokal negledame til å legge nye negler og så fylle på etter som de vokser.
Da vil det til slutt bare være mine egne negler, men med forsterkning så de ikke brekker/ fliser seg så lett!

Er helt avhengighetsskapende å ha passe lange, pene, holdbare negler som dessuten ikke er gode å bite på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:23   #4
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Biting av negler

Tenk alle bakteriene du får i deg av å bite negler!! :O

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 16:53   #5
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Tenk alle bakteriene du får i deg av å bite negler!! :O

Kosttilskudd....


Har samme problemet. Jeg biter som om livet avhang av det. Og jeg vil gjerne slutte, og med tanke på hvor sterk viljestyrke jeg har ellers i livet så er det rart at jeg ikke klarer det.
Biter selv om jeg har "go'negl" på...

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 17:15   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Kosttilskudd....


Har samme problemet. Jeg biter som om livet avhang av det. Og jeg vil gjerne slutte, og med tanke på hvor sterk viljestyrke jeg har ellers i livet så er det rart at jeg ikke klarer det.
Biter selv om jeg har "go'negl" på...

Selv gutter har kunst- negler nå for tiden!

Trenger ikke synes, bare være en forsterkning av egne negler!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 21:20   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Biting av negler

Kanskje dere må spise mer proteiner...?

Biter ikke negler, men det skinnet rundt er veldig flisete og såre - hele tiden...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 23:10   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Jeg var ekstrem neglebiter da jeg var liten. Hjemme var det alltid pappa som klippet og stelte negler og neglebånd (eller tuster som vi kalte det - sier jo litt om hvordan neglebåndene var kanskje) på meg. En kveld han stelte neglene mine etter at jeg hadde badet sa han: "Lille nurket mitt... Det er greit at du biter negler, men heretter må du bite tå-neglene dine."

Trenger jeg si at jeg ikke har bitt negler siden? Bare det er kontakt mellom negler og tenner så får jeg minnene om dette - og ser for meg regelrett gnafsing på tåneglene..... Yæk!

Dere kan jo prøve

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 21:28   #9
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg var ekstrem neglebiter da jeg var liten. Hjemme var det alltid pappa som klippet og stelte negler og neglebånd (eller tuster som vi kalte det - sier jo litt om hvordan neglebåndene var kanskje) på meg. En kveld han stelte neglene mine etter at jeg hadde badet sa han: "Lille nurket mitt... Det er greit at du biter negler, men heretter må du bite tå-neglene dine."

Trenger jeg si at jeg ikke har bitt negler siden? Bare det er kontakt mellom negler og tenner så får jeg minnene om dette - og ser for meg regelrett gnafsing på tåneglene..... Yæk!

Dere kan jo prøve



For en fantastisk pappa

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 20:09   #10
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 41
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Biting av negler

Jeg har lltid bitt mye negler, men plutselig klarte jeg å slutte.. Trikset mitt er å tygge tyggis (for neglebiter som havner i tyggisen er ikke moro..) og så begynne å klippe neglene nesten daglig så det ikke er noe å bite! og når man klipper og klarer å slutte så blir de mye sterkere og finere!
Lykke til hvertfall, husk at vi kan hvis vi vil

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 20:52   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Trikset mitt er å ALLTID ha en neglefil tilgjengelig!
Har en bitteliten i lommeboken, en i skuffen under salongbordet, en på badet etc.
Da kan jeg file når jeg oppdager et hakk eller noe, i stedet for å bite!

Dog, noen ganger hjelper ingen ting!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 23:55   #12
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Biting av negler

Det går jo ann å røyke i stedet!

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 00:07   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Det går jo ann å røyke i stedet!


Eventuelt begge deler ...

Jeg bet negler intenst i mange år, særlig i tiden som veggis ble jeg både tynnhåret og fikk flisete negler. Jeg har aldri bitt på grunn av nerver, men fordi neglene flisa seg opp, og jeg hater å file dem, får det liksom ikke til.
Senere da jeg skifta kosthold, så begynte jeg med b-vitaminer og sink, og neglene ble normalt tykke, samtidig bare ba jeg meg selv om å slutte.
Hender fortsatt at fingrene går til munnen om de skulle flise seg opp av en eller annen grunn, men jeg tar det ikke så tungt.
Heldigvis hater jeg lange negler. Usj

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 15:16   #14
Tamika
Nytt Medlem
 
Tamika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Tigerstaden
Innlegg: 8
Tamika er på en erverdig vei

Sv: Biting av negler

Til TS : Jeg bet negler da jeg var mindre, kanskje fra jeg var 8-9 til jeg var 12 år.. Ikek så lenge, men det var et problem for meg. Etter å ha lest endel om tvangshandlinger, så er neglbiting noe jeg vil si er en tvangshandling, noe som man kanskje gjør fordi man er stressa ("innvendig" uten å merke eller vite om det)...

Jeg hadde en litt vanskelig oppvekst, og tror det kan ha vært derfor jeg holdt på Nok om meg, Poenget mitt var : Neglelakken funker ikke, den biter vi oss igjennom uansett. Man må bare -slutte-, helt enkelt. Var sånn jeg gjorde det. Bestemte meg for at nå MÅ jeg stoppe, ellers får jeg mindre vakre fingre senere, og det er jeg ikke interessert i

Lykke til!

Tamika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomp. under utvikling ;) Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 15:46   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Sitat:

så er neglbiting noe jeg vil si er en tvangshandling

Ikke i mitt tilfelle

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 16:57   #16
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 33
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Biting av negler

Jeg har slitt med å bite/rive av neglene. Både på føttene og hendene. Nå har jeg løst det på hendene ved å legge en nyyyyyyydelig fransk manikyr som jeg ikke klarer å slutte å stirre på (haha) også har jeg vært så uheldig at jeg har fått inngrodd negl på storetærene... Det er så smertefullt at jeg har nok lært leksa mi nå, etter 19 år....

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:04   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

også har jeg vært så uheldig at jeg har fått inngrodd negl på storetærene... Det er så smertefullt at jeg har nok lært leksa mi nå, etter 19 år....

Jeg har samme problemet, men har funnet løsningen! Når jeg steller føttene, så filer jeg oppå stortåneglen. Det tok litt tid før jeg fant balansen sånn at den ikke fikk sprekk, men det som skjer er at den trekker seg sammen før den vokser utover, og du kommer til å få det så mye bedre! Dette har i alle fall gjort enorm forskjell for meg. Før kunne jeg ikke bumpe så vidt bort i noe med stortåa uten å få store smerter!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 18:47   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Heldigvis hater jeg lange negler. Usj

Samma her. De vokser så altfor fort! Lange negler er grusomt. Nå ser jeg for meg 80-tallets lange negler, filt i en litt spiss bue og lakkert med knall rød neglelakk. *grøss* Men, det er vel ingen som går sånn lenger nå...?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:32   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Knallrød, jotakk! Men ikke lange, blir helt handicappa jo!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 23:03   #20
ixi
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 163
ixi er på en erverdig vei

Sv: Biting av negler

Knallrøde negler er kule om de er korte. Rødt og langt funker dårlig sammen. Jeg bet negler selv som barn, men bestemte meg bare for å slutte en dag. Holder dem som regel helt korte uansett, men nå er de velstelte.

__________________
Fake it till you make it!
Har krympet 11 cm, 43 cm igjen!
Ixi skal bli sunn!
ixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:01   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Jah! Kortest mulig! Praktisk for alt fra gitarspilling til graving i jorda

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:26   #22
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 33
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Biting av negler

Hva mener du photo? skjønte ikke den helt jeg...

Driver å peiser på med hydrokortison og fucidin for at betennelsa skal forsvinne, funker ikke det så blir det operasjon..

Jeg som reiser til Bergen på påskeaften blir nok ingen bytur på meg da gitt... _PAIN_

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:32   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Sa du ikke at du hadde inngrodd tånegl? Jeg har hatt det hele livet, altså at neglen vokser både i bredden og lengden. Men betennelse har jeg sjelden, med mindre neglen vokser for langt inn.
Før gikk jeg til fotpleier med det, helt til jeg fant ut at jeg kunne fikse det selv.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 01:00   #24
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Biting av negler

Det er så mye finere enn lange negler, Photo! Stilig bilde!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 01:27   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Biting av negler

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Hva mener du photo? skjønte ikke den helt jeg...

Driver å peiser på med hydrokortison og fucidin for at betennelsa skal forsvinne, funker ikke det så blir det operasjon..

Jeg som reiser til Bergen på påskeaften blir nok ingen bytur på meg da gitt... _PAIN_

20 min hver kveld i fotbad. Så varmt du bare klarer og med masse grønnsåpe i vannet!
Etterpå, pine deg selv (eller få noen til ) å løfte på neglen/stikke hull på betennelsen.
Så, mye fucidin under plaster over natten!
Gjentas hver kveld til det går over!

Virker på min sønn hver gang! Faren hans også, faktisk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Manikyr....Falske negler.. Hyper Generell diskusjon 7 25-08-07 14:14
Litt på siden, men hva hjelper på negler sjarmtrollet Kosttilskudd 18 27-05-06 21:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no