Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Billigere helsekostprodukter i England?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-12, 12:13   #1
Klådia
Juniormedlem
 
Klådia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 41
Klådia er på en erverdig vei

Billigere helsekostprodukter i England?

Er det noen som vet hvordan prisene er på helsekostprodukter (inkl. vitaminer/mineraler) i England?

Jeg skal til London om 2 uker, og da hadde det jo vært fint å få kjøpt med seg litt hvis slike ting er en del billigere der.

Kom gjerne også om tips om hvilke butikker som er best

Jeg skal også innom Whole Food Market. Er det noen som vet hvordan prisene er der i forhold til iHerb?

Jeg prøvde å finne gamle tråder om det samme, men de London-trådene jeg fant handlet om godis/sjokolade og klesbutikker. Men snappet da opp noen gode tips der også

Klådia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 12:20   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Billigere helsekostprodukter i England?

Jeg handlet masse magnesium/kalsium og d-vitamin i London, mest på Boots, såvidt jeg husker. Veldig billig i forhold til her. Var også innom en Whole Foods, men der plukket jeg bare opp te og såpe og andre luksusvarer.

Av sjokolade fant du sikkert allerede ut at Thornton's har en del sukkerfritt. Anbefaler også 85%-sjokoladen fra Hotel Chocolat.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 18:26   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Billigere helsekostprodukter i England?

Hei
Jeg pleier å handle vitaminer hos Holland and Barrett, stadig vekk salg på ett eller annet

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:59   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Billigere helsekostprodukter i England?

du bør kanskje tenke på hva som er lov å innføre til Norge også? ikke d vitamin på 10 000 iu f.eks.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:02   #5
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Billigere helsekostprodukter i England?

jeg tok med meg 5000 iu d3 tabletter. lå i kofferten. ittno problem det. men kan jo ha vært heldig.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:08   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Billigere helsekostprodukter i England?

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jeg tok med meg 5000 iu d3 tabletter. lå i kofferten. ittno problem det. men kan jo ha vært heldig.

ja det kan gå, men max 10 000 fordi 10 000 regnes som legemiddel i norge.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er mandelmel billigere i Sverige? Engledans Spørsmål og svar 0 12-10-11 19:17
Er fisk billigere enn kjøtt? Imp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 23-05-11 13:24
Atkins Advantage billigere? Rocky-Balboa Atkins kosthold 1 19-10-10 10:29
Billigere fruktose? Trille Dr Lindbergs 8 15-02-08 12:41
Helsekostprodukter og litt annet Kanel Generell ernæringsdebatt 2 25-02-05 10:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no