Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

www.dialife.dk

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-06, 13:46   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Smile

www.dialife.dk

Denne siden er verdt et besøk...
Jeg bestile noen varer fra www.buyhelse.no her en dag, og var veldig fornøyd med det..har skrevet litt om det inne på forumet her..

I dag fikk jeg varer fra www.dialife.dk !!
Jeg bestilte:

1 atkins advantage bar - caramel
1 pose med Russel Stover low carb jelly beans
1 pose med Russel Stover low carb peanut tidbits
1 pose med GoLightly sugar free wild berry candy
1 pose med GoLightly sugar free Fruit chews
(disse er alle sukret med splenda)
1 Carbquick baking mix (til pannekaker, pizzabunn osv)
1 pose med blåbær muffinsmix (nok til 12 muffins)
1 flaske med KARBOFRI Walden Farms sjokoladesirup/saus

I tillegg, fikk jeg med en Russel Stover breakfast bar og 6 diverse smådrops/karameller + forskjellige oppskrifter fra DiaLife...

Leveringstiden fra pengene mine var overført til dem , var i underkant av en uke.
Tror jeg bestilte varer for 250-300 kroner...
I tillegg kommer frakt og toll..Har ikke regnet ut total sum enda...
Men jeg tipper det er verdt de kronene det koster!
Jeg er strålende fornøyd så langt, og kan ikke vente med å prøve/bake/smake på dette her*Litt av gangen*

Jeg skal komme tilbake og si ifra, men foreløpig kan denne siden absolutt anbefales!

De har et stort utvalg, veldig hyggelig kundeservice, og fine priser!

Det går ikke an å bestille til Norge på "vanlig" måte, fra siden, så dere må sende en mail, med en oversikt iver produktene dere skal ha...Så ordnes det derfra

De selger sukkerfri gele (Jell-O), og mye annet smart!!

Happy Day!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 18:13   #2
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: www.dialife.dk

Så flott at du deler erfaringen din med oss
Jeg bare lurer på hvordan du ser at produktene er søtet med splenda og ikke maltitol når du skal bestille? (jeg fant nemlig ingen info om hva de inneholder på dialife sine hjemmesider)

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 18:24   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: www.dialife.dk

Når du går inn på Fruit chew dropsa, så står det:

For more information, please visit this products webpage. http://www.hillsidecandy.com/

Der står det på forsiden at Go Lightly Sugare free candy er søtet med Splenda.

edit:
(Og nå ser jeg at det også at det står i en banner til høyre på produktsiden i dialife også... )

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 19:12   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: www.dialife.dk

Opprinnelig lagt inn av Melania

Så flott at du deler erfaringen din med oss
Jeg bare lurer på hvordan du ser at produktene er søtet med splenda og ikke maltitol når du skal bestille? (jeg fant nemlig ingen info om hva de inneholder på dialife sine hjemmesider)


Jeg visste det ikke, før jeg så det stod på pakkene i dag!!tror det stod på nesten samtlige?....
Men du kan sikkert sende en mail til den adressen som står på siden, og spørre, om det er noen produkter du lurer på?...

Jeg har nå forresten smakt på atkins advantage bare caramel cookie dough.....NAMMENAM!!...
Og sjokoladesausen...Veldig veldig fornøyd!!Tok litt på den hjemmelagde (*Stolt*)isen min....nyyydelig....
resten gjenstår å smake på..
Kan jo ikke kaste meg over alt på en gang

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-06, 23:16   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: www.dialife.dk

Splenda funker ikke som støstoff alene i "fast føde". Det er alltid og uten unntak blandet med et hjelpestoff. Som regel maltitol eller lignende. Dessverre. Alle Atkins barene har det bl.a. Det røyk moroa for meg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-09-06, 23:18   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: www.dialife.dk

Opprinnelig lagt inn av Hyper

Kan jo ikke kaste meg over alt på en gang

Det er det JEG gjør, derfor tør jeg aldri mer bestille slike varer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-09-06, 23:52   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: www.dialife.dk

Hehehe...

Jeg er fortsatt i ketose jeg, og ikke vært noe bemerkelsesverdig dårlig i magen heller......
Ser ut som dette går veldig bra!!
Skal "ta" en stix i kveld igjen for å sjekke om den er lilla....
Vet det ikke er noen garanti, så vi får se på mandags morgen (veiedag)..

Jeg klarer merkelig nok å la snopet ligge ganske så i fred...
Om jeg MÅ ha noe, skal jeg holde meg til lørdagen...
Det har jeg bestemt...og lørdag er det jo i dag....
De salte lakrisene kan jeg suge på i sikkert en time...hehe

Og det er ikke fordi jeg ikke har lyst på....
Men fordi jeg får fryktelig dårlig samvittighet ovenfor meg sjøl...og det er det ikke verdt:/..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-06, 01:01   #8
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Red face

Sv: www.dialife.dk

Hmmm...
Rettelse: kommer nå underlige, skremmende høye buldrelyder fra mageregionen til Hyper....
Der det ellers pleier å være ganske så tett, er det nå plutselig blitt litt av en gjennomtrekk....

Konklusjon: Alt med måte.....

(jeg snakker om kunstig søtstøff...maltitol...for de som ikke har fått med seg det...)

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-06, 13:26   #9
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: www.dialife.dk

Æsj da...
I går kveld var strixen lyserosa, og ikke lilla som den har vært fra jeg starta på ketolyse..

Nå er det slutt på snop med søtningsmiddel!!...Eller søtningsmiddel i det hele tatt....
Så vet dere det!..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 20:21   #10
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: www.dialife.dk

hvor mye kom d på i frakt og toll og sånn????????
Gleder mæ te e kan begynne å eksprimitere litt men d e nok noen
kg til........

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 22:39   #11
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Question

Sv: www.dialife.dk

hmm...tollen var på 170..
Frakten er jeg litt usikker på..men ble litt....
prøv www.buyhelse.no...
norsk side, så er litt billigere det...slipper toll og sånn...der har de litt sukkerfritt....salt lakris blanammm....

Dehydrert?...Når den er mørkelilla?...
Har jeg vært dehydrert i 8 uker jeg da?.....

Kan vel ikke være tilfeldig at den ble lyserosa akkurat de dagene jeg fikk i meg søtstoff vel?......

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 14:29   #12
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Sv: www.dialife.dk

Ser det er noen som har bestillt fra dialife.dk.
Skal sende bestilling via mail slik som anbefalt.
Men hvordan betalte dere ?

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 19:33   #13
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: www.dialife.dk

Du må sende mail til de med bestillingen din...
Spør Innbiller meg jeg fikk betalingsinfo i mailen....

Tror de har sånn eget betalingssystem...enten det,eller så betalte jeg via nettbanken...Betaling til utlandet...



www.atkinsprodukter.se er og kjempebra!
Og for en service!!

Jeg bestile en del ting derfra for en god stund siden..
Pakken min kom aldri, og det viste seg at den står fast i tollen!!

Så i morra sender de meg HELT NY pakke, og de betaler de 150 kronene det koster ekstra for å få sendt som pakke med Kollinr...

Utrolig bra service og kommunikasjon der!!!!
Bare skryt fra meg....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 00:05   #14
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Sv: www.dialife.dk

Får sende de en mail, så får jeg nok litt info...

Flott service du fikk. Og så mye godt de hadde !! Men jeg er gammel karbo-junkie, så jeg må holde meg unna slikt !

Nå skal jeg bestille TORTILLA !!! Har ikke spist sånne på mange år, så jeg gleder meg som en unge.

Takk , Hyper !

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 16:27   #15
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: www.dialife.dk

BARE hyggelig....
Jeg må lære meg å ha ting liggende jeg, uten å MÅTTE spise...klarer jeg ikke det, hadde jeg ikke klart å la være å spise søtt når jeg er på besøk, fest osv...

Så istedenfor å kvitte meg med alt som er søtt, må jeg kvitte meg med de usunne tankene mine

Og etter en lang dag på porselenet, og masse ulumske lyder i magen, har jeg holdt meg unna søtsaker....

Nå blir det littegranne en helg innimellom....Og bare litt...

Jeg har bestilt en del til jul og, da hele familien prøver seg på lavkarbo..

__________________


Sist redigert av Hyper : 22-09-06 kl 18:45.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 16:58   #16
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Sv: www.dialife.dk

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Så istedenfor å kvitte meg med alt som er søtt, må jeg kvitte meg med de usunne tankene mine


Tror nok det er en god løsning ja...Mye sitter i hodet !!

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:16   #17
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Sv: www.dialife.dk

(Ser dette er litt gammel tråd, men...)

Jeg mailet med dialife på forhånd og bestilte varer på mail. Jeg spurte om det gikk an at hu sendte som gave, for da slipper man toll og sånn opp til 1000kr (har jeg lest et sted her).

Det var null problem. Hu skulle sende den som gave fra henne selv personlig, og ba meg vente noen dager da hun skulle få inn nye tortillas, så fikk jeg de ferskest mulig.

Syyykt bra service spør du meg!

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:00   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: www.dialife.dk

Ja, bare ikke tollvesentet gjennomskuer den også... Lookfantastic.com sendte på den måten før, men så oppdaghet tollvesenet det så nå er de syyyykt nøye på pakkene fra dem. Bestillte for 202 kr engang og de måtte den frotolles...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:35   #19
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: www.dialife.dk

hmmm,jeg prøvde å bestille fra de nå og her står det at de ikke leverer til norge???

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 15:56   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: www.dialife.dk

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

hmmm,jeg prøvde å bestille fra de nå og her står det at de ikke leverer til norge???

Hvis du leser hele tråden finner du posten hvor det står at de leverer til Norge allikevel.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 17:42   #21
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Sv: www.dialife.dk

jaja, får se når det kommer, jeg handla for godt over "gratisgrensa" vaffal.

men hu sa hun skulle sende fra seg selv i sitt private navn, og om de ikke legger ved faktura oppi så må det vel være ok? Når tante sender danske julegodter til jul så må vi ikke betale toll på det. Og det er matvarer verdt minst 500kr...

Men skal skrive når jeg får tingene (venter da noen dager til hu får inn nye tortillas, så litt lenger tid enn normalt. hun sa jeg kunne regne med 2-4 dager).

Spennende å se, for dritt om det blir moms og toll og tull....

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:04   #22
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: www.dialife.dk

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hvis du leser hele tråden finner du posten hvor det står at de leverer til Norge allikevel.....

Men jeg gikk steg for steg bestillingen der inne og når jeg kommer til der jeg skal skrive adressen min kommer det bare opp at de ikk leverer til mitt land

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 18:15   #23
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: www.dialife.dk

a-ha now i get it

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:34   #24
Heidisen
Medlem
 
Heidisen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 52
Heidisen er ny på veien

Sv: www.dialife.dk

Stinasol: pass på å be hu sende det som gave Så slipper du også toll og sånn (forhåpentligvis.....)

__________________




Heidisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:34   #25
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: www.dialife.dk

ja skal prøve på det,men hvordan gjorde du det når du bestilte?jeg skrev bare antall vare nr og en kort beskrivelse på hva det er i parentes
og adresse osv..var litt tungvindt å ta det på mail

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no