Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-06, 11:28   #1
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Prøvde å lage meg en sånn fin ticker som mange her inne har, men jeg klarer ikke

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:41   #2
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

hei er ikke så flink te å forklare men kan jo prøve meg
har du vært inne på tickerfactory.com og weightlost og valgt ut åssen du vil at din skal se ut??
isåfall e d bare å kopiere bb-koden og lime den inn på signature i kontrollpanelet ditt....

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:40   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

lim inn fra [img] t.o.m [/img]

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:42   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?



__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:21   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Får det ikke til jeg, får sånn invalidfeil

Mulig jeg ikke har laget den riktig inne på ticket. Må man registrere seg eller no sånt der eller er det bare å lage en slik jeg har gjort?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:12   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Jeg bare lagde på www.tickerfactory.com

Også går du på kontrollpanel osv, men det skjønte du sikkert

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:35   #7
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Ok, jeg får prøver mer i kveld

Takk for hjelpen

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 22:47   #8
mortil2
Nytt Medlem
 
mortil2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 51
Innlegg: 5
mortil2 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Jeg har samme problemet. Jeg har laget linja på ticker, jeg klipper ut URL adressen og limer den inn på kontrollpanelsiden - men får beskjed om at den er ugyldig, eller noe sånt...kjedelig !

...noen som kan hjelpe meg med litt mer nøyaktig forklaring ?

__________________
Jada, dette går veien, vettu ! <--skrevet i et opptimistisk øyeblikk

--Ikke vær redd for å prøve deg på noe nytt !
Husk at amatører bygde Noahs Ark, mens professionelle bygde Titanic ....
mortil2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins..introduksjonsfase Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 22:53   #9
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Opprinnelig lagt inn av mortil2, her.

Jeg har samme problemet. Jeg har laget linja på ticker, jeg klipper ut URL adressen og limer den inn på kontrollpanelsiden - men får beskjed om at den er ugyldig, eller noe sånt...kjedelig !

...noen som kan hjelpe meg med litt mer nøyaktig forklaring ?

Samme her, kommer ikke lenger enn det jeg heller

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:00   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Se her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

Og her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

Hjelper det?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:08   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Opprinnelig lagt inn av Anne

Når du har fått laget deg en ticker, så kopierer du den øverste den som heter bb code tror jeg. Kopier fra og med [img]til og med[/img].
Legg den inn i Kontrollpanelet/Vis signatur. Be om forh[ndsvisning Da
ser du om det funker. lagre...og vips....Kanskje har du Ticker

Testet jeg, det gikk fint...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:51   #12
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Ser at du fremdeles er uten ticker. Prøv 3fatchicks hvis du ikke får til Ticker factory,

www.tickerfactory.com/WeightLoss/weight_loss.php?type=3
Velg hvordan din tickeren skal se ut. Klikk "Next " til tickeren er slik du ønsker.
Velg så; Kilograms, Weight eller Weight Change, Skriv inn; Starting Weight , Current Weight og Goal Weight. Når du er fornøyd med tickeren kopierer du hele BBcoden litt lenger nede på siden , og går tilbake Kontrollpanel. Gå til Endre signatur og lim så inn hele coden i i det hvite feltet. Tilslutt lagrer du endringen ved å klikke på Endre signatur.
Denne tickeren kan vise desimaler, men bruk punktum og ikke komma for å få med desimalene.

eller bruk denne :

www.3fatchicks.com/weight-tracker/
Velg Kilograms, Weight eller Weight Change, Skriv inn; Starting Weight , Current Weight og Goal Weight. "Go to next step" for å lage selve tickerern.
Når tickeren er slik du ønsker, kopierer du hele BBcoden litt lenger nede på siden , og går tilbake Kontrollpanelet i forumet. Gå til Endre signatur og lim så inn hele coden i det hvite feltet. Tilslutt lagrer du endringen ved å klikke på Endre signatur.
Denne kan ikke vise desimaler, men kan senere lett endres ettersom vekten forandres.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:54   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Men husk å bare ta med fra [img] til [img] da...

(tok vekk tickeren min igjen jeg... er ikke så lysten på å ha det for tida )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 00:03   #14
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men husk å bare ta med fra [img] til [img] da...

(tok vekk tickeren min igjen jeg... er ikke så lysten på å ha det for tida )

Ha,ha det har jeg også gjordt for lenge siden Frøy!
Det hjalp jo ingenting å ha den der!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 16:45   #15
Huskatt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 18
Huskatt er på en erverdig vei

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?



prøve å limi inn dette.. men det var invalit code kom det opp?

Huskatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 23:37   #16
coolcat
Juniormedlem
 
coolcat sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Hordaland
Alder: 44
Innlegg: 15
coolcat er på en erverdig vei

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

fikk jeg det til nå mon tro?

__________________


coolcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo / ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 14:10   #17
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Huff, dette får jeg ikke til!!! Har prøvd å kopiere bb-koden i alle slags varianter.... HJELP!?

Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 14:25   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

Opprinnelig lagt inn av Sweetie73, her.

Huff, dette får jeg ikke til!!! Har prøvd å kopiere bb-koden i alle slags varianter.... HJELP!?

Prøv denne glimrende bruksanvisningen, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 14:27   #19
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Hvordan får jeg lagt inn tickeren?

BINGO!!!!! Der var ALT jeg trengte! Fabntastisk bruksanvisning! Takk gode mennesker! hehe.... Happy nå!

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no