Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Går ikke ned i vekt, trenger rådHei! Jeg har gått på ketolysekuren i 5 uker nå og har fortsatt ikke gått ned i vekt.Spiser 3 måltider til dagen bestående av omelett m/ fløte og bacon middag med brocoli og blomkål ofte med fløtesaus og kvelds litt fet ost eller rester fra frokost.Er veldig nøye på å ikke få i meg karbohydrater og spise fet mat.Er i ketose. Hva kan være grunnen til at det ikke skjer noe, kan det ta så lang tid? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådser du følger ketolyse kuren, men du sier at du er nøye på karboer... men du bør gå opp til 15-20 karboer pr dag....
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådDrikker du masse masse vann? Det er like viktig som nok fett...
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådKanskje litt mye med fløte 2 ganger om dagen? Kan jo være en idee å kutte ut fløte en stund. Bare for å se hva som skjer. Det er noen som ikke går ned i vekt p.g.a. fløte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådHei Mariette!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådKutt ut fløte rømme og ost så skjer det helt sikkert noe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådHadde samme sak, gikk ned 6-7 kilo første par-tre ukene, deretter sto det stille i 5 uker tror jeg det var..
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Går ikke ned i vekt, trenger rådTusen takk for mange gode råd.Fikk litt mere motivasjon også nå jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp! | Thorwald | Spørsmål og svar | 34 | 08-08-07 19:04 |
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger | Monen | Lavkarbo generelt | 12 | 04-07-07 22:41 |
trenger gode råd - går ikke ned nok... | bikini | Lavkarbo generelt | 5 | 06-05-06 22:16 |