Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

For lite karbo?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-08, 13:24   #1
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

For lite karbo?

Kan for lite karbo om dagen, hindre vektnedgang i induksjonsfasen. Hvis man spiser under 10???
Vekten står stille!!!

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 14:01   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: For Lite Karbo????

Ja. Og for lite fett.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 14:09   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: For Lite Karbo????

Her er det bare til å pøse på med fett og virkelig få i deg nok karber

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 15:26   #4
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: For Lite Karbo????

Betyr dette ubegrensede mengder Bacon???? (elsker bacon) Inneholder bacon karber???

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 15:42   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: For Lite Karbo????

er ingen karber i bacon nei
Men du skal heller ikke ha i deg FOR mye proteiner.(kommer ann på hvor mye du jobber)
Så jeg anbefaler å telle alt jeg da.. hvertfall i førsten.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 18:00   #6
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: For lite karbo????

ok. har akuratt spist en stor sommerkotelett, stekt i smør. og 100 gr kokt kål og purre, det ble 9 karb. Er stapp mett nå, om to timer er det trening. 1 time spinning + 1 time Core

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:28   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: For lite karbo?

Namminammi! Jeg pleide ha en smørkladd på grønnsakene. OG så spise fettranden, seff! Ha det kjekt på trening!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 11:00   #8
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: For Lite Karbo????

Opprinnelig lagt inn av Dippsey, her.

Betyr dette ubegrensede mengder Bacon???? (elsker bacon) Inneholder bacon karber???


Hei. Ser det står skrevet her at bacon ikke inneholder karber, men det er vel en sannhet med modifikasjon Mange bacontyper inneholder litt glucose tror jeg det heter, og inneholder følgelig litt karber. Men det er ikke så mye da. Jeg har ikke funnet noe bacon her jeg bor som ikke inneholder karber i det hele tatt. Noen som vet navnet på disse typene da?

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 18:34   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For lite karbo?

Stjernebacon tror jeg er karbofri. Men det er jo veldig lite det er snakk om uansett, da

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 00:56   #10
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: For lite karbo?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Stjernebacon tror jeg er karbofri. Men det er jo veldig lite det er snakk om uansett, da


Ok. Jeg kjøper stort sett fjordbacon, det er billigst her. Litt glucose i den, men som du sier så er det veldig lite ja

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 13:05   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: For Lite Karbo????

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Hei. Ser det står skrevet her at bacon ikke inneholder karber, men det er vel en sannhet med modifikasjon Mange bacontyper inneholder litt glucose tror jeg det heter, og inneholder følgelig litt karber. Men det er ikke så mye da. Jeg har ikke funnet noe bacon her jeg bor som ikke inneholder karber i det hele tatt. Noen som vet navnet på disse typene da?

Jeg har ikke sett noen typer som inneholder karber. Men så handler jeg bare bacon i sverige og da..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 13:08   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For lite karbo?

Av en eller annen grunn så putter de litt sukker i de vanlige norske bacon-typene. Ganske sykt spør du meg, hva skal man med sukker i bacon, liksom?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 13:09   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: For lite karbo?

1 karb pr hundre gram i bacon fra Dafgård
0 i bacon uten svor fra Grilstad
0 i Tulip
0 i stabburet
0 i First pricebacon

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan holde seg til MINIMUM karbo? elian Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 24-01-08 00:47
Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn? SkinnyToBe Ketolysekuren 3 16-01-08 09:04
Trening og karbo Tussi jenta Ketolysekuren 1 22-09-07 12:18
Karbo i søtstoff Lollypop! Ketolysekuren 4 30-08-07 18:04
Lite karbo gjør meg ukonsentrert Thorwald Spørsmål og svar 17 09-02-07 11:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no