Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Rockering- hvor effektivt er det?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-10, 09:59   #1
roxette
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 6
roxette er på en erverdig vei

Rockering- hvor effektivt er det?

Begynte å rocke i går for første gang, med min rockering på 1,5 kg. Men lurer på... Hvor raskt får man smalere midje, og hvor effektivt er det egentlig?

Jeg slanker meg, og er på vei ned i vekt. Får det til heldigvis, på egenhånd Men trenger å trene midjen så mye som mulig, for det er ikke lett å få bort magen etter tre fødsler.

Vil helst ha flat mage i løpet av noen dager jeg

roxette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:39   #2
DrBabe
Medlem
 
DrBabe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 104
DrBabe er ny på veien

Sv: Rockering- hvor effektivt er det?

Man kan jo ikke punkt-slanke seg, så med de forventningene blir du jo garantert enten skuffa eller frustrert, da.

Men tung ring er bra til å trene muskulaturen i mage og korsrygg. Det hjelper veldig å få strammet opp det området synes jeg. Jeg har i hvert fall blitt himla mye sterkere i "powerhouse-området" og det merker jeg godt når jeg trener Pilates sånn innimellom. Jeg har rocket (og slanket meg) siden februar og har gått ned 7-8 cm rundt livet og 8,5 kilo. Ikke alle cm kan tilskrives ringen, men kanskje noen.

__________________


DrBabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low/slowcarb med rene råvarer, stor variasjon, høyverdig protein, nok fiber og godt fett. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rockering smil! Ketolysekuren 13 26-01-14 17:53
Rockering Hegeik Trening 5 26-01-14 17:49
Rockering cmh Trening 14 16-02-10 22:12
Hva er egentlig mest effektivt MCT oljen eller Cocosaen ? Kokosbolla :o) Ketolysekuren 1 19-08-07 21:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no