Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-09, 22:37   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Det er vel mange flere enn meg som har en drøm liggende latent i kroppen..

Kanskje vi her kan oppmuntre hverandre til å gjennomføre drømmen??

MIN drøm har jeg hatt siden jeg var lita jente..
Som endel her kanskje har fått med seg er jeg hekta på Irland. Har vært der 15 ganger nå på de siste 7 åra . Elsker landet lenge før jeg visste hvor i verden det lå... Så MIN drøm er å gå i de irske høylandene i ei uke til sommern..

Pr i dag har jeg verken kondis eller vekt som skulle tilsi at det er lett gjennomførbart. Men med DERES hjelp og motivasjon håper jeg å finne det som skal til for å komme i shape til da! Jada Gerd, wiien er fremme og skal brukes hyppigere!

Hva drømmer DU om og hva kan VI gjøre for å hjelpe deg å oppnå drømmen din???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:54   #2
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er vel mange flere enn meg som har en drøm liggende latent i kroppen..

Kanskje vi her kan oppmuntre hverandre til å gjennomføre drømmen??

MIN drøm har jeg hatt siden jeg var lita jente..
Som endel her kanskje har fått med seg er jeg hekta på Irland. Har vært der 15 ganger nå på de siste 7 åra . Elsker landet lenge før jeg visste hvor i verden det lå... Så MIN drøm er å gå i de irske høylandene i ei uke til sommern..

Pr i dag har jeg verken kondis eller vekt som skulle tilsi at det er lett gjennomførbart. Men med DERES hjelp og motivasjon håper jeg å finne det som skal til for å komme i shape til da! Jada Gerd, wiien er fremme og skal brukes hyppigere!

Hva drømmer DU om og hva kan VI gjøre for å hjelpe deg å oppnå drømmen din???

Jeg hadde en Ford Ka en gang som het KANUTTEN! Irland, jeg kan kjenne lukten ... har vært der mye. Når de snakker om "den grønne øya" så kan jeg forsikre deg om at den er enda grønnere enn du tror. De irske hedene, kysten, de små stedene på Vestkysten, Ballyferriter og andre steder! Du kommer til å elske det! Og du klarer det! Man klarer det man vil - folk er utrolig vennlige og hyggelige! Ligg bare unna ølet! Det tror jeg er stappfullt av karber, men det er mye annet å drikke. Jeg skal sende deg mange gode tanker og ønsker. Dette kommer du til å elske, og du kommer dit, det er jeg sikker på! MIN DRØM er å kunne gå i fjellet uten problemer, uten å være andpusten, uten å føle at jeg har min dobbeltgjenger på ryggen, stoppe ved et fiskevann, steke ørret på bålet, og ja ... mmm

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:00   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Jeg hadde en Ford Ka en gang som het KANUTTEN! Irland, jeg kan kjenne lukten ... har vært der mye. Når de snakker om "den grønne øya" så kan jeg forsikre deg om at den er enda grønnere enn du tror. De irske hedene, kysten, de små stedene på Vestkysten, Ballyferriter og andre steder! Du kommer til å elske det! Og du klarer det! Man klarer det man vil - folk er utrolig vennlige og hyggelige! Ligg bare unna ølet! Det tror jeg er stappfullt av karber, men det er mye annet å drikke. Jeg skal sende deg mange gode tanker og ønsker. Dette kommer du til å elske, og du kommer dit, det er jeg sikker på! MIN DRØM er å kunne gå i fjellet uten problemer, uten å være andpusten, uten å føle at jeg har min dobbeltgjenger på ryggen, stoppe ved et fiskevann, steke ørret på bålet, og ja ... mmm

Høres herrrlig ut med fjellturer, fiske ved et vann, bålkos etc.
Ja, dette skal vi klare!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:01   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Klart du skal klare det! ! Jeg har aldri vært i Irland, men synes det virker som et vakkert og tradisjonsrikt land!
Min drøm akkurat nå er ikke sånn kjempestor, men jeg stiller ikke så store krav til livet om dagen . Jeg drømmer om å kunne skrape sammen ca åtte tusen kr sånn at jeg har penger nok til depositum til en leilighet jeg kan bo i HELT for meg selv (har fått tilbud om en). Jeg er ikke arbeidsfør om dagen, så det blir en utfordring. Men jeg skal klare det! Blir vel mye sokkestrikking framover for å sanke penger, tipper jeg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:03   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Klart du skal klare det! ! Jeg har aldri vært i Irland, men synes det virker som et vakkert og tradisjonsrikt land!
Min drøm akkurat nå er ikke sånn kjempestor, men jeg stiller ikke så store krav til livet om dagen . Jeg drømmer om å kunne skrape sammen ca åtte tusen kr sånn at jeg har penger nok til depositum til en leilighet jeg kan bo i HELT for meg selv (har fått tilbud om en). Jeg er ikke arbeidsfør om dagen, så det blir en utfordring. Men jeg skal klare det! Blir vel mye sokkestrikking framover for å sanke penger, tipper jeg!

Har sett bilder av sokkene din, de er nyyydelige! Jeg kjøper gjerne sokker av deg. Hvis du har noen ferdigstrikka.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:19   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Så MIN drøm er å gå i de irske høylandene i ei uke til sommern..

Pr i dag har jeg verken kondis eller vekt som skulle tilsi at det er lett gjennomførbart.

Du trenger jo ikke gå så langt da...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:26   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har sett bilder av sokkene din, de er nyyydelige! Jeg kjøper gjerne sokker av deg. Hvis du har noen ferdigstrikka.

Har ingen som er ferdige, mener du bosniatøflene? (De tofargede med prikkemønster og vinger?) Men det er bare å sende meg en PM!
(Nå skal jeg ikke gjøre dette til en salgsside for meg selv, altså, så om noen er interessert i strikkingsen min er det bare å sende en pm, så kan jeg sende en link til strikkebloggen min )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:01   #8
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har ingen som er ferdige, mener du bosniatøflene? (De tofargede med prikkemønster og vinger?) Men det er bare å sende meg en PM!
(Nå skal jeg ikke gjøre dette til en salgsside for meg selv, altså, så om noen er interessert i strikkingsen min er det bare å sende en pm, så kan jeg sende en link til strikkebloggen min )

(jeg har ikke tenkt å kjøpe tøfler, men er bare strikkenerd og nysgjerrig og titter gjerne i andres strikkeblogger )

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:11   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

(jeg har ikke tenkt å kjøpe tøfler, men er bare strikkenerd og nysgjerrig og titter gjerne i andres strikkeblogger )

Ser nå at jeg faktisk har strikkebloggen min som hjemmeside på profilsida mi her

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:23   #10
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Jeg har også en drøm...

Jeg har en drøm om at en dag skal jeg ha vekt, kropp og kondis som gjør det mulig å komme meg til toppen av Gaustadtoppen. Drømmen er å gjøre det en frisk, klar høstdag, slik at utsikten er så bra som den kan bli, og jeg skal nyte den sammen med min mann. DET blir fint, det.

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:54   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:10   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Biola, her.

Jeg har også en drøm...

Jeg har en drøm om at en dag skal jeg ha vekt, kropp og kondis som gjør det mulig å komme meg til toppen av Gaustadtoppen. Drømmen er å gjøre det en frisk, klar høstdag, slik at utsikten er så bra som den kan bli, og jeg skal nyte den sammen med min mann. DET blir fint, det.

Det klarer du! Du har jo kommet knalllangt allerede!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 15:10   #13
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke.

Benytt sjansen og oppfyll din gamle drøm!Å jobbe i helsevesenet er knallkjekt. En arbeidsplass som virkelig gir noe tilbake

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner. Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 19:32   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke.

Jeg sa nei til plassen... Jeg trives for godt på jobben til at jeg kunne forlate for 4 år.. Jeg elsker hver dag på jobb! Jeg ER faktisk så heldig!

I morgen er en av de dagene jeg bare ELSKER! Vi fotograferer kroppen mens den er tilsatt kontrastvæske, og jeg er fotografen .. Det er bare fabelaktig å se hva som skjer i skrotten ...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 21:05   #15
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Wiiiii, en gammel drøm har gått i oppfyllelse! Jeg søkte bare for moro skyld på sykepleierutdannelsen og i dag fikk jeg jaggu svar, jeg er kommet inn!! Nå er det store spørsmålet om jeg skal si ja eller ikke.

Klart du kan! Så vidt vi vet, lever vi bare en gang! Begynn på skolen! Det er ALDRI forsent. Da jeg begynte på vernepleier utdanningen for en del år tilbake var min eldste med elev 56 år. Gikk ut med topp karakterer. Livserfaring er inget å kimse av...men nå vet jo ikke jeg hvir gammel du er da

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:05   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Opprinnelig lagt inn av søt uten sukker, her.

Klart du kan! Så vidt vi vet, lever vi bare en gang! Begynn på skolen! Det er ALDRI forsent. Da jeg begynte på vernepleier utdanningen for en del år tilbake var min eldste med elev 56 år. Gikk ut med topp karakterer. Livserfaring er inget å kimse av...men nå vet jo ikke jeg hvir gammel du er da

Megaflink du!!! Jeg takket nei ene og alene av den grunn at jeg trives såååå utrolig godt på jobb og ville ikke at de skulle gå videre uten meg....
Jeg er "frimerke" på en av legene og lærer på den måten utrolig mye. Kunne sikkert lært mye mer ved å gå på skole, men som sagt, jeg trives for godt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 20:25   #17
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤

Det viktigste er at du ikke takker nei til noe du vil angre på resten av livet
Ikke ha misforstått lojalitet til jobben heller..ingen som takker deg for det vettu.. og deltids studiet er ikke å forakte...fortsette jobben mens du går på skole er meget bra... når man er ferdig utdannet så får man bedre lønn men aller viktigst er nok større medbestemmelse, og morsommere oppgaver . Uansett..gjør det som er viktigst for deg..og rett for deg

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har en drøm om at ... dinapo Lavkarbo generelt 17 15-10-09 06:38
en drøm av en lunsj;O) ayliah Induksjonen 15 28-02-04 19:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no